Kaupungin verovaroin ylläpitämä talviauraaja ei ehdi aurata teitä veronmaksajilleen, niin että aamulla pääsee töihin tai lääkäriin sovittuna aikana, mutta sillä näytti kyllä olevan aikaa aurata pihat, pihapolut ja antaa autonkäynnistysapua ruotsista suomeen mamuja pakoon tulleille "kesäasukkaille", jotka eivät maksa veroja Suomeen eikä kaupunkiin.
Verovaroin lumen aurausta toisille
3
118
Vastaukset
- lmsölmö
Joo, tietenkin auraajan olis pitänyt käydä putsaamassa juuri sinun kulkuväylät ja piha ensimmäisenä ja jättää muiden kulkutiet putsaamatta.
- Lääkäriinpitipäästä
Kaupungin auraraktorit eivät ole koskaan auranneet minun pihaani, eikä koskaan edes minun portilleni saakka, vaan ovat jättäneet 10metriä auraamatta kaupungin auraraktorille kuuluvaa auraamista minun hoidettavakseni.
Kuulin, että moni muukin oli samana aamuna myöhästynyt 5 tuntia töistään eikä ollut päässyt tekemättömien lumenaurauksen vuoksi varatulle ajalleen lääkäriin.
Peruutamattomasta lääkärinaika varauksesta pitää maksaa.
Kyllä tollaiset toisarvoiset yhteiskunnan hyväksikäyttäjät voisivat palkata ominvaroin ulkopuolisen auraraktorin silottelemaan pihaansa, että veronmaksajat saa niitä palveluja oikeaan aikaan mistä maksavatkin. - jabadabaduuu
Lääkäriinpitipäästä kirjoitti:
Kaupungin auraraktorit eivät ole koskaan auranneet minun pihaani, eikä koskaan edes minun portilleni saakka, vaan ovat jättäneet 10metriä auraamatta kaupungin auraraktorille kuuluvaa auraamista minun hoidettavakseni.
Kuulin, että moni muukin oli samana aamuna myöhästynyt 5 tuntia töistään eikä ollut päässyt tekemättömien lumenaurauksen vuoksi varatulle ajalleen lääkäriin.
Peruutamattomasta lääkärinaika varauksesta pitää maksaa.
Kyllä tollaiset toisarvoiset yhteiskunnan hyväksikäyttäjät voisivat palkata ominvaroin ulkopuolisen auraraktorin silottelemaan pihaansa, että veronmaksajat saa niitä palveluja oikeaan aikaan mistä maksavatkin.Anna palautetta kaupungin teknisestä toimesta vastaavalle. Jos on huono keli tulossa, niin silloin siihen pitää varautua myös matkaan kuluvan ajan osalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774