Sopimus tehty aikoinaan määräaikaisena. No, määräaika on kulunut umpeen, sopimus kuitenkin jatkuu. Mutta nyt ihmettelen, miksi ihmeessä maksan vieläkin laskussani luottokauppasopimuksesta euron per kuukausi. Mikä luottokauppa minulla on Elisaan (Elisaahan tämä Saunalahti nyt on!)?
Sopimukseen kuuluu mobiililaajakaista (jota itse asiassa en edes käytä, joten tyhmähän olen kun siitä maksan....), adsl, elisan turvapaketti.
Mikä näistä on tässä vaiheessa, kun sopimus ei enää ole määräaikainen, luottokauppaa?
Saunalahden mobiililaajakaista
tyhmempi_x
2
118
Vastaukset
Äkkiseltään veikkaisin nettitikkua, joka on otettu 36kk:n korottomalla ja kuluttomalla luottokauppasopimuksella/maksuajalla. :) OmaElisasta Laitteet-välilehdeltä pitäisi selvitä luottokauppasopimukset ja OmaElisan chat vastailee kinkkisiin kysymyksiin asiakaspalvelun aukioloaikoina.
Matias / Palstatiimi
http://elisa.fi/palsta- aha_
Niin, kun se nettitikku tuli samalla kertaa kuin sopimus, joten määräaika pitäs senkin suhteen olla loppu. Mutta katsonpa sitten jossain vaiheessa sen OmaElisan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3401316Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12998
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7891- 71826