Vieläkö kannatatte?

tämä.oli.tiedossa

116

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • natsit.ja.mv.lehti

'Yhdessä kuvakaappauksessa Ranta kertoo päällystölle kuuluvansa MV:n salaiseen ryhmään, jonka ansiosta Odinit saavat MV:ssä palstatilaa "niin paljon kuin haluavat".'

• Yleistätköhän nyt tarpeettomasti ?
      Täällä nykysin kirjoittelee monenkirjava joukko henkilöitä, jotka havaintojeni mukaan käyttää häiriköintinsä keppihevosena kristityistä- ateismiin, omaan agendaansa sopivaa roolia.
      Kaiken takana on trollaus, jolla pyritään saamaan aikaan tilanne, että keskustelu aiheesta loppuu ja menee trollin ohjaamaan suuntaan.
      Silloin trolli pääsee maaliinsa, kun saa huomiota, olipa se positiivistä tai nefatiivista, huomiota kuitenkin, näistä tulee tämänjälkeen eipäs- juupas ketjuja ja itse asia jää keskustelematta.
      Jokainen voi itse vaikuttaa siihen, minkälainen palstan taso on, jättämällä selvän trollauksen huomiotta ja vastata vain asiallisiin viesteihin.
      Älä ruoki trollia.

• Kukaan ei kuitenkaan ateistina ollut MV:n eikä Odinin kannattaja. He ovat löytyneet koviksi uskoviksi julistautuneiden joukosta.

• älä.viitsi

Kyllä täällä muutama pitkäänkin palstalla kirjoittanut uskova suhtautui varsin myönteiseen sävyyn tuon natsijoukon katupartiointia kohtaan. Älä nyt viitsi yrittää vääntää asiaa sellaiseksi etteikö näin olisi ollut.

• totta.puhut

Jep, ja tuohon roskasakkiin yleisenä järjestyksen valvojana kriittisesti sauhtautuvat leimattiin, miksipä muuksi kuin suvakeiksi ja vihervasemmistolaisiksi kommareiksi.

• älä.viitsi kirjoitti:

Kyllä täällä muutama pitkäänkin palstalla kirjoittanut uskova suhtautui varsin myönteiseen sävyyn tuon natsijoukon katupartiointia kohtaan. Älä nyt viitsi yrittää vääntää asiaa sellaiseksi etteikö näin olisi ollut.

Kristinuskoakin levitettiin miekalla, mutta näinkö Jeesus neuvoi, miten evakeliumia tulee levittää ?
        Kun Jeesus vangittiin Getsemaneissa, Pietari löi ylipapin palvelijalta korvan pois miekalla, mitä Jeesus sanoi ?
        " Pietari, pistä miekka tuppeen, sillä joka miekkaan tarttuu, se miekkaan hukkuu ", näin Raamattu meille puhuu...
        Tarkoitan sitä, että minkä/ja/tai nimissä voi esiintyä agendansa vahvistamiseen, niinkuin tuntuu tyylinä olevan, ketä tällainen palvelee ?
        Trollia, joka nauttii huomiosta.

• uskova.mies kirjoitti:

Kristinuskoakin levitettiin miekalla, mutta näinkö Jeesus neuvoi, miten evakeliumia tulee levittää ?
        Kun Jeesus vangittiin Getsemaneissa, Pietari löi ylipapin palvelijalta korvan pois miekalla, mitä Jeesus sanoi ?
        " Pietari, pistä miekka tuppeen, sillä joka miekkaan tarttuu, se miekkaan hukkuu ", näin Raamattu meille puhuu...
        Tarkoitan sitä, että minkä/ja/tai nimissä voi esiintyä agendansa vahvistamiseen, niinkuin tuntuu tyylinä olevan, ketä tällainen palvelee ?

Mitä ajat takaa? Että MVA ja Odinia kannattaneet ovat olleet trolleja? Tosissaan ovat mielestäni olleet ja ajaneet "oikeaa asiaa".

Tähän juttuun ei kuulu se mitä Jeesus salli ja mitä ei. Se vaan mitä uskovat kannattavat.

• uskova.mies kirjoitti:

Kuten edellä kerroit, kristinuskoa levitettiin miekalla ja nyt kristinusko on hukkumassa - sanan miekkaan.

• Siinä kyllä olet oikeassa, ettei konservatiiveja tule yleistää tähän. Täällä oli (ja varmaan on vieläkin) sellainen pieni ja lähinnä fundamentalistinen joukko, joka puolusti kiivaasti tätä asiaa. Useaan kertaan ihmettelin sitä, miten uskovaiset voivat tällaista puolustaa ja sain päälle vain lisää haukkumista.

Sekään vaihtoehto ei ole suljettu pois, että äärioikeistossa joku tekeytyi (tai tekeytyy) uskovaksi ja näin tuo omaa propagandaansa näihin keskusteluihin.

Siinä olet oikeassa myös että pitäisi malttaa jättää nuo trollit huomiotta,

• mummomuori kirjoitti:

Siinä kyllä olet oikeassa, ettei konservatiiveja tule yleistää tähän. Täällä oli (ja varmaan on vieläkin) sellainen pieni ja lähinnä fundamentalistinen joukko, joka puolusti kiivaasti tätä asiaa. Useaan kertaan ihmettelin sitä, miten uskovaiset voivat tällaista puolustaa ja sain päälle vain lisää haukkumista.

Sekään vaihtoehto ei ole suljettu pois, että äärioikeistossa joku tekeytyi (tai tekeytyy) uskovaksi ja näin tuo omaa propagandaansa näihin keskusteluihin.

Siinä olet oikeassa myös että pitäisi malttaa jättää nuo trollit huomiotta,

Mummo, monet tuntuvat hakevan ainoastaan sitä, että saavat "ruokaa" agendalleen, mitä nyt kukakin hakee....
        " Taitavimmat " hakevat joskus, jopa" kirroitusvihneet" siihen, mitä kirjoitellaan, pilkun tarkasti ;)
        En allekirjoita uskovien kirjoituksiksi selviä trollauksia, joissa pyritään käymään kiinni henkilöön, kun itse asia loppuu.....
        Vanha sanonta kuuluu, että "meitä on moneen junaan, paljon jää vielä asemillekin"......
        Tarkoitin juuri tuota, että voi tekeytyä vaikka miksi, kun haluaa trollata ja tämä ei palvele keskustelupalstalla ketään muita, kuin tuota onnetonta trollaajaa, niihin ei vaan kannata lähteä mukaan, vaan ohittaa...

• uskova.mies kirjoitti:

Mummo, monet tuntuvat hakevan ainoastaan sitä, että saavat "ruokaa" agendalleen, mitä nyt kukakin hakee....
        " Taitavimmat " hakevat joskus, jopa" kirroitusvihneet" siihen, mitä kirjoitellaan, pilkun tarkasti ;)
        En allekirjoita uskovien kirjoituksiksi selviä trollauksia, joissa pyritään käymään kiinni henkilöön, kun itse asia loppuu.....
        Vanha sanonta kuuluu, että "meitä on moneen junaan, paljon jää vielä asemillekin"......
        Tarkoitin juuri tuota, että voi tekeytyä vaikka miksi, kun haluaa trollata ja tämä ei palvele keskustelupalstalla ketään muita, kuin tuota onnetonta trollaajaa, niihin ei vaan kannata lähteä mukaan, vaan ohittaa...

”…en allekirjoita uskovien kirjoituksiksi selviä trollauksia…”

Epäilyttäviähän ne ovat, ja voivat olla kenen tahansa. Erikoista vain on, ettei niitä ole tämä ”pieni joukko” koskaan kritisoinut.

Suurinta osaa välttelen mutta joskus kiusaus käy liian suureksi. Ei niin tosin pitäisi tehdä, siinä olet aivan oikeassa.

• uskova.mies kirjoitti:

Minua jäi vaivaamaan, että paransiko Jeesus palvelijan ilmeisen kovan ja ehkä hengenvaarallisenkin verenvuodon vai tyytyikö vain nuhtelemaan Pietaria?
        Mitähän muuten kalastaja teki miekalla? Fileoi kaloja?

