Mikäs viritelmä tälläinen on? Näyttää olevan ainakin henkilökunnassa lämpöluxilta lähteneitä työntekijöitä.
Lämpölux myytiin Capmannin idiootti sijoittajille, niin ponkaisiko vanhat duunarit tähän firmaan?
Pokas Oy www.pokas.fi
jumalatArmahtaaMinäEn
5
2147
Vastaukset
- lg183
Näyttää tuo Jyväskylän myyjä olevan sama joka juotatti mummolle koko illan kahvia että sai kaupan. No pääsi sillä otsikoihin tässä vuosi sitten.
- Juha855
Semmosen tarjouksen teki mulle autotallin ovesta että meinas oksennus tulla.
- OvatkoLestoja
Hyvin lähtenyt ?uskovaisten/lahkolaisten? puoti vauhtiin. 300 000 euroa jäänyt viime vuonna jo ylimääräistä. Katteet siis rajut.
- oveks
Myyntiin erikoistuneet firmat tekee tulosta, tehtaat lähes konkas. Mikä on Skaalan tilanne?
- joruot
Ei huono!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712