Tää on kyllä hassua, että veemäiset ja hankalat naisihmiset etsivät omia puutteitaan ex kumppaninsa horoskooppimerkistä. Pahimmillaan hyväksikäytetään miestä, kiukutellaan sille jatkuvasti, maristaan kun mikään ei ole hyvin ja yhteiset koti-illat menevät täysin pilalle naisten vetäessä kilarit milloin mistäkin. Viimeisen niitin jälkeen kun oinasmies päättää heittää naisen ulos elämästään tai lähteä suhteesta, niin ämmät juoruilevat ja näkevät syyn siinä, että tämän miehen horoskooppimerkki oli oinas.
Naisten kohdalla pitäisi aina ja välittömästi lakata ajattelemasta horoskooppimerkkejä ja tiedostaa, että kyseessä on _nainen_. Se on lähes sama mitä horoskooppimerkkiä he edustavat, koska he edustavat lähes poikkeuksetta aina niitä tähtimerkkinsä huonoja puolia. Voidaan siis puhua vaikka skorpioniämmästä, kaurisämmästä, vaakaämmästä, rapuämmästä, kaksosämmästä jne.
Eihän se ole mikään ihme, että tunnen jopa joitain miehiä, jotka ovat alkaneet jo miettimään, olisiko suhde miehen kanssa paljon helpompi. Niin kilareita tapauksia heillä on elämässään ollut. Yhdelle heidän naisistaan olen jopa ehdottanut vesikauhurokotteen ottamista.
Naisen haastava luonne = Vika oinasmiehessä
ÄijärÄijiiÄmmärPääkii
1
118
Vastaukset
- Fenrirs
Ompas sua elämä päähän potkinut, kun oot tavannu vain stereotypisimpiä naisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712