Kummalliset eurajokilaiset

liikemies1

Miksi moni eurajokilainen on aika kummallisia. Itse businessmiehenä käyn kunnassa noin kerran kuussa. Tienaan millin vuodessa käteen. Minulla on hyvä auto ja olen meikattu vaikka olen mies. Mitä ihmeellistä siinä on, jos mies meikkaa? Ei tietenkään mitään huulipunaa mut kunnon kasvopesu, kasvovesi, öljyt voide meikkivoide ja puuteri. Kyllä näyttelijät ja kaikki uutistenlukijatkin meikataan, jotta näyttävät komeammilta. Miksei eurajokilaiset miehet pidä huolta ulkonäöstään. Ovatko he jotenkin niin juntteja??

15

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liikemies1

Enkä tarkoita et eurajokilaisten miesten tulisi meikata väkipakolla, mutta olisi hyvä, että pitäisivät ihostaan huolta ainakin pesemällä ja kosteuttamalla se.

• Bjbkbbk

Ööö et mitä vittua selität. Ne meikataan sitä varten ettei iho kiillä siellä studiossa. On lämmin ja kirkkaat valot. Jos mies meikkaa, niin tulee kyllä yksi mielleyhtymä mieleen...että tota noin niin. Mietipä sitä et miks joku voi katsoa pitkään. Ei se meikki ainakaan komista miestä, vaan päinvastoin.

• Kyllästynytt

Kiva aihe tähän saat varmaan mielenkiintoisia vastauksia, tosin millin vuodessa ansaitsevat eivät kyllä tälle palstalle kirjoittele. Mutta tarkoituksesi lieneekin kirjoittaa jotain ihan pehmeätä ja katsoa mitä vastataan...

• Huhhhhj

Miljoonan tienaava meikkaava ukko, no ei ihme että eurajokilaiset kattoo moista satuolentoa pitkään...Donald Trumppiko se sielä huutelee....

• liikemies1

No, kun en ole mikään satuolento. Kyllä se meikki kaunistaa miestä siinä missä naista. Ei moni kaunis nainenkaan ilman meikkiä näytä miltään. Meikkaaminen ja homous ovat kaksi eri asiaa..

• parrumies

Onko????

• Vhvj

No voihan sitä ukko meikata, ei siinä mitään, kunhan se meikki ei näy silleen että olisi meikannut. Kun sit taas naisilla se pitää näkyä se meikki...et en kyllä nyt laittaisi itse huulipunaa, ripsiväriä ja luomiväriä ainakaan...

• heikkinen1

Niin ja osa vetää ton homokortin aina esille. Nyt tuli yhteiskuntasopimus. Hyvä jude! Mullakin jää rahaa käteen vuodessa useampi kymppitonni enemmän.

• töttöröötöö

Meikkivoide,sitä kannattaa käyttää.

• röttötööröttöö

Tai sitten ei

• pönttö1

Miksei muka? Kyllä kaikki hollywoodtähdetkin meikataan. Esim. Stallone, Cruise jne

• Hlwood

Juu roolia ja tv-esiintymistä varten meikataan, tuskin vapaa-aikana Stallonekaan meikkaa....

• puolenmilliliikemies

Ei mene sullakaan hyvin jos pitää millin kanssa täällä tuppukylässä ajella. Jos ite tienaisin edes puolet niin en edes kusis tähän suuntaan.

• liikemies1

Töitä hoidan aina välillä, en asu täällä.

• upup

upupup

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1409
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      938
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      900
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      798
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      782
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      774
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      64
      731
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33