Nyt kyllä löytyi sellainen hieroja, etten ole eläissäni ennen kokenut, vaikka aika paljon olen hierojilla / fysikaalisessa käynyt. En voi kyllin kehua. Niska-hartiat-selkä-hieronta kesti n. 35-40 minuuttia ja maksoi kympin!!! Samassa liikkeessä on kampaaja - oikein hyvä hänkin, kertoi vaimo, joka maksoi pesu leikkaus kampaus-paketista 13 euroa. Ao.liikkeen osoite on: MAGOR.SM Rua dos Piornais, Lote 12. Se on Forum Madeiran yläpuolinen katu, Forumista Kalastajakylään päin, korttelista, missä on Ronaldon myymälä CR/ ja Ajudan apteekki eteenpäin seuraavan poikkikadun yli ja heti siinä nurkassa. On niin hyvä paikka, että on pakko suositella kaikille - käykää ihmeessä!!
Hierojalle kipikapi ....
Iiiihana
2
262
Vastaukset
- jumitta
Olisiko kenties myös Lissabonissa hierontaa samalla lailla saatavilla?
- Iiiihana
Kävin siellä taas (ties monennenko) kerran ja kuulin surukseni, että he aikovat lopettaa kesäkuussa. Tosi harmi!!!! Joten: vielä vähän aikaa siellä ehtii käydä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764