No niin, nyt Aasian haverin jälkeen, kun olemme kauhistelleet vainajien määrää, on hyvä alkaa keskustella Suomen liittymisestä Natoon ja nopean toiminnan joukkoihin ja ties vaikka mihin. Olikohan tuo maanjäristys hirmuaaltoineen hyvä lähtölaukaus pohjustuksena (toivottavasti)rakentavaan ja vilkkaaseen mielipiteen vaihtoon.
Äitimaan hönkäyksille kukaan ei mahda mitään, mutta toki meillä ihmisllä, suomalaisilla, on sanamme sanottavana lajitoverin luomaan kurimukseen, Natoon ja sen lieveilmiöihin.
Kummassakin tapauksessa sinkkiarkkuja tuodaan Suomeen, mutta aivan eri asioiden takia.
SUOMI NATOON!!?
4
204
Vastaukset
- Natoon
Ei hyökyaallolla ole mitään tekemistä NATO:n kanssa. Se, että sotilasliitosta olisi enemmän apua kuin siviilityövoimasta, on pelkkää meikäläisten NATOistien ja EU-nukkien halveksittavaa neuvostoliittolaismallista valhepropagandaa.
- sillisallad
ei sinkkiarkuista kannata tehdä ongelmaa natoon liityttäessä; kyllä ne varmaan suostuu siihen että suomalaiset saa tuoda puisissa sellaisissa.
- Tumppi
Suomen ei ikinä pidä liittyä Natoon,silloin Suomestakin tulee Yhdysvaltojen pelinappula, niinkuin kaikista muistakin Nato maista. Minä en ainakaan lähde sotimaan yhdysvaltojen puolesta.
Jos suomi menee NATOon, niin suomi joutuu lähettämään joukkoja taisteluihin. Näiltä taistelukentiltä tuodaan suomalaisia sotilaita sinkkiarkussa paljon enempi kuin tässä katstrovissa. Suomi kun nyt on surusta sekaisn ja kirkot, työterveysasemat ja koulukuraattorit ovat täynnä lamautuneita potilaita, ei jaksta työtä tehdä eikä käydä koulua. Miten kestää suomi sen jos taistelutantereilta tuodaan paljon suurempi suru. Sotasairaalat ja Veljeskodit kun on lakkautuslistalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816