• uskova.mies kirjoitti:

>En allekirjoita uskovien kirjoituksiksi selviä trollauksia, joissa pyritään käymään kiinni henkilöön, kun itse asia loppuu.....
        Tuhansien lukemieni viestiensä perusteella väitän kyllä että Räyhis on aito ja kiihkeä Patmoksen ja Aa-kerhon fanittaja. Todennäköisyys sille että joku jaksaisi vain trollata samaan tapaan vuodesta toiseen monilla kymmenillä päivittäisillä viesteillä on kyllä todella pieni. Ja uutterastihan hän availee myös noita henkilövittuiluketjuja, joihin ei usein monikaan muu osallistu kuin hän itse lukuisina "persoonina".

• uskova.mies1
        RepeRuutikallo kirjoitti:

Minua jäi vaivaamaan, että paransiko Jeesus palvelijan ilmeisen kovan ja ehkä hengenvaarallisenkin verenvuodon vai tyytyikö vain nuhtelemaan Pietaria?
        Mitähän muuten kalastaja teki miekalla? Fileoi kaloja?

Matt. 26;
        " 51. Ja katso, eräs niistä, jotka olivat Jeesuksen kanssa, ojensi kätensä, veti miekkansa ja iski ylimmäisen papin palvelijaa ja sivalsi häneltä pois korvan.
        52. Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Pistä miekkasi tuppeen; sillä kaikki, jotka miekkaan tarttuvat, ne miekkaan hukkuvat. "
        Ei siis Pietari kuten sanoin, vaan joku, joka oli Jeesuksen kanssa, kuten tuossa lukee...
        Kuten sanoin, en siis allekirjoita uskovan kirjoituksiksi selviä henkilöön kiinnikäyviä herjauksia.
        Eiköhän tuo " Patmoksen ja Aa-kerhon fanittaja." ole sama feikki, joka nauttii huomiosta, vaikka se olisi negatiivistakin, en tiedä.

• uskova.mies1

Kannattaa lukea koko tapahtuma Matt. 26 luvusta;
        " 53. Vai luuletko, etten voisi rukoilla Isääni, niin että hän lähettäisi heti minulle enemmän kuin kaksitoista legionaa enkeleitä?
        54. Mutta kuinka silloin kävisivät toteen kirjoitukset, jotka sanovat, että näin pitää tapahtuman?"
        Tässä Jeesus ilmaisee myös sen, että Hän tuli suorittamaan tehtävää eli ristinkuolemallaan sovittamaan kaikkien ihmisten synnit, jotka haluavat ottaa tuon lahjan vastaan, kuten Ilm. 3 ilmoittaa.
        " 20. Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani. "
        Tässä Raamattu, josta voit tarkistaa.
        http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/

• uskova.mies1 kirjoitti:

" 53. Vai luuletko, etten voisi rukoilla Isääni, niin että hän lähettäisi heti minulle enemmän kuin kaksitoista legionaa enkeleitä?
        54. Mutta kuinka silloin kävisivät toteen kirjoitukset, jotka sanovat, että näin pitää tapahtuman?"
        Tässä Jeesus ilmaisee myös sen, että Hän tuli suorittamaan tehtävää eli ristinkuolemallaan sovittamaan kaikkien ihmisten synnit, jotka haluavat ottaa tuon lahjan vastaan, kuten Ilm. 3 ilmoittaa.
        " 20. Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani. "

>Tässä Raamattu, josta voit tarkistaa.
        Tarkistan mieluiten uusimmasta käännöksestä.

• torre12
        uskova.mies1 kirjoitti:

Hämmästyttävää sinänsä, että VT ei osaa kertoa mitään tästä "tehtävästä eli ristinkuolemalla sovittamaan kaikkien ihmisten synnit".

Ei tämä tehtävä ei ole ollut Jumalan suunnitelmissa, koska VT kertoo kuulemma Jumalan tahdon.

• uskova.mies1

>Tässä Raamattu, josta voit tarkistaa.
        Tarkistan mieluiten uusimmasta käännöksestä.

Saanko kysyä; miksi -92 käännös ?

• uskova.mies1 kirjoitti:

Saanko kysyä; miksi -92 käännös ?

Miksi ei? Onhan sen kieli nykyaikaista eikä jotain sata vuotta sitten puhuttua.

• KTS--

Mikähän siinä onkin että nimenomaan näiden ns. uskottelijoiden joukosta löytyvät aina kaikki kajahtaneimmat natsit, rasistit ja salaliittoteorioiden kannattajat....???

• hihhulilta.onnistuu

Kaheleimmat ja fanaattisimmat uskonkiihkoilijat jakavat ainakin noiden Odinin sotilaiden aatemaailman osittain, eivät tietenkään vihaa juutalaisia kohtaan mutta kylläkin joka ikistä islaminuskoista kohtaan ja kykenevät tällöin jotenkin sulkemaan silmänsä järjestön vahvalta natsi-ideologialta.

• me-uskallamme

Noihan on ihan lössyjä sillä minun aatemaailma pakolaisia kohtaan on 100 kertaa kovempaa ja sentään olen armeijassa saanut erikoiskoulutuksen. Samoin 7000 ystävääni jotka pitää kaikki noita ihan pelleinä kun eivät uskalla tehdä raukat mitään.

• KTS--

Onks sulla jo 7000 feisbuukkiystävää?

• Puhe on halpaa paperitiikeri!

• KTS-- kirjoitti:

Onks sulla jo 7000 feisbuukkiystävää?

Mikäli olen ymmärtänyt, feisbuukkiystävyys on ystävyyden jaloin ja korkein muoto. Vaikka syleilisit ja suutelisit ystävääsi au naturel, et ole tosiystävä jos et ystävöi myös feisbuukissa.

• Yksittäisten lukuisilla nikeillä trollaavien kirjoittajien perusteella on turha leimata uskovia näiden typerien partioiden kannattajaksi.

T: maahanmuuttajien parissa työskentelevä uskova

• uskova.mies1

Aamen.

• hämmästyttää.vain

On jokunen konservatiivista kristinuskoa edustava vakionikkikin jotka eivät varmastikaan ole trolleja suhtautunut varsin hyväksyvään sävyyn näiden uusnatsien touhuilulle.

Yllättävää on että tässäkin asemassa oleva konservatiiviuskova sanoi näin:

"Kansanedustaja Laura Huhtasaari (ps.) katsoo, että katupartioijien rikostausta ei ole ongelma.

Porilainen kansanedustaja Laura Huhtasaari (ps.) katsoo, että eri puolilla Suomea perustettuja äärioikeistolaisia katupartioita ei ole syytä pelätä.

Mediassa esitettyjen tietojen mukaan äärioikeistolaisia liikkeitä edustavien katupartioiden johtajilla on taustallaan muun muassa tuomioita kunnianloukkauksesta, törkeästä pahoinpitelystä ja virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta."

Tuo ylen juttu kertoo;

"Vaikka ryhmäläiset heittävät rasistisuudestaan huulta, jaetaan ketjussa myös oikeasti rasistista materiaalia. Yksi lähettää kuvan mustaihoisesta lapsesta ämpärissä saatesanoilla "saavillinen paskaa". Toinen peukuttaa heti.

Kolmas jakaa herjakuvan koraanista, jonka päällä on pekonia ja ulostetta. Kuva natsitervehdyksen tekevistä naisjäsenistä tai natsitunnuksin koristellusta kerhotilasta saa peräänsä tykkäyksestä kertovan sydämen.

Peukkua tulee myös aseille. Muutamissa kuvissa Odin-asuiset miehet poseeraavat kiväärin kanssa tai esittelevät veitsi- tai patruunakokoelmaansa. "Asenne kohdillaan", reagoi yksi ja lisää hymiön."

Soldiers of Odin on myöntänyt, että sen joillakin jäsenillä on rikostaustaa, mutta se on "mennyttä elämää".

Ylen tietojen mukaan Odinien johtajan Mika Rannan viimeisin pahoinpitelysyyte on kuitenkin vain viime kesältä. Syyteharkinta valmistui helmikuun lopussa ja odottaa parhaillaan käsittelyä Kemi–Tornion käräjäoikeudessa.

