Survivor palaa jälleen

Katsoja

Ja voittaja on :

Sandra Diaz-Twin

9

2470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helpotti vähän

Kiitti kovasti :(

Mitä helv#&"&% sä (ja muutkin) saat paljastamalla noita, arghhh.

Chris Daugherty muuten voittaa Vanuatun !!! (Ole hyvä Katsoja prkl)

• Lea Lobanova

Itsekin tiesin että Sandra Diaz-Twine on voittaja. Jos kukaan ei usko sitä niin kirjoittakaa Googlella tai Suomi24 hakusanalla "Survivor 7 winner", niin siinä se löytyy!

• yrjöööö

Survivor on ehkä paskin sarja mikä koskaan on tullut tv:stä!

Naurettavaa leikkimistä jota kutsutaan selvitytymiseksi. Joka puolella on kuvaajia. Se yksin läski keihästi harppuunalla (muka] niitä kaloja niin kuvaajia oli vedenkin alla. Oikeen oksettaa tommonen sarja kun esim. ajattelee sodissa isänmaan puolesta taistelleita veteraaneja jotka vuosikaudet taistelivat maamme puolesta; ja ilman että tiedossa olisi ollut miljoonan dollarin palkintoa!

Ei kai kukaan oikeasti luule että ne mukkuvat niissä majoissa mitkä tekevät jostain bambuista, niillä on siellä omat luksus asuntovaunut jossa asuvat aina kun eivät ole kuvauksissa. Jokaisella "selviytyjällä" on omat vuorosanansa joka jaksossa; ja kaikki "selviytyjät" ovat ammattinäyttelijöitä.

Naurettavaa on myös juonittelu kuka putoaa seuraavaksi? keneen voit luottaa? aikooko sam äänstää minua? kuinkahan heimoneuvostossa käy?

yksinkertaisesti I H A N P A S K A S A R J A

Nykyään televisiosta ei tule muuta kun paskaa!, kuka siis maksaa tv-maksua! en minä ainakaan!!!

• osasta 8

Mitä tapahtuukaan SEURAAVASSA selviytyjässä..
      Nythän täällä suomessa näemme vasta osaa 7.

http://www.bigbtv.com/Survivor8.html

Kilpailijat koottu kaikki edellisistä selviytyjistä!!

• adssdadsa

pippelisi lyhenee sentillä joka kerta kun spoilaat sarjan lopputuloksen. Joko on sisällä ?

• Survivori
    • Einari

Kuka tämmöisiä vitun realitysarja paskoja jaksaa edes katsoa. Hohhhhhhhhoijjjjjaaaaaa..a...a...a..

• tihk

on Amber. kerrottiin nyt sekin.

• tihk

siis survivor 8 voittaja on Amber Brkich.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      209
      1628
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1394
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1133
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    5. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      54
      1005
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      922
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      903
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      830
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31