...pöljältä linja-aatokyyti Kuopijoon ???
Vastoon viikon piästä, jos että vielä tiijä !!!
Arvatkee, paljonko maksaa ...
9
3278
Vastaukset
- Aena aaki
Pöljempikin taitaa päästä Pöljältä Kuopioon (31 km) viiden euron pintaan. Pyhätaksa vähän kalliimpi ja yötaksa kahdeksatta euroa.
Onkos sinun CV:ssäsi päästötodistus Pöljän koulusta?
Kokemukseni mukaan Pöljä on itse ajaen 3 tunnin ja 55 minuutin päässä täältä Helsingistä. Joskus toki menee vähän kauemminkin, kun on turhan paljon tupeksijoita tien tukkeena.- haha
hyvähyvähyvä.
- m46
...tässä näen, elikka katoppas mitenkä se "pöljä" alakuperäsessä jutussa olj kirjotettu...alakaa siis pienellä kirjaemella !!!
- Ku muiltakkii
sanosisisisisisisin mää
- savon mummo
eikös se maksa samanverran kuin normaalilta?
- m46
...siellä par viimestä olj hoksoovia ja oikeilla jälillä !
- Joakko
Mutta sopinee siltinnii tiälä kerrotavaksi.
Ka tuljpa päaevänä muutamana ukon käppänä kaenalosauvoihinsa nojjaillen ja mäni lipunmyöjän luukullen ja sano jotta kiikkaan ees taas, johon lipunmyöjä oetis vastoommaan, No näjenhän tokkiisa sen, mutta minne outta aatellu matkustoo?
- eikös se oo
tuohon, että saman verran kun Kuopiosta >>>Pöljälle!
- oottelempa vielä
viikko on jo männynnä, missäs se vastaas viippyy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764