Rintojen kasvu

Heppatyttö11v

Moi oon 11 vuotias tyttö mun rinnat kasvaa huimaa vauhtia käyn joka toinen päivä suihkussa joka kerta huomaan et rinnat on kasvanut. Pitäisikö mun hankkia rintaliivit? Ja mistä tiedän minkä kokoiset ostan? Onko myös normaalia että rinnat on tosi arat ja välillä sattuu. Esim jos ne osuu johonki sattuu vähän aikaa. Vastatkaa

11

2909

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö10v

Moi mä kymmenen ja täytän kohta 11v. Mul on myös rinnat arat.

• huimaavaa

Rintojen kasvu ei ratkaise liivien tarvetta. Pidä hyvää hulta rintalihasten kunnosta niin saat kauniit rinnat. Ikäisesi rintaliivien tarve johtuu pelkästään päästä. Se on kuin esim tietynlaisten farkkujen tarve :)

• Jaahaaas

Puhukaa lapset äideillenne, ne varmaankin osaa auttaa kun me muut täältä muualta...

• Nxdilcdf

No se on iha normii jos sattuu

• Idarit

11- vuotiaat voivat kyllä mielestäni käyttää rintsikoita, vaikkei rinnat vielä ihan jättikokoiset oliskaan. Itse ainakin aloin käyttämään olisko 10v rintsikoita, ihan vaan sen takia ettei nännit näkyis läpi tai ettei isona tulis sellaset ällöt riippurinnat. Ja ei sun rinnat kasva niin nopeesti et huomaisit joka kerta kun meet suihkuun et on kasvanu. Rinnat kasvaa hitaasti. Ootte te kyl aika tyhmiä te nuoret

• Vastaaja15

Puhu äidillesi? Jos et uskalla niin katso vaikka kuvahausta hakusanalla: kuopikoko. Siellä löytyy eri mittoja ja niillä pystyt katsomaan oikean koon. Ja on täysin normaalia.

• Äity

Mielestäni heti ei kannata rynnätä liivien ostoon, mukavampi olla ilman kun mikään ei kiristä. Käytä vaikka hihatonta kevyttä paitaa tai toppia normipaidan alla, jos tuntuu, että kehittyvät muodot näkyvät liiaksi ulospäin. Kun rinnat alkavat juostessa tuntua epämukavalta on aika hankkia napakammat, joskin kevyet tuet rintojen suojaksi. Äidin kanssa voitte käydä katselemassa kaupoista.

• Anonyymi

On normaalia mulla oli sama

• Anonyymi

Oon 11 tammikuussa 12 ja aloin en käytä rintsikoita mut tarvisin

• Anonyymi

Mä oon 10v tyttö ja no mulla on pienet Rinnat. 🤭Mut niihin sattuu kokoajan varsinkin illalla ja päivällä, mutta aamulla ei oikein satu🤫🤫

• Anonyymi

oon ite 13v, melkeen 14v ja rintani ei kyllä oo isot. melko pienet edelleen. käytän toppeja, siinä se:) ehkä myöhemmin alan käyttää liivejä kun rinnat kunnolla kasvaa. mut tiiän ettei oo kiirettä!

ja muistakaa, on normaalia jos rinnat on arat, se kuuluu murrosikään! on myös normaalia jos rinnat ovat erikokoiset. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1506
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1268
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      1003
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      940
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      863
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      853
    7. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      814
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      810
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32