Eurajoela ku hoitele asiat reittä pitkin nii saa kaike halauamansa. Eurajok kunnatyötekijät on koht nii hyvis vetimis et koht koko porukka on vetreetä kumiukkoo. Tiä mitä kuntoiluu mahtaa johtajaki harrastaa iltapimeillä konttoris, kohta varmaa mennä kok porukka vaakamambooki.
Muisttakkee luvialaiset
Blondirulez
2
252
Vastaukset
- Mitämääsanoin
Nonni
- Elluntellu
Ei tuo Luvian kunnanjohtajana ol mistään kotosi...on ko tuuliviiri ja täysin vietävissä. Eilen sitä ja tänään tota. Hallintosihteeri on hyvä ja hänestä vois tulla erinomainen kunnanjohtaja. Työmyyrä ja hillitty. Ellu sitä Luvialla kiusas. Siis tää teidän jumppamaikka. Luvian kunnanjohtaja tuntui kans palvovan sitä. Joka saatanan asiaa se Ellu pyrkii johtamaan. Vallan ja rahanhimoinen ämmä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728