Nykyään on epäkorrektia yleistää. Kaikille ei kevään tulo ole sunkaan mieluinen asia.
Paitsi allergiaoireet, myös valon lisääntyminen keväällä on lukemani mukaan monille ihmisille pelkästään huono juttu.
Minulle käsittämätön asia, että jotkut ihmiset jopa sairastuvat lisääntyvän valoisuuden takia. Uskon kuitenkin tuon todeksi.
Mutta me auringon valosta kasvien lailla riippuvaiset ihmiset remellämme omaa henkistä vuoristorataamme kiihtyvällä syklillä.
Kun matkassa on lievää kaksisuuntaista mielialahäikkää, molemmat ääri-mielialat vaihtuvat nopeammin.
Tänään tuntui hyvältä aistia tosi varhaiskevään ilmaa. Hyvältä se tuntuu.
Elän vuoden parasta aikaa
on.tätä.odotettu
2
72
Vastaukset
- en.malta.nukkua
Samaa mieltä on miljardit linnutkin, tähtitieteellinen luku pian hyönteisiä ja kasveja.
- JanoinenMatkustaja
Aurinko on parasta mitä tiedän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764