Ylen saamien tietojen mukaan Rantaa syytetään suomalaisen naisen ja miehen törkeästä pahoinpitelystä.

Rikoshistoriaa löytyy myös lukuisilta muilta päällystön jäseniltä. Yle tarkisti, että esimerkiksi kaikkien Odinin tärkeimpien kaupunkien – Kemin, Joensuun, Porin ja Kouvolan – johtohahmoilla on pahoinpitely-, varkaus- tai rattijuopumustuomioita.

Kerhon mukaan ylilyönneille on nollatoleranssi ja niihin syyllistyvä erotetaan kerhosta.

Poliisin tutkinnassa on tällä hetkellä yksi Odineihin liitetty pahoinpitely Imatralla puolitoista viikkoa sitten. Kaakkois-Suomen poliisi vahvisti tänään Ylelle, että poliisin saaman materiaalin perusteella on "aivan ilmeistä", että mukana on ollut kolme Odin-takkista miestä, joita epäillään kahden miehen pahoinpitelystä. "

Tämän porukan uskovainen ja perussuomalainen, vieläpä ministeri toivottaa tervetulleeksi pikkupoliisiksi kaduillemme? Hulluko se nainen on?

• >> Yksittäisten lukuisilla nikeillä trollaavien kirjoittajien perusteella on turha leimata uskovia näiden typerien partioiden kannattajaksi. <<
        Totta eli uskovat, konservatiivit, maahanmuuttoon kriittisesti suhtautuvat ja ääripää eli rasistiset fundamentalistit ovat eri porukoita.
        Meniskiö se jakauma jokaisessa porukassa Gaussin käyrän tavoin eli kaikista ääripäistä löytyy aina vain pieni vähemmistö.

• Ikävä kyllä täällä komppasi se pieni joukko uskovia näitä takkijengiläisiä. Ehkä he huumaantuivat siitä, että se porukka on islam vihamielistä ja eivät suostuneet uskomaan että ovat myös rasisiteja sekä juutalaisvihamielisiä.

• linkkejä.ja.totuutta
        hämmästyttää.vain kirjoitti:

On jokunen konservatiivista kristinuskoa edustava vakionikkikin jotka eivät varmastikaan ole trolleja suhtautunut varsin hyväksyvään sävyyn näiden uusnatsien touhuilulle.

Yllättävää on että tässäkin asemassa oleva konservatiiviuskova sanoi näin:

"Kansanedustaja Laura Huhtasaari (ps.) katsoo, että katupartioijien rikostausta ei ole ongelma.

Porilainen kansanedustaja Laura Huhtasaari (ps.) katsoo, että eri puolilla Suomea perustettuja äärioikeistolaisia katupartioita ei ole syytä pelätä.

Mediassa esitettyjen tietojen mukaan äärioikeistolaisia liikkeitä edustavien katupartioiden johtajilla on taustallaan muun muassa tuomioita kunnianloukkauksesta, törkeästä pahoinpitelystä ja virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta."

Tuo ylen juttu kertoo;

"Vaikka ryhmäläiset heittävät rasistisuudestaan huulta, jaetaan ketjussa myös oikeasti rasistista materiaalia. Yksi lähettää kuvan mustaihoisesta lapsesta ämpärissä saatesanoilla "saavillinen paskaa". Toinen peukuttaa heti.

Kolmas jakaa herjakuvan koraanista, jonka päällä on pekonia ja ulostetta. Kuva natsitervehdyksen tekevistä naisjäsenistä tai natsitunnuksin koristellusta kerhotilasta saa peräänsä tykkäyksestä kertovan sydämen.

Peukkua tulee myös aseille. Muutamissa kuvissa Odin-asuiset miehet poseeraavat kiväärin kanssa tai esittelevät veitsi- tai patruunakokoelmaansa. "Asenne kohdillaan", reagoi yksi ja lisää hymiön."

Soldiers of Odin on myöntänyt, että sen joillakin jäsenillä on rikostaustaa, mutta se on "mennyttä elämää".

Ylen tietojen mukaan Odinien johtajan Mika Rannan viimeisin pahoinpitelysyyte on kuitenkin vain viime kesältä. Syyteharkinta valmistui helmikuun lopussa ja odottaa parhaillaan käsittelyä Kemi–Tornion käräjäoikeudessa.

Ylen saamien tietojen mukaan Rantaa syytetään suomalaisen naisen ja miehen törkeästä pahoinpitelystä.

Rikoshistoriaa löytyy myös lukuisilta muilta päällystön jäseniltä. Yle tarkisti, että esimerkiksi kaikkien Odinin tärkeimpien kaupunkien – Kemin, Joensuun, Porin ja Kouvolan – johtohahmoilla on pahoinpitely-, varkaus- tai rattijuopumustuomioita.

Kerhon mukaan ylilyönneille on nollatoleranssi ja niihin syyllistyvä erotetaan kerhosta.

Poliisin tutkinnassa on tällä hetkellä yksi Odineihin liitetty pahoinpitely Imatralla puolitoista viikkoa sitten. Kaakkois-Suomen poliisi vahvisti tänään Ylelle, että poliisin saaman materiaalin perusteella on "aivan ilmeistä", että mukana on ollut kolme Odin-takkista miestä, joita epäillään kahden miehen pahoinpitelystä. "

Tämän porukan uskovainen ja perussuomalainen, vieläpä ministeri toivottaa tervetulleeksi pikkupoliisiksi kaduillemme? Hulluko se nainen on?

En usko, että kukaan “konservatiivista kristinuskoa edustava” hyväksyy uusnatsien touhut, jos rikollisia asioita tarkoitat. Te jotenkin ette osaa erottaa asioita vaan yhdistätte sumeilematta asioita ja niiden perusteella teette johtopäätöksiä. Kun täällä on jotkut pitäneet katupartioita hyvänä asiana, ei sillä anneta hyväksyntää rikollisuudelle tai uusnatsiaatteelle. Olen itse sanonut, että oli todella sääli, että Rannan tapainen tyyppi ehti ensiksi perustaa katupartion, se olisi pitänyt olla vaikka ihan tavallisen perheenisän aloite, joka olisi saanut varmasi kannatusta paremmin vailla rikostaustaleimaa. Nyt Ranta veti puoleensa kaltaisiaan ja vaikka siellä on vailla rikostuomioita olevia, leima on suuren yleisön silmissä negatiivinen. Mutta tuomiot on kärsitty ja jos ihmiset haluaa yrittää elämässään eteenpäin, mikä oikeus muilla on sitä vaikeuttamaan ja nälvimään joka käänteessä: pitihän se arvata, kun jotain tällaista sekoilua tapahtuu.

Törkeäähän nuo ase- ja muut kuvat on, mutta vaarallisia ne tuskin on samalla tavalla kuin eräiden tänne tulijoiden kuvat. Miksi Yle ei julkaise turvapaikanhakijoiden asekuvia ja raakoja päänkatkomiskuvia Facebookista, ne ovat julkisia, ei mistään suljetuista tai salaisista ryhmistä vaan on keskittynyt SoO:n porukoihin, joka on seurausta hallitsemattomasta maahanmuutosta? Miksi seuraus on tärkeämpää kuin syiden etsintä? Miksi Yle ei pysty myöntämään, että ohjelmassaan oli yksi päidenkatkoja, jonka MV paljasti ja joka on otettu kiinni MV:n ansiosta? Miksi on vaikeaa antaa tunnustusta halveksimalleen vaihtoehtomedialle? http://mvlehti.net/2016/03/16/ylen-tiedustelu-ja-soon-kytkos-mv-lehteen/

“On kuvottavaa tekopyhyyttä, että valtava mediamonopoli ottaa suurennuslasinsa alle pienen laillisen ruohonjuuritason kansalaisliikkeen, mutta ei tee elettäkään paljastaakseen todelliset kansan vastaiset vallankäyttäjät ja heidän salaiset suljetut ryhmänsä. Netti ja some on pullollaan erilaisten anarkistien ja muiden äärivasemmistolaisen militanttien suljettuja ryhmiä, mutta yleläiset eivät ole nähneet tarpeelliseksi nuuskia niitä, soluttautua niiden sisään ja tehdä niistä “suuria paljastuksia”.” http://mvlehti.net/2016/03/16/ylen-tutkiva-journalismi-yksi-laki-anarkomarkoille-toinen-laki-odineille/

Yle valehtelee. Rantaa ei syytetä törkeästä pahoinpitelystä. Tapaus oli alkuaan lievä pahoinpitely, joka ei johtanut syytteeseen. http://mvlehti.net/2016/03/16/yle-valehteli-torkeasti-odinien-johtajan-naiseen-kohdistuneesta-pahoinpitelysta/

Laura Huhtasaaren kommentti ettei katupartioijien rikostausta ole ongelma on yhtä oikeutettua kuin sanoa, että kansanedustajien rikostausta ei ole ongelma. https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_rikoksista_tuomituista_kansanedustajista

• katumuksenpaikka

Linkität valemediaa valheiden tueksi. Avaa silmät. Väkivallan ja natsi-ideologian kannattajat ovat väkivallan ja natsi-ideologian kannattajia.

