ajettu vasta 40000km vaihdoin oljyt.. korkissa sanotaan 5/30... panin sinne hiukka jäykempää,eli 10/30 ..tekeeko tuo mitään eroa??
olettaisin,että ei tee,, kerro ,jos olen pielessä oljy vain tavallista ,,vaihdan joka 5000km..thx..
Toyota corolla 2003
10
179
Vastaukset
- 5W-30
pieleen meni, laita täyssynteettinen 5W/30 ja aja 15 tkm/1 vuosi
- Erkincorolla
Keksimällä keksitty juttu taas kerran.
Blaablaa blaablaa.
- jeppejoonas
Vähän jäykkää tuo kovilla pakkasilla, mieluummin 5w-30 tai 5w-40.
- terveisinkanukki
Meillä länsikanadassa ei juuri enää ole pakkasia..kiitosta vastauksesta,,eli en vaihda kun kevättä pukkaa..plus 8 tänään..
- ToyotaOnPerseestä
terveisinkanukki kirjoitti:
Meillä länsikanadassa ei juuri enää ole pakkasia..kiitosta vastauksesta,,eli en vaihda kun kevättä pukkaa..plus 8 tänään..
No vittuako sitten kyselet! Pilaa autosi moottori millä tervalla hyvänsä.
- olettoyotallekateelliine
ei se mitaan tervaa ole tollo,,vaan oilia..ajele sina vaan mopoautollasi
- huomautus32
Lue sieltä käyttöohjekirjasta öljysuositukset.
- luetunymmärtäminen
öljysuositukset,,,,vaan kysymys kuuluikin ,,onko haittaa???suosituksissa ei tuohon vastata..ja 10/30 on siella jo..
- 3r3jjj567
Huonompi voitelu kylmäkäynnistettäessä ko. 10W30 viskositeetin öljyllä.
Mitä öljyä? Täyttääkö edes muilta osin Toyotan öljyvaatimukset?
- rasvapyllyaloittaja
Minkä minä sille voin, että tojota-Teroksi synnyin. Olen ihan onnelinen corollalla ajava homo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784