Kommentoi mun postaamaa seisokkikuvaa ilkeämielisesti sanomalla: "Mikäs pikku patukka se siinä oikein nöpöttää? Odottaa karvaisen, karvaista, maskuliinista perärööriä". Olisin kirjoittanut sille takasin mutta se saatanan limanuljaska oli estänyt kommentoinnin. Voi vittu että tollaset idioottikakarat pitäs vatkata spermaksi ja nussia uudelleen saatana!
21v pojan nulikka vittuili alastonsuomessa!
12
421
Vastaukset
- gogojamboree
Nussi sitä perseeseen pikkukullillasi. Oppiipahan olemaan.
- atm-37v
Tossa sen kusipään profiili on:
http://alastonsuomi.com/Samppppa__
Ei vittu mikä munaturpa :D- Tarkistetaan_
Mikäs sun profiilis on, jotta saadaan tarkistaa oliko kaveri oikeassa
- Alfa-ryhmää
Ätmi 37v alastonsuomi sivulla pilinsä kanssa häää hääää! Miks ei persreikä??
Nuori kolli pisti sut ruotuun. Luulet sä jonkun pimpin litisevän sulle? - 3658
Törkeää ilkeillä sun homoudesta.
- Ftyhhhh
Ap. on pienimunainen gay
- Aivan_varmasti
Ap taitaa olla naisasialooseri mutta kirjoitaa tällä kertaa eri nimimerkillä.
Aivan_varmasti kirjoitti:
Ap taitaa olla naisasialooseri mutta kirjoitaa tällä kertaa eri nimimerkillä.
Otsikosta tuli heti minullekin Nalli mieleen.
- Mies3210
Toivottavasti hakkaatte toisenne!
- HaistavittuNAL
Ihan oikein sulle, Naisasialooseri!
- nihhhhhhhhhhh
Vai niin.
- Akastomat
Otan osaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa792545En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101674
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3711606Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181562Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181214
- 131156
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91126- 201019