TV ohjelmista

Loredana

Päivittäisessä ohjelmatarjonnassa on vain yksi uusi ohjelma ja se on klo 6.30 uutiset. Kaikki muut uutiset, ½ tunnin vlein ovat saman toistoa. Puoli seitsemän ohjelmassa mainostettiin vanhoja elokuvia, kuinka hyviä ne ovat vielä tänäkin päivänä, Juurakon Huldasta alkaen. Aika aikaa kutakin, vanhoja mitkä vanhoja -40 luvulta ja sitä aikaisemmin filmattuja. Vanhoista elokuvista voi kyllä havaita, miten kehitys kaikilla aloilla on kulkenut eteenpäin. Vai onko niin iltapäivisin näytettävät ohjelmat kärsivät katsoja kadosta, mainostaa pitää tavalla tai toisella.

Me eläkeläiset olemme suuri joukko, meidän on hyvä pysyä ajan hengessä mukana, maailma muuttuu, emme voi jämähtää syntymävuotemme tasolle.
Revenant, Room, Brooklyn,Tanskalainen tyttö. Järven tarina, Carol.
Takaisin pintaan - jossa tulee todeksi, " kaveria ei jätetä" - sanonta. Kaksi sukeltaja kaveria omatoimisesti sukelsivat Plurdalenin (Norja) luolastoon hakemaan sinne jääneet kaverit ylös maanpinnalle. Todella vaikuttava kuvaus ja tosi tapaus.Tämä on näyte tosi kaveruudesta.
ELOKUVAT avaavat näköaloja ajan sekä tapojen muuttumisesta ajan kuluessa. Sitäpaitsi elokuvalippujen hinnat ovat jokaisen kukkarolle sopivia. Olemme perustaneet elokuva kerhon, tosin pieni piiri, käymme katsomassa elokuvan ja sen jälkeen keskustelemme jossakin kabinetissa elokuvan tuomasta mielikuvasta. Itse olen kiinnostunut paitsi aiheesta myös taustalla olevasta luonnon monimuotoisuudesta.
Oli mahtavaa hypätä Kanadan armottomasta, talvisesta jääkylmästä luonnosta Tulimaan lumisuuteen, yhtä ankariin lumisiin maisemiin.

Elokuvat ovat monille viihdykettä eläkeläisten yksinäisiin päiviin, ne avartavat elämän
näkemyksiä, pysytään tässä ajassa. Silloin meille ei käy kun Lootin vaimolle, joka jäi katsomaan taakse kauas menneisyyteen ja jähmettyi suolapatsaaksi.

5

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kattleija

Kiitos kun muistutit tuosta Revenant leffasta. Olin päättänyt mennä katsomaan sen. Saihan elokuvassa Oskarin miespääosan esittäjä, ohjauksesta ja kuvauksesta ja oli ehdolla parhaasta elokuvasta.
      On tosi kätevää kun saa netistä printattua nuo liput ja muutenkin Kinola (Finkino) on tuossa bussireitin varrella.
      Kyllä entisenä ahkerana elokuvissakävijänä vieläkin tarjontaa tulee seurattua ja käytyä valikoidusti katsomassa.

• Tämä ei nyt varsinaisesti ole vastaus aloittajan aiheeseen.
      Telkkaria tämä sentään sivuaa, sillä olen ilokseni huomannut, että naispuoliset kuuluttajat, juontajat ja keskustelijat ovat alkaneet pukeutua ihan kunnollisiin vaatteisiin
      Saattavat paljon "mainostetut" ulkomaalaiset raiskaajatkin ymmärtää, etteivät kaikki suomalaisnaiset tyrkytä itseään, vaikka melkoinen joukko feminiinejä villiintyikin
      Tosin pukeutumisen/riisuuntymisen takana saattoi olla köyhyys, jonka vuoksi helmasta oli leikattu kaistale miltei vesirajaan asti ja yläosasta saksittu napaan saakka.

Lähden tästä pehkuohin urittämään, tulisiko uni heti vai vasta silloin, kun olen väsynyt sitä odottamaan,

Hyvää yötä ja kauniita unia!

• KatsojaULKOMAILTA

Olen kiinnostunut myös Suomalaisista ohjelmista Yle Areenankautta

• yksullamirjami

tosiaan taitaa Säästötoimet koskea uutisiakin -- Vai onko Haastateltavat saaneet käskyn --että nyt kun ei Hallituskaan saa mitään aikaseksi . ei niistä pakolaisistakaan viitsi enään --taitaa olla jo vanha juttu sekin --mitään ei saada siihehkään muutosta --parempi kun pidetään Kansa uutispimennossa ,niinkun Vanhaan aikaan neuvostoliitossakin .
        Siittäkään ei paljon hurrata vaikka Venäjän rajalta ei tule ihmisiä -- Saatiin sentään yksi asia hoidettua - Hyvä Orpo .
        U.M

• Orpoeimitäänsaanutaikaan

Orpo ei ole tehnyt mitään Suomen suojaamiseksi, rajat on yhä auki jokaiselle tulijalle. Sen sijaan Ruotsi on toiminut, samoin Venäjä, siksi ei ole paljoa viime aikoina tullut pakolaisia Suomeen. Kohta alkaa elintasopakolaisten rahtaus lentokoneilla Suomeen, monet maat kieltäytyy ottamasta. Suomi on aina ensimmäisten joukossa tottelemassa kun Merkelin käsky käy. Mitä oikeita pakolaisia nuo muka ovat, kun vain rikkaimmat ja Suomen tapauksessa tyhmimmät maat kelpaa . Suomalaiset voi aina sysätä leipjonoon, kunhan vokit on täynnä hyysättäviä ja vokkibisnes kukoistaa. Siinä on SPR ja poliitikot mukana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1779
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1358
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1141
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1048
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      949
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      889
    Aihe