Mä olen ihan innoissani. Siellä on halpaa ruokaa.
Todella hyviä tarjouksia ja hyvä valikoima. Paljon parempia kuin tien toisella
puolella keskustalaisten kaupassa :)
Ihana kauppias. Voi kun tämä jatkuisi.
Tai se on ihan meistä eurajokelaisista kiinni. Ollaanko vain keskustalaisia, ja kannatetaan porvarikauppaa.
Ainakin paljon halvempaa ruokaa nyt saamme K-KAUPASTA-
JES, IHANAA !!!
Hyvä uusi Eurajoen K-kauppa
5
246
Vastaukset
- picknpay
Mene pick n pay:n Siellä saa tarjouksesta yli puolta halvemmalla esim 1kg jauheliha alle 3e, Twix jäätelöpatukat 6kpl 0,99e, sokeri 0,29e kilo jne. Yksikään iso ketju ei tollaseen pysty!!
- Ruoka-halpaa
Ei ruoka kallista ole.Se vain tuntuu siltä jos tilillä on rahaa vain vähän.
- ÄläTäälläMainosta
Noinko epätoivoiseksi on jo touhu mennyt, että kauppias kloppi kehuu täällä itseään.
- onnipekkaanakkilaa
Tulkkaa ostoksil Nakkila Onnipekkaa, paremppaa kauppa ei lähistölt löydy, Kerra ku tulette, niin tulette aina. tervetulloo !!!!
- Uteliaanatsekkailen
Juu- Nakkilalaisten suomi24 palsta on yli 90% pelkästään Onnipekasta. Enpä ole ennen tiennyt yhden ainukaisen k-kaupan herättäneen moisia tuntoja kuntalaisissa. Tarttis varmaan käydä joku päivä uteliaisuuttaan katsomassa tuota Nakkilan villiä menoa.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712