Kun äänestettiin etuuskuntavaaleissa homman nimi oli se, että alkoholinmyyntiä on rajoitettava, nyt se tulkitaan, että alkoholinmyyntiä on laajennettava.Sanat ja teot eivät ole oikein yhteneväiset. Mä en tykkää kun leikitellään vakavilla asioilla!
Mitä luvattiin sitä melkein saatiin!
3
142
Vastaukset
- HilariusHentomielinen
Minkälaista alkoholimyynnin rajoitusta sä sitten kannatat?
- voieikunvei
Heh,heh,keppari Alkoon! tätä kannatan. Korkesti tai vähemmän korkeasti kunnioitettu hra Puska kirjoitti aiheesta ihan lähiaikoina.Itekin oon pitänyt aikaisemmin Puskan tuskaa vähän liioiteltuna.Oiskohan ikä tehnyt,että havaitsin näissä mielipiteissä nyt kovasti järkeä?
- asdfggf
Paljonhan nuo lupaili ennen vaaleja. Kepu tapaansa petti, soinilla kääntyi takki ja cokkelit veti entistä härskimmin rikkaille lisää linjaansa. Ehkä seuraavalla kerralla äänestetään järkevämmin? Vaikka rohkenen epäillä. Varoituksen sanat ainakin viimeksi meni kuuroille korville.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712