• linkkejä.ja.totuutta kirjoitti:

En usko, että kukaan “konservatiivista kristinuskoa edustava” hyväksyy uusnatsien touhut, jos rikollisia asioita tarkoitat. Te jotenkin ette osaa erottaa asioita vaan yhdistätte sumeilematta asioita ja niiden perusteella teette johtopäätöksiä. Kun täällä on jotkut pitäneet katupartioita hyvänä asiana, ei sillä anneta hyväksyntää rikollisuudelle tai uusnatsiaatteelle. Olen itse sanonut, että oli todella sääli, että Rannan tapainen tyyppi ehti ensiksi perustaa katupartion, se olisi pitänyt olla vaikka ihan tavallisen perheenisän aloite, joka olisi saanut varmasi kannatusta paremmin vailla rikostaustaleimaa. Nyt Ranta veti puoleensa kaltaisiaan ja vaikka siellä on vailla rikostuomioita olevia, leima on suuren yleisön silmissä negatiivinen. Mutta tuomiot on kärsitty ja jos ihmiset haluaa yrittää elämässään eteenpäin, mikä oikeus muilla on sitä vaikeuttamaan ja nälvimään joka käänteessä: pitihän se arvata, kun jotain tällaista sekoilua tapahtuu.

Törkeäähän nuo ase- ja muut kuvat on, mutta vaarallisia ne tuskin on samalla tavalla kuin eräiden tänne tulijoiden kuvat. Miksi Yle ei julkaise turvapaikanhakijoiden asekuvia ja raakoja päänkatkomiskuvia Facebookista, ne ovat julkisia, ei mistään suljetuista tai salaisista ryhmistä vaan on keskittynyt SoO:n porukoihin, joka on seurausta hallitsemattomasta maahanmuutosta? Miksi seuraus on tärkeämpää kuin syiden etsintä? Miksi Yle ei pysty myöntämään, että ohjelmassaan oli yksi päidenkatkoja, jonka MV paljasti ja joka on otettu kiinni MV:n ansiosta? Miksi on vaikeaa antaa tunnustusta halveksimalleen vaihtoehtomedialle? http://mvlehti.net/2016/03/16/ylen-tiedustelu-ja-soon-kytkos-mv-lehteen/

“On kuvottavaa tekopyhyyttä, että valtava mediamonopoli ottaa suurennuslasinsa alle pienen laillisen ruohonjuuritason kansalaisliikkeen, mutta ei tee elettäkään paljastaakseen todelliset kansan vastaiset vallankäyttäjät ja heidän salaiset suljetut ryhmänsä. Netti ja some on pullollaan erilaisten anarkistien ja muiden äärivasemmistolaisen militanttien suljettuja ryhmiä, mutta yleläiset eivät ole nähneet tarpeelliseksi nuuskia niitä, soluttautua niiden sisään ja tehdä niistä “suuria paljastuksia”.” http://mvlehti.net/2016/03/16/ylen-tutkiva-journalismi-yksi-laki-anarkomarkoille-toinen-laki-odineille/

Yle valehtelee. Rantaa ei syytetä törkeästä pahoinpitelystä. Tapaus oli alkuaan lievä pahoinpitely, joka ei johtanut syytteeseen. http://mvlehti.net/2016/03/16/yle-valehteli-torkeasti-odinien-johtajan-naiseen-kohdistuneesta-pahoinpitelysta/

Laura Huhtasaaren kommentti ettei katupartioijien rikostausta ole ongelma on yhtä oikeutettua kuin sanoa, että kansanedustajien rikostausta ei ole ongelma. https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_rikoksista_tuomituista_kansanedustajista

”Kun täällä on jotkut pitäneet katupartioita hyvänä asiana, ei sillä anneta hyväksyntää rikollisuudelle tai uusnatsiaatteelle.”

Sitten laitat linkkejä ja samoja sumutuksia, joita uusnatsit käyttävät?

Miksi tämä maalinsiirto – kun täällä kritisoidaan juuri noita takkijengiläisiä sekä näitä uusnatsistisia julkaisuja, niin yritetään puhua aivan jostain muusta ”katupartioinnista”? Toki niitä on, kuten Kyllikin siskot ja muutama muu joka pitää silmällä varkaita esim. kesämökkialueella, mutta niitä ei voi tähän samaan laittaa.

• halveksittava.kaveri
        linkkejä.ja.totuutta kirjoitti:

Ranta tuomittiin muuten 2006 LPSEN uhkailemisesta puukolla. Oikea roolimalli.

• ei.ensi.kerta

Odinin pellet ovat aiemminkin levittäneet perättömiä tarinoita lietsoakseen pelkoa ja rasismia:

http://www.jorieskolin.fi/409902422/3414754/posting/

• >Yksittäisten lukuisilla nikeillä trollaavien kirjoittajien perusteella on turha leimata uskovia näiden typerien partioiden kannattajaksi.
        Tietysti olet oikeassa. Nyt on vain niin, että nämä harvat mutta erittäin äänekkäät palstapellet eivät pidä uskovina juuri keitään muita kuin omia fundisporukoitaan, joista he _aina_ puhuvat "uskovina" ja "kristittyinä".

• J-K.K

Ehkä nimimerkki "kristitty" vaivautuisi valottamaan tätä asiaa? Muistan elävästi, miten hän kiihkeästi puolusti kyseistä järjestöä. Vakiolause taisi olla:"tavallisia perheenisiä, jotka ovat vain huolestuneet lastensa turvallisuudesta"

• Aivan sama tuli mieleen. Ellei sitten ollut joku trolli?

• mummomuori kirjoitti:

Aivan sama tuli mieleen. Ellei sitten ollut joku trolli?

Kyllä se (kristitty-) selvästi tosissaan oli. Tai sitten erittäin taitava trolli, mihin en usko.

• KTS--

Kyllähän Suomeen on muodostunut epäpyhä allianssi, joka koostuu saalemilais-siiloanilais-patmoslaisista pötkylöistä, Suomen Sisusta, Vastarintaliikkeestä, Odineista ja Mistä sun Vitusta!

Nyt vasta alkaa ihmisten silmät aukeamaan!

• linkkejä.ja.totuutta
        qwertyilija kirjoitti:

Roskaporukkaa eli ensin valehdellaan:
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016031621276719_uu.shtml
        sitten jäädään kiinni kuin Puolimatka konsanaan:
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016031621281037_uu.shtml
        Vannotaan ettei olla rasisteja ja poseerataan:
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016031621279081_uu.shtml
        eikä edes Supo usko:
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016031621281642_uu.shtml

Oliko sepitetyn tarinan keksinyt soluttautuja, joka harkitusti halusi vahingoittaa SoO:n mainetta. Ja kuka oli se, joka lauloi MV:n suljetun ryhmän asioita, oliko kenties sama tyyppi? http://mvlehti.net/2016/03/16/soldiers-of-odinin-jasen-keksi-paastaan-eilisen-sankaritarinan/

Mutta kukaan ei kiinnitä huomiota siihen, että SoO myöntää valehtelun ja pyytää heti anteeksi, mitä valtamedia ja suvaitsevaisto ei tee. Millainen tyyppi keksii tuollaisen tarinan, kun sehän saadaan kuitenkin selville? Ei ainakaan järki paljoa päätä pakota.

Tosiasia kuitenkin on, että SoO ei ole jäänyt kiinni partiotoiminnassa tapahtuneista rikkeistä, Imatrankoskella tapahtunut ei oikeuta sellaisesta syyttelyyn: http://mvlehti.net/2016/03/09/soo-puolusti-naista-poliisi-tutkii-pahoinpitelyna/

Josta keissistä valtamedia tyypilliseen tapaansa tyri uutisoinnissaan: http://mvlehti.net/2016/03/09/ja-taas-meni-uutisointi-pieleen/

• "Oliko sepitetyn tarinan keksinyt soluttautuja, joka harkitusti halusi vahingoittaa SoO:n mainetta..,"

Mahdollista on sekin, että tarinan keksi yksi jäsen joka halusi pyrkiä nostamaan järjestön ryvettynyttä mainetta mutta tyhmyyksissään ei tajunnut, että kiinnihän tuollaisesen perättömän tarinan levittämisestä jää... Eihän tämä porukka ihan oikeasti mitään sellaista ole josta järjen valolla maineeseen noustaan. Ja jos ja kun jollakin se lamppu sitten syttyy ei hän jää tuohon porukkaan.

Imatran tapauksesta: poliisin kanta on toinen kuin mv-lehdessä epäiltyjen suulla esitetty tarina. Tuomioistuin sitten päättää aikanaan.

• katumuksenpaikka

Oliko sepitetyn tarinan keksinyt soluttautuja, joka harkitusti halusi vahingoittaa SoO:n mainetta. Ja kuka oli se, joka lauloi MV:n suljetun ryhmän asioita, oliko kenties sama tyyppi? http://mvlehti.net/2016/03/16/soldiers-of-odinin-jasen-keksi-paastaan-eilisen-sankaritarinan/

Mutta kukaan ei kiinnitä huomiota siihen, että SoO myöntää valehtelun ja pyytää heti anteeksi, mitä valtamedia ja suvaitsevaisto ei tee. Millainen tyyppi keksii tuollaisen tarinan, kun sehän saadaan kuitenkin selville? Ei ainakaan järki paljoa päätä pakota.

Tosiasia kuitenkin on, että SoO ei ole jäänyt kiinni partiotoiminnassa tapahtuneista rikkeistä, Imatrankoskella tapahtunut ei oikeuta sellaisesta syyttelyyn: http://mvlehti.net/2016/03/09/soo-puolusti-naista-poliisi-tutkii-pahoinpitelyna/

Josta keissistä valtamedia tyypilliseen tapaansa tyri uutisoinnissaan: http://mvlehti.net/2016/03/09/ja-taas-meni-uutisointi-pieleen/

Soldiersofodin myöntää valehtelun(?), tämän palstan puusilmät eivät koskaan. Toisaalta, mitä virkaa on valehtelun myöntämisellä ja anteeksi pyytämisellä, kun sama rumba jatkuu edelleen. Ps. Mv on valemedia. Linkki sinne ei perustele mitään.

• linkkejä.ja.totuutta
        katumuksenpaikka kirjoitti:

Soldiersofodin myöntää valehtelun(?), tämän palstan puusilmät eivät koskaan. Toisaalta, mitä virkaa on valehtelun myöntämisellä ja anteeksi pyytämisellä, kun sama rumba jatkuu edelleen. Ps. Mv on valemedia. Linkki sinne ei perustele mitään.

"Sama rumba jatkuu edelleen?" Siis uusia valehtelutapauksia on jo ilmaantunut? Hieman enemmän tarkkuutta ilmaisuun.

Anteeksipyyntö osoittaa henkistä selkärankaa. "Saman rumban" jatkumisista tiedät siis, oletko sisäpiiriläinen?

Nimenomaan SoO perustelee anteeksipyyntönsä. Sinä sen sijaan et perustele epämääräisiä heittojasi mitenkään.

• linkkejä.ja.totuutta kirjoitti:

>Mutta kukaan ei kiinnitä huomiota siihen, että SoO myöntää valehtelun ja pyytää heti anteeksi, mitä valtamedia ja suvaitsevaisto ei tee.
        Valtamedia oikaisee aina jutuissaan havaitut asiavirheet, mitä esimerkiksi MV ei tee, koska se elää asiavirheistä, joita sen innokkaimmat lukijat eivät edes halua oikaistavan.
        Kyllä kiinnitin huomiota siihen että odinilaiset myönsivät valehtelun ja pyysivät anteeksi. Nyt tuli sellainen keissi, että muuta vaihtoehtoa ei heillekään jäänyt. Kun poliisi sanoo julki että heillä ei ole mitään tietoa koko tapauksesta, odinilaiset voivat joko leimata poliisin valehtelijaksi tai myöntää mokansa. Sattuneesta syystä edellinen vaihtoehto ei ole oikein realismia, jos aikovat olla minkäänlaisissa väleissä poliisiin päin.

• kuinkas.nyt.näin

Nämä "kristityt" katosivat kuin pieru Saharaan kun jäivät jälleen kiinni valheistaan.

• Sekä maahanmuuttovastaisuudella, islamvastaisuudella, että fundamentalismilla on kannattajansa ja osa ihmisistä komppaa noita kaikkia yhtäaikaa.
      Osa heistäkin kykenee, kansan enemmistön tavoin, tekemään eron työperäisen maahanmuuton eli maahanmuuton valtavirran ja sitten tämän muun maahanmuuton suhteen. Mutta osa ei kykene, vaan näkee vain ison uhan tai ongelman.
      Ääripään rasistille riittää, että toisen murre poikkeaa omasta, niin he kokevat että asia pitäisi ratkaista väkivallan keinoin.
      Tuohon valopäitten valiojoukkoon päätyäkseen täytyy omata olematon itsetunto, musta-valkoinen ajattelu ja se, että kantaa sisällään riittävästi patoutunutta vihaa. Persoonallisuuden poikkeamat ja matala kognitio ovat lisäetuja.

• Nyt kun asiasta on faktaa, niin aika hyvin huomaa, että olin oikeassa:

”Päällystöön kuuluvilla on erilaiset tunnukset kuin rivijäsenillä tai ”supporteilla” eli kannatusjäsenillä. Viesteissä puhutaan myös ”prospecteista” eli kokelaista…”

Se on järjestäytynyttä rikollisuutta joka on laissa kielletty.

Yhdistyslain 1 §:n mukaan yhdistyksen tarkoitus ei saa olla hyvän tavan vastainen.
      Lain 3 §:n mukaan yhdistys, joka on katsottava jäseniltä vaadittavan kuuliaisuuden ja joukkomuodostelmiin tai ryhmityksiin jakautumisen perusteella taikka aseellisen varustautumisen vuoksi kokonaan tai osittain sotilaalliseen tapaan järjestetyksi, on kielletty.
      Kummallista on ellei tämä muuta asenteita hallituksessa kun ”Supon yksikönpäällikkä Kari Harju sanoi melko suoraan, että kyseessä on rasistinen ja väkivaltaan taipuvainen järjestö.”
      http://blogit.image.fi/uuninpankkopoikasakutimonen/2016/03/17/vakivaltaiset-rasistit-ry/

• >”Päällystöön kuuluvilla on erilaiset tunnukset kuin rivijäsenillä tai ”supporteilla” eli kannatusjäsenillä.
        Huh. Hetken jo luulin että puhut Väyrysen kansalaispuolueesta.

• Simelius

Tottakai mä kannatan partioiden liikkumista edelleenkin. Ei yksittäinen tyyppi heilauta mitään.

• Älä Simelius kuitenkaan ota liikaa solariumia, ihan varuksi.

• Simelius

Ensi kesä antaa osviittaa miten asiat menee tulevaisuudessa. Jos raiskaukset vähenee näiden läsnäolosta johtuen, se on hyvä. Mutta se ei saa olla syy lopettaa näitä partioita. Pelote on silloin toiminut. Jos partiot lopetetaan, silloin raiskaukset taas voivat lisääntyä ja varmasti lisääntyykin kun muslimit lisääntyvät täällä. Veikkaan ja on veikattu että sukupolvessa täällä olisi kymmenkertainen määrä muslimeita, siis vaikka tänne ei tulisi yhtään lisää. Mikä määrä heitä on jos tilanne ryöstäytyy käsistä ja suuremmat joukot tänne rynnivät?

• voi.sinua

Siinähän se uskova tuli osoittamaan suosiotaan näille uusnatseille.

• KTS--
        Simelius kirjoitti:

Ensi kesä antaa osviittaa miten asiat menee tulevaisuudessa. Jos raiskaukset vähenee näiden läsnäolosta johtuen, se on hyvä. Mutta se ei saa olla syy lopettaa näitä partioita. Pelote on silloin toiminut. Jos partiot lopetetaan, silloin raiskaukset taas voivat lisääntyä ja varmasti lisääntyykin kun muslimit lisääntyvät täällä. Veikkaan ja on veikattu että sukupolvessa täällä olisi kymmenkertainen määrä muslimeita, siis vaikka tänne ei tulisi yhtään lisää. Mikä määrä heitä on jos tilanne ryöstäytyy käsistä ja suuremmat joukot tänne rynnivät?

Kyllä täytyy sanoa että tää Simppelisimelius ansaitsee todellisen huuhaapalkinnon typeryydestään joka on pohjaton.

• syyjaseuraus
        Simelius kirjoitti:

Näiden nahkatukkien touhut ovat omalta osaltaan lisäämässä uhoa, naisvihaa ja sitä kautta myös raiskauksia, se on selvä. Mikään pelote he eivät ole, paitsi naisille.

• Simelius kirjoitti:

Voi sinua, kannat siksi natsiaatetta että toimivat "pelotteena"? Eivät ne ole yhtään raiskausta estäneet ja tuskin sitä tulevat tekemäänkään.

• Simelius
        mummomuori kirjoitti:

Voi sinua, kannat siksi natsiaatetta että toimivat "pelotteena"? Eivät ne ole yhtään raiskausta estäneet ja tuskin sitä tulevat tekemäänkään.

Älä valehtele. Toistan, älä valehtele äläkä sano väärää todistusta. En kannata natsiaatetta. Toistan vielä senkin. En kannata sitä. Se kuvottaa minua. Teille vääristelijöille on turha enää puhua.

• Simelius kirjoitti:

Älä valehtele. Toistan, älä valehtele äläkä sano väärää todistusta. En kannata natsiaatetta. Toistan vielä senkin. En kannata sitä. Se kuvottaa minua. Teille vääristelijöille on turha enää puhua.

Joten, miksi siis puolustat niitä?

• hattu.on.pääasia

Nyt jäitä hömpsään mummo :DDD

• Simelius
        mummomuori kirjoitti:

Joten, miksi siis puolustat niitä?

Ole jo hiljaa. Todennäköisesti karistan tomut jaloistani ja jätän teidät ateistit möyrimään tänne. Saatte pilkata ja rienata uskovia sydämenne kyllyydestä. Ei täällä enää uskovia juuri tapaa. Tämä palsta on nähty.

• Simelius kirjoitti:

Kuitenkin tavallaan annat äänesi antisemitismille osoittamalla tukeasi Soldiers of Odineille.

Ei mitään sellaista tulisi lähteä tukemaan joka sotii perustavan laatuisesti omia arvoja vastaan vaikka jokin yksittäinen yhteneväisyys olisikin aatemaailmassa, olkoon se vaikka viha tai pelko islamia kohtaan. Tukemalla ko. liikettä et voi valita tukevasi vain katupartiointia vaan kyllä sinä annat siinä äänen koko sille ideologialle joka siellä takana on.

• Simelius
        a-teisti kirjoitti:

Kuitenkin tavallaan annat äänesi antisemitismille osoittamalla tukeasi Soldiers of Odineille.

Ei mitään sellaista tulisi lähteä tukemaan joka sotii perustavan laatuisesti omia arvoja vastaan vaikka jokin yksittäinen yhteneväisyys olisikin aatemaailmassa, olkoon se vaikka viha tai pelko islamia kohtaan. Tukemalla ko. liikettä et voi valita tukevasi vain katupartiointia vaan kyllä sinä annat siinä äänen koko sille ideologialle joka siellä takana on.

En en en ja en. Samalla logiikalla sinä annat äänesi parantavalle lääkärille joka voi olla mitä hartain uskova. Jumala on antanut kyvyn hänelle parantaa ihmisiä. Sinun pitäisi mennä jollekin poppaukolle tuolla logiikallasi.

• kaksinaismoraalia

Tukiessaan islamisaatiota antaa todellisen tukensa anti-semitismille. Islamilla on pitkät perinteet, jotka velvoittavat. Toisaalta emmehän me voi mitään sille, että vasemmisto katsoo tärkeämmäksi suosia sellaista politiikkaa. Tuo on selkeästikin hyvin kaksinaismoralistista puoleltanne.

• Simelius kirjoitti:

Ole jo hiljaa. Todennäköisesti karistan tomut jaloistani ja jätän teidät ateistit möyrimään tänne. Saatte pilkata ja rienata uskovia sydämenne kyllyydestä. Ei täällä enää uskovia juuri tapaa. Tämä palsta on nähty.

”Tottakai mä kannatan partioiden liikkumista edelleenkin. Ei yksittäinen tyyppi heilauta mitään.”

Huomaatko mitä tuossa kirjoitit? Miksi vähätellä järjestäytynyttä toimintaa ”yksittäisiksi” – ilmiö leviää koko ajan.

• kaksinaismoraalia kirjoitti:

Tukiessaan islamisaatiota antaa todellisen tukensa anti-semitismille. Islamilla on pitkät perinteet, jotka velvoittavat. Toisaalta emmehän me voi mitään sille, että vasemmisto katsoo tärkeämmäksi suosia sellaista politiikkaa. Tuo on selkeästikin hyvin kaksinaismoralistista puoleltanne.

MERKEL on Kristillisdemokraatti. Ei siis vasemmistolainen.

• kommarinuorisoaktivisti

Merkel on itäsaksalainen kommaritaustainen Putlerin kamu.

• kommarinuorisoaktivisti kirjoitti:

Merkel on itäsaksalainen kommaritaustainen Putlerin kamu.

Nyt ei mee loogisesti. Jos MERKEL olisi jossain vastaavassa "kommaritaustaisessa" valtiossa, niin hän olisi muiden tavoin pannut rajat kiinni. Nyt hän Saksan kristillisdemokraattina pani rajat auki. Niin ei Puola ja muut tehneet.

• Simelius kirjoitti:

>Jos raiskaukset vähenee näiden läsnäolosta johtuen, se on hyvä.
        Tarkoitatko että jos raiskauksen vähenevät, se on automaagisesti odinilaisten ansiota? :D

• Simelius kirjoitti:

En en en ja en. Samalla logiikalla sinä annat äänesi parantavalle lääkärille joka voi olla mitä hartain uskova. Jumala on antanut kyvyn hänelle parantaa ihmisiä. Sinun pitäisi mennä jollekin poppaukolle tuolla logiikallasi.

>Jumala on antanut kyvyn hänelle parantaa ihmisiä.
        Minä höpsö luulin että lääkärit käyvät lääkiksen.

• Simelius kirjoitti:

Vai niin. Looginen ajattelu ei ole leipälajisi?

• RepeRuutikallo kirjoitti:

>Jos raiskaukset vähenee näiden läsnäolosta johtuen, se on hyvä.
        Tarkoitatko että jos raiskauksen vähenevät, se on automaagisesti odinilaisten ansiota? :D

Saas nähdä saako ODIN raiskaukset vähenemään paljon nykyisen 100 000 tapauksen alle vuositasolla. Epäilen kyllä.

Ja tuo Simelius: luottaako lääkäriin, jolla ei ole rikostaustaa, vai raiskausten estäjäporukkaan, joka on kunnostautunut rikosten poluilla. Vai miten hän ajattelee?

• Simelius kirjoitti:

Tuli mieleen, että tuntisiko SIMELIUS olonsa kotoisaksi Soldiers of Odinin riveissä?

Itse en kyllä tuntisi, se on varmaa.

• Simelius

Vaikka nämä pirunpalvojia ovatkin, niin on yks hailee ovatko nämä ateisteja vai odineita. Samaa porukkaa ovat ja sama isäntä kummallakin porukalla. Ateistitkin voivat jossain tehdä hyvää. On olemassa ateisteja poliiseja, palomiehiä, lääkäreitä, sairaanhoitajia ym. Natsismia en ikinä ole kannattanut enkä tule kannattamaan. Kaikkea sontaa täällä puhutaankin. Kysynkin, onko sellainen joka rukoilee päivittäin juutalaisille siunausta toisin kuin kts, onko se natsi?

• Simelius

Tuolla toisella palstalla sanoin että haluan tehdä parannuksen henkilöön käymisestä ja muutenkin haluan käyttää asiallista kieltä. Totuuden kuitenkin muslimeista haluan tuoda esille, eikä se ole synti. Rakastan heitä lähimmäisenä mutta en hyväksy heidänkään pahoja tekojaan tai pahoja suunnitelmia.

Pyydän anteeksi kaikilta joita olen loukannut mahdollisesti puheillani, mutta jos asia on tosi, sitä ei tarvitse tietenkään pyydellä anteeksi. Anteeksi KTS:kin kun olen sua pahoin mielestäni puheillani kohdellut. Toivottavasti teet parannuksen sinäkin juutalaisvihastasi ja tulet uskoon. Rukoilen puolestasi ja kaikkien teidän ateistienkin.

• Simelius
        Simelius kirjoitti:

Tuolla toisella palstalla sanoin että haluan tehdä parannuksen henkilöön käymisestä ja muutenkin haluan käyttää asiallista kieltä. Totuuden kuitenkin muslimeista haluan tuoda esille, eikä se ole synti. Rakastan heitä lähimmäisenä mutta en hyväksy heidänkään pahoja tekojaan tai pahoja suunnitelmia.

Pyydän anteeksi kaikilta joita olen loukannut mahdollisesti puheillani, mutta jos asia on tosi, sitä ei tarvitse tietenkään pyydellä anteeksi. Anteeksi KTS:kin kun olen sua pahoin mielestäni puheillani kohdellut. Toivottavasti teet parannuksen sinäkin juutalaisvihastasi ja tulet uskoon. Rukoilen puolestasi ja kaikkien teidän ateistienkin.

En pyydä sinulta anteeksi niitä totuuksia joita olen lausunut, vaan räyhäkästä ja epäasiallista puhetyyliäni aika-ajoin. Tätä pyydän kaikilta anteeksi.

• >> Vaikka nämä pirunpalvojia ovatkin, niin on yks hailee ovatko nämä ateisteja vai odineita. <<
        Mitkä nämä? Ainakin Odineiden bossilla on tulossa pahoinpitelyjuttu käräjille.
        >> Natsismia en ikinä ole kannattanut enkä tule kannattamaan. <<
        Nuo sun komppaamat katupartiot on natseja, Odinin sotilaita.
        >> Kaikkea sontaa täällä puhutaankin. <<
        Pidä kuule huoli omista sonnistasi, hemmetin taukki.

• Simelius
        qwertyilija kirjoitti:

>> Vaikka nämä pirunpalvojia ovatkin, niin on yks hailee ovatko nämä ateisteja vai odineita. <<

Pahakin tai ateisti ihminen voi tehdä hyvää jossain asiassa. En ihannoi heidän ideologioitaan, eikö tämä ole sinulle selvinnyt?

• Simelius
        Simelius kirjoitti:

Pahakin tai ateisti ihminen voi tehdä hyvää jossain asiassa. En ihannoi heidän ideologioitaan, eikö tämä ole sinulle selvinnyt?

Oletko siis sitä mieltä että ateistit eli pirun vallassa elävät, eivät voisi jotain hyvääkin tehdä?

• Simelius
        Simelius kirjoitti:

Oletko siis sitä mieltä että ateistit eli pirun vallassa elävät, eivät voisi jotain hyvääkin tehdä?

Rinnastan kaikki jotka eivät usko Jeesukseen, pirun vallassa olijoiksi. Niin odinit kuin muut ateistitkin. Ateistipoliisi tekee hyvää kun poistaa pahaa yhteiskunnasta, ateistilääkäri tekee hyvää kun pelastaa potilaan jne. Tämä on pointtini.

• linkkejä.ja.totuutta
        qwertyilija kirjoitti:

>> Vaikka nämä pirunpalvojia ovatkin, niin on yks hailee ovatko nämä ateisteja vai odineita. <<

"Ainakin Odineiden bossilla on tulossa pahoinpitelyjuttu käräjille."

Ei ole kun se on jo ratkaistu. Rantaa ei syytetä törkeästä pahoinpitelystä. Tapaus oli alkuaan lievä pahoinpitely, joka ei johtanut syytteeseen. http://mvlehti.net/2016/03/16/yle-valehteli-torkeasti-odinien-johtajan-naiseen-kohdistuneesta-pahoinpitelysta/

• Simelius kirjoitti:

Rinnastan kaikki jotka eivät usko Jeesukseen, pirun vallassa olijoiksi. Niin odinit kuin muut ateistitkin. Ateistipoliisi tekee hyvää kun poistaa pahaa yhteiskunnasta, ateistilääkäri tekee hyvää kun pelastaa potilaan jne. Tämä on pointtini.

Siis uskot vakaasti ainakin 6 miljardia ihmistä "pirun vallassa olijoiksi".

Teit parannusta, mutta olet ylin tuomari ja pyöveli nyt. Itsesi korottaja.

Odinin joukkio on rikollisjengi. Sellaisia ei pidä palvoa.

• Simelius
        torre12 kirjoitti:

Siis uskot vakaasti ainakin 6 miljardia ihmistä "pirun vallassa olijoiksi".

Teit parannusta, mutta olet ylin tuomari ja pyöveli nyt. Itsesi korottaja.

Odinin joukkio on rikollisjengi. Sellaisia ei pidä palvoa.

Norvantokin, tämä luterilainen pappi oli sitä mieltä että joka ei ota Jeesusta sydämeen, on vastapuolen vallassa. Poikkeuksena ainakin lapset ja joku muu ryhmä. Te olette niin kovakalloista porukkaa, että teille on ollut turha sanoa etten palvo näitä epäjumalanpalvojia. Itseppäisiä kuin mikä. Minä lopetan luultavasti tähän.

• miten.hölmö.olet

"Natsismia en ikinä ole kannattanut enkä tule kannattamaan."

Kannattam,alla näitä pellejä ja toivomalla heistä pikkupoliiseja kaduillemme annat tietenkin myös tukesi heidän natsiaatteelleen halusit sitä tai et. Kai sen nyt sentään ymmärrät?

• Simelius
        miten.hölmö.olet kirjoitti:

"Natsismia en ikinä ole kannattanut enkä tule kannattamaan."

Kannattam,alla näitä pellejä ja toivomalla heistä pikkupoliiseja kaduillemme annat tietenkin myös tukesi heidän natsiaatteelleen halusit sitä tai et. Kai sen nyt sentään ymmärrät?

Olen mikä olen, mutta etkö sinä tajua että kun kannatat jonkun konservatiiviuskova-lääkärin parantavia toimia, tuet samalla hänen uskoaan? Sama logiikka.

Ei näille palstan ääreettömän itseppäisille jukuripäille ole mennyt kalloon että en tue näitä tyyppejä vaan asiaa jota tekevät. Turha on täällä sanoa yhtään mitään kun ette usko. Pitäkää tunkkinne. Jääkää tänne möyrimään ja rienaamaan kun se on polttoaineenne.

• Simelius kirjoitti:

Olen mikä olen, mutta etkö sinä tajua että kun kannatat jonkun konservatiiviuskova-lääkärin parantavia toimia, tuet samalla hänen uskoaan? Sama logiikka.

Ei näille palstan ääreettömän itseppäisille jukuripäille ole mennyt kalloon että en tue näitä tyyppejä vaan asiaa jota tekevät. Turha on täällä sanoa yhtään mitään kun ette usko. Pitäkää tunkkinne. Jääkää tänne möyrimään ja rienaamaan kun se on polttoaineenne.

”…en tue näitä tyyppejä vaan asiaa jota tekevät.”

???

Eli sitä vihaamista ja vainoamista jota he harrastavat (ja joista on jo tehty lukuisia rikosilmoituksia) kaikkia niitä kohtaan, jotka eivät hyväksy heidän aatettaan? Tai sitä että väkivaltaa saa harrastaa, kunhan ei tee sitä takki päällä ja puukolla?
        Vai öisin kaduilla lorvehtimista ja kaikkien ulkomaalaisen näköisten kyttäämistä?

• Simelius
        mummomuori kirjoitti:

”…en tue näitä tyyppejä vaan asiaa jota tekevät.”

???

Eli sitä vihaamista ja vainoamista jota he harrastavat (ja joista on jo tehty lukuisia rikosilmoituksia) kaikkia niitä kohtaan, jotka eivät hyväksy heidän aatettaan? Tai sitä että väkivaltaa saa harrastaa, kunhan ei tee sitä takki päällä ja puukolla?
        Vai öisin kaduilla lorvehtimista ja kaikkien ulkomaalaisen näköisten kyttäämistä?

Sinulle en enää halua vastailla koska olet mitä suurimpia vääristelijöitä.

• Simelius kirjoitti:

>Rakastan heitä lähimmäisenä mutta en hyväksy heidänkään pahoja tekojaan tai pahoja suunnitelmia.
        Kenenkään ei tule hyväksyä pahoja tekoja tai suunnitelmia, olipa niiden takana sitten keitä hyvänsä.

• Simelius kirjoitti:

Miten on mahdollista, että Pirun vallassa oleva voi tehdä hyvää? Hyvän tekeminen mielestäni kumoaa itsestään väitteen Pirun vallasta kyseisessä henkilössä.
        Jos taas väität että Pirun juoniin kuuluu panna vallassaan olijat tekemään silmänlumeeksi myös hyvää, sanon että olet pahemman kerran seonnut pelihousuihisi.

• johanna27282131rtfe

Kyllä. Poliitikot eivät tarjoa mitään tilalle parempaa. Loldiers ovat vitsi. Jos joku hyökkää kimppuuni niin olen vain kiitollinen vaikka olisi millainen kiljuskini.

• fda

Näin uskonnottomana ja melko kriittisesti mvlehtiin suhtautuvana sanoisin... tässä on jo vähän turhaa ajojahdin makua kun yritetään vääntää kärpäsestä härkästä. Tällaisilla uutisilla vain pelataan loppupeleissä mv-porukan pussiin.

Ratkaisu "katupartiointiin" on lisätä huomattavasti poliisien määrärahoja partiointiin ja kiristää tuntuvasti rangaistuksia raiskauksista ja näiden yrityksistä.

Nyt kun tänne on tuotu kaikenlaista epämääräistä sakkia kaiken järjen vastaisesti oikeidenkin pakolaisten mukana on täällä aika pahaakin sakkia lisääntyvässä määrin. Se taannoinen Ruandan kansanmurhan osavastuullinen pastori Francois Bazaramba on esimerkki jollaisia saadaan kohta lisää:

http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/ulkomaalainen-mies-vangittiin-sotarikoksesta-epailtyna-pirkanmaalla-rikos-tehty-irakissa/712416/

Ja järki käteen mitä opetetaan näille uusille tulijoille, kuka valopää opettaa seinäkiipeilyä vankiloissa tai ilmakiväärilläkään ammuntaa uusille tulijoille joista ei tiedetä mitään.

• Tällä Oos on tavoite horjuttaa ihmisten luottamusta poliisiin ja näin kylvää pelkoa ja vihaa. Toistuvasti kutienkin poliisi on toiminut hyvin, eivätkä nämä katupartiot ole tehneet muuta kuin ärhennelleet. Enemmän nämä ovat lisänneet poliisin työtä kuin vähentäneet sitä – ja aivan varmaan tulevat lisäämäänkin.

Maahanmuutto systeemi on saatu toimimaan ja näin joukosta saadaan eroteltua ne, joilla ei ole pääsyä maahan. Osa on jo lähtenyt itse, kuten arvioinkin. Niille, jotka täyttävät pakolaisoikeudet, luonnollisesti tulee olla tekemistä ja kotouttavia toimenpiteitä. Kaikki jotka sitä työtä tekevät, rakentavat tätä maata – eivät ne jotka lietsovat levottomuuksia.

• How_come

Suurella todennäköisyydellä hyökkääjä onkin kiljuskini;)

• Ule.ullatti

Aloittajalla "tämä oli tiedossa". Minulle tuli kuitenkin hiukan yllätyksenä, että Yle ryhtyy jakamaan maassa oikeutta ja tuomioita FB-sivujen perusteella. Täytyy nyt kuitenkin muistaa, että virkavalta ei ole nostanut syytettä odineita vastaan mistään. Saahan sitä meuhkata ja huudella, jos ei ole muuta tekemistä, mutta mielikuvilla leikkiessäkin voidaan tehdä ylilyöntejä. Pasi Majurin US kirjoitus pyrki ohjaamaan maltillisuuteen.

• "Virkavalta ei ole nostanut syytettä odineita vastaan mistään".

Heillä on kuitenkin rikostuomioita takanaan. Voi olla, että he ovat nykyään kunnon kansalaisia.

• Ulen.uskottava
        torre12 kirjoitti:

"Virkavalta ei ole nostanut syytettä odineita vastaan mistään".

Heillä on kuitenkin rikostuomioita takanaan. Voi olla, että he ovat nykyään kunnon kansalaisia.

Saako rikostuomion kärsinyt kulkea kadulla vapaasti ilman leimaa? Kuuluuko Ylen toimialaan kansalaisten rikosrekisterin ylläpito ja siitä valikoivasti tiedottaminen?

• Tietoa tuossa lähinnä onkin jonka ymmärettävästi uusnatsit yrittävät pimittää.

• silmät.auki
        Ulen.uskottava kirjoitti:

Saako rikostuomion kärsinyt kulkea kadulla vapaasti ilman leimaa? Kuuluuko Ylen toimialaan kansalaisten rikosrekisterin ylläpito ja siitä valikoivasti tiedottaminen?

Vihapuhe, väkivallalla uhkaileminen ja siihen kehottaminen on edelleen rikos Suomessa. Anna yksi perustelu, miksi niistä ei saisi uutisoida.

• ihmettelen.vain

Ja miksi ei saisi uutisoida SoO:n piilossa levittämää ideologiaa, tulisiko vai uutisoida siitä julkisuuskuvasta jonka he haluvat tuoda julki ja tuovatkin esmes mv-lehdessä?

Tätä siis vaativat he jotka valittavat median pimittävän tietoja. Tämäkö pitäisi kuitenkin pimittää?

• enpä.usko
        torre12 kirjoitti:

"Virkavalta ei ole nostanut syytettä odineita vastaan mistään".

Tuskin ovat.

• Ulen.uskottavaa
        ihmettelen.vain kirjoitti:

Ja miksi ei saisi uutisoida SoO:n piilossa levittämää ideologiaa, tulisiko vai uutisoida siitä julkisuuskuvasta jonka he haluvat tuoda julki ja tuovatkin esmes mv-lehdessä?

Tätä siis vaativat he jotka valittavat median pimittävän tietoja. Tämäkö pitäisi kuitenkin pimittää?

Toki saa uutisoida. Mutta uutisoiko Yle tasapuolisesti myös Ammar Al-ziedin FB-sivuja sekä etsintäkuulutuksia? Kysymys onkin enemmän siitä, minkä Yle katsoo ja valikoi uutiseksi. Jokuhan siitäkin päättää.

• hyvä.media

Maahanmuuttoasiat kiinnostaa ihmisiä, siksi niistä uutisoidaan. Ja kun tