POJAT

~*mä..

aika omituista että kaikki pojat ajattelevat sexiä, olivat sitten minkä ikäisiä vaan. olen itse seurustellut useiden poikien kanssa ja kun seurustelu on edellyt pidemmälle. jokainen heistä on kysynyt taj vihjannut sexin aloittamista.
kerrankin tapasin erään tosi mukavan pojan jonka kanssa seurustelin 3kk, hän vaikutti juuri sellaiselta joka eij vielä tässä iässä harkitsisi sexiä, mutta sieltä se sitten tuli!!! hän kysyi minulta suoraan, että otanko häneltä suihin!!!
tämä on järkyttävää sillä täytin vasta muutama viikko sitten 14vuotta!!!..valitettavasti olen antanut muutamille pojille periksi ja harrastanut heidän kanssaan sexiä, se oli virhe. kadun neitsyyden menetystäni. nykyinen poikaystäväni ei ole ainakaan vielä ehdotellut mitään...mutta vielä se päivä koittaa olen siiitä varma! tietenkin toivoisin että suhteemme toimisi ilman mitään, ruumiiillisia nautintoja.MIKÄ TEITÄ POIKIA VAIVAA!!??!
kertokaa omia kokemuksianne seksistä nuorina, ja mieli piteitä siitä että ajattelevatko pojat liikaa seksiä??!

JA MUISTAKAA ETTÄ TÄSSÄ IÄSSÄ IHAN PELKKÄ PUSSAILU RIITTÄÄÄ...I LOOV YAH OOL

14

1692

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TeenQueen-91

Sellaisia ne pojat on! Itse olen sinua hiukan nuorempi ja myös minun poikaystäväni aikaisemmin ehdotteli minulle seksiä. Tein selväksi etten halua seksiä vielä näin nuorena (silloin olin 6-luokalla!!!) ja hän ymmärtää sen. Luulen kyllä ettei hä itsekään ollut kovin tosissaan. Hän oli silloin seiskalla, ehkä hän vain luuli, että poikien tulee käyttäytyä niin.. Nyt olemme kihloissa ja jaksamme kyllä kumpikin odottaa vielä parikin vuotta. Olemme mielestämme liian nuoria harrastamaan vielä seksiä.

• seksuaalinen

OOxä ees ottanu poikakaveriltas suihin? Luulexä, ettei se kaipaa sitä?

• ihmetteliä

ootko sä 13 ja sun kundi kamu 14v? ja ootteko te muka kihloissa? niin ku silleen et ootte kahestaan vaihtanu sormuksii?

• creepgirl

no hyvä että on järki päässä pysynyt etkä oo kuudennella luokalla hypännyt heti sänkyyn.. kihloihin saatatte olla vähän nuoria... mutta toiset löytää sen oikean aiemmi toiset myöhemmin.. toisaalata kun aattelee niin ette te varmaan ole edes itseänne löytäneet, niin kuinka voitte sanoa löytäneenne toisenne?

ja siitä iästä millon on valmis seksiin.. sehän on yksilöllistä.. mutta mitä mä noita meidän koulun seiskoja olen kattellu, niin tuskin niillä mitään kummempia seksuaalisia haluja löytyy.. on ne niin pieniä.. sama pätee tyttöihin ja poikiin.. mutta suuresti epäilyttää että kovin moni tyttö 13-vuotiaana on ruumiillisestikaan valmis seksiin.. seksinhän on tarkoitus tuottaa nautintoa ja olla lisääntymiskeino.. tuskimpa 13-vuotias tahtoo lisääntyä ja jos keho ei ole valmis seksiin ei siitä mitään nautintoakaan saa.. tuskia ennemmin.
        ja tytöt kyllä kehittyvät nopeammin.. henkisestikin, joten on ihan ymmärrettävää tuo vanhempi poikaystävä.

ja hei ihmiset, jokainen itse tietää milloin on valmis. ja se ei ole silloin kun toiset pyytää! ei pidä suostua jos ei itse ole valmis. jos se toinen silti jankkaa se ei oo sun kiinnostuksen arvonen.

• EI sellanen

On jo 15 enkä oo ees seurustellu
      Ja vaikka olisin en seksiä varmasti uskaltaisi harrastaa. Huh mitä porukkaa.
      No joka tapauksessa onnea sinulle tosi paljon ja toivottavasti sinulla olisi nyt onnea ja olisit löytänyt itsellesi sen oikean.:)

• kuka waan :D

mä oon kans 15 ja olen 2 kertaa seurustellut toinen kesti vain päivän koska se soittele minulle kokoaja.se ahisti mua aivan hirveesti ja se oli hirveetä tuntu siltää että mut ois solmittu kettinkiin ja veettäis perässä. onkiva kuulla et joku muukin on yksin eikä seurustele aina jonkun kanssa. mä oon sitä mieltä että kundin kaa voi olla kamu mut emmä ainakaan ite haluis mennä sen pitemmälle ku siinä joutuis oleen kokoajan kiinni ja tilivelvollinen kertoo kaikki minne menee mitä tekee missä oli mitä teki ja jne. musta on paljonkivempi olla yksin ei tarvi selitellä kellekkään mitään ja kyselle et sopiiko sulle nyt näin. kyllä sitä sit aikusena kerkee olla vaikka kenen kaa ja harrastamaan sitä ainaista sexiä ihan kylliksi. mix pitäs hoppuilla.

niin ku mun entinen ope sano et kuka tyttö se haluu olla siittiö kaatopaikka? en mä ainakaan.

• Metallicer

Pakko kysyä, että minkä ikäisiä sun poikakamut sitten ovat?? Jos ne ovat 1v--> vanhempia, niin eipä ole ihme, että ajattelevat tolleen. Mutta hyvä vain että olet pystynyt pitämään jotenkuten pintasi!

• jätkä16v.

mä en ainakaan heti ajattele seksiä jos seurustelen,päinvastoin: tytöt ne mulle ehdottelee ensin!!(en tiedä oonko tavannu pelkkiä seksihulluja)mutta musta se on vaa hyvä jos seksi kiinnostaa(itteenikii kiinnostaa tosi paljon mut en mee ehottelee)kuha löytäis vaan sen rakkaan niin sitten ehkä jossain vaiheessa kun kummatki tuntee samoin :) mut elä anna periks niitte "hyvien poikien" etsimises,ja sano nykyiselles vaa suoraan et ei näin nuorena.hyvät jatkot! :P

• jätkä16v.

eli ku mä oon ite 16 vuotias jätkä ja mun kaikki 3 tyttöystävää on ollu muja ainaki sen vuoden nuorempia,romuttaa sen teorian että KAIKKI tyttöystäväänsä vanhemmat jätkät ajattelee vaan seksiä! :P

• Panotar

Jos sulla on jotain ongelmia seksiä kohtaan niin toivottavasti ymmärrät että ne on ihan sun omia ongelmia.

Seksi on normaalia, mukavaa ja ihanaa.

• Minun mielestäni seksin harrastaminen siksi että rakastaa on hyvä asia, mutta jos seksiä harrastetaan vain siksi että panettaa... se on väärin ja epämoraalista (tai jotain sinne päin). Nojaah.... minunhan mielipide tuo on.

• meghan

Muuten tuossa tekstissäsi oli asiaa, mutta en tykkää aivan noin pahasta yleistämisestä.

Totta on mielestäni, että melko uset tuon ikäiset - etenkin pojat - juoksevat seksin perässä, vaikka eivät tuskin siihen itsekään ole valmiita. Yrittävät luultavasti vain esitellä, että ovat kovin aikuisia ja heillä on seksielämä, mutta eikös sitten vain kadutakin vanhempana, kun löytää mukavan tytön, jonka kanssa suhde on vakava, ja tahtoisi antaa hänelle myös poikuutensa, mutta kappas - sepäs menikin täysin merkityksettömälle henkilölle kun poikalapsena piti todistella miehuuttaan. Ei tämä kaikille tosin näin rankasti sanottuna sitä merkitse, toisille neitsyys/poikuus on kerta muiden joukossa, eikä merkitse sen enempää. On vain hankalaa, jos suhteessa toiselle neitsyys/poikuus merkitsee paljon, ja toiselle ei.

14-vuotiaille ja monille siitä ylös sekä alaskin päin riittää pelkkä pussailu, oikeassa olet. Ei sitä kuuttatoista ikävuotta seksielämän aloittamiseen ole laitettu lakiin meidän kiusaksi, vaan omaksi parhaaksemme. Jokaisen pitää pohtia se asia kuitenkin aivan omalta kannaltaa, toiset ovat kypsempiä nuoremmassa iässä kuin toiset, ja tämä on aivan kiinni yksilöistä.

Eivät kaikki pojat myöskään ajattele vain seksiä. Useimmat ehkä ajattelevat nuorempana pelkkää seksiä, mutta kun ikää tulee mittariin lisää ja järkeä siinä sivussa, tajuaa, että ei terve suhde rakennu pelkän seksin varaan, vaan siinä tulee olla muutakin. Pojat - sekä tytöt - kasvavat kyllä iän myötä, ei sitä omaa kasvuaan pysty ulkoisesti hoputtamaan, vaikka kovasti välillä tahtoisikin :) Itsekin olen ajatellut, että kyllä sitä vielä kannattaa ollakin hieman tyhmä kun ei vielä aikuinen ole, sitä lapsuutta ja nuoruutta ei kuitenkaan saa myöhemmin takaisin. :)

• ms-love

No jos oot 14 niin toi on TOSI yleistä... Monii yläasteikäsii jätkii kiinnostaa seksi mut en usko et ne on tyttöjen kans sen takii et ne sais! Mut ei kannata aina antaa periks jos jätkä ehdottelee...
      Mua ei kyl silleen haittaa jos jätkä ehdottelee.. Mä oon sillee pervo mut silti neitsyt ja silleen :D
      MUT JOS ET HALUU HARRASTAA SEKSII NI SANOT VAA EI ETKÄ ANNA PERIKS...!!!

• teinipiika

ei se kyl ihan noin oo.. ainakin suurin osa mun mies puolisist kavereist ei ajattele seksii! Ja täytän pian 15.. eikä ainakaan johdu siit et liikun koht täysi-ikäisten seuras.. osa on jo kyl täyttäny.. mut nykyää vaan yleistetään iha liikaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1429
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      941
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      806
    Aihe