todisteet enkelistä pöytään

mielikuvituksentuote

Kaikilla kamera ja jos naamatusten kohtaa oikeat kysymykset.

14

183

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuomiorovasti

Se minkä minä näin ei kai ollut enkeli kun sillä olihäntä, silmätloisti punaisena ja hiilihanko kädessä. Siinä oli kai entinen enkeli, oli vaihtanut hiippakuntaa.

• huhhuhihmisiä

taas on joku karannu ateistikoulusta jossa on opetettu että tieteessä pitää olla todisteet ja kaikki muu on maailmassa huuhaata ja hullujen puhetta.

Kaikkia asioita ei ole tarkoitus todistaa. Se ei tarkoita sitä etteikö sitä ole olemassa. Ihminen on niin mitätön pieru universumissa vaikka se kuvittelee olevansa jotain isoa täällä planeetalla.

Ihmiskunta kehittyy niin että sen eri osat joita kaikkia emme vielä täysin tunne esim. mieli ja aivot voivat olla yhteydessä eri ulottuvuuksiin jne.

Ihmiskunta on vielä niin alhaisella tasolla ettei se tajua mistään mitään.

Eli vastaus on se että enkelit esimerkiksi voivat olla semmoisia juttuja mitä ei voi todistaa koska ihmiset itse (jotkut jo kehittynyt) kokevat ne henkilökohtaisesti.

• tunneeioletotuus

Se että tunnet voimakkaasti ei ole totta, vaan aistimus.

• 4444444
        tunneeioletotuus kirjoitti:

Se että tunnet voimakkaasti ei ole totta, vaan aistimus.

aistit ovat totta. kuten se että haistat hajuaistilla.

• aistit_sekaisinko

Aistit ovat eri asia kuin aistimukset. Esimerkiksi skitsofreniassa voi kuulla, nähdä ja haistaa asioita jotka eivät ole totta.

Vähän sama juttu enkeleihin hurahtaneilla varmaankin.

• hullumaailma

Kokeileppa sitä ettet vaadi todisteita vaan kokeilet itse ottaa elämästä selvää ilman että rajaat sitä mitenkään.

• Kuplapuhkeaa

Ps.136:4. Häntä, joka yksin tekee suuria ihmeitä.... 2Kor.11:14. Biblia. Ei myös ihmekään ole, sillä itse saatana muuttaa itsensä valkeuden enkeliksi. Ilm.13:13. Ja se tekee suuria ihmeitä......

• nää_on_näitä

Kamerakin on ihmisen mielikuvituksen tuote.
      Kamera on rakennettu näyttämään kuva keksijä näkemyksen mukaisesti.
      Kun Galilei rakensi kaukoputken hänen keksintöään meni todistamaan henkilö jonka näkökyky poikkesi keksijän näkökyvystä niin paljon että hän ei nähnyt mitään kaukoputkella.
      Nykyisin käytetään ilmaisua taittovirhe.
      Jos minulla on "taittovirhe" ja näen "enkeleitä" kuka silloin todistaa ja mitä!!

Perimältään on kysymys sanojen ja nimitysten käyttämisestä. Oma kokemus on kokijalleen totta. Selittäjistä ei ole pulaa

• Kun ihmisen rukous lähtee sydämestä lähtevät enkelit viipymättä toteuttamaan pyyntöä.

Kaikki mielestä lähtevät rukoukset soivat kuuroille korville. Enkelit eivät edes kuule niitä rukouksia.

Joten aivan turha odottaa mitään 'todisteita' enkeleistä jos ei osaa rakastaa.

• New.age.ihminen

Voi rakka-US mitä ihanaa rakkauden tekstiä 3>3<3<3 uuh uuh aah uuh.

• hg.fhfh

Tämä kosmonauttien havainto on ehkä paras todiste. Silminnäkijöitä oli useita ja samanlainen havainto tehtiin uudelleen myöhemmin (mahdollisesti ilmestyneet
      valon olennot halusivat varmistaa sen, että ilmiötä ei pidettäisi hallusinaationa):

http://revelationnow.net/2011/12/28/giant-angels-seen-by-soviet-cosmonauts/

Paras todiste on tietysti henkilökohtainen todiste, jonka Enkelit ymmärtääkseni antavat kaikille, jotka sitä tarvitsevat ja vilpittömästi pyytävät.

• Tietoisuudessa

"jonka Enkelit ymmärtääkseni antavat kaikille, jotka sitä tarvitsevat ja vilpittömästi pyytävä"

Juu, enkeliannellakin on tupa täynnä enkeleitä jotka tuijottelevat, se kutsuu ne paikalle vähän niinkuin koiran.

• Mistätietää

Hebr. 13:2. Biblia. Huoneesen ottamista älkäät unohtako; sillä sen kautta ovat muutamat tietämättä enkeleitäkin huoneesensa ottaneet.

• mettästäjä

Voiko enkeleitä syödä, maistuuko hyvälle, lähteekö nälkä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      211
      1668
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1425
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1153
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      59
      1087
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1025
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      940
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      932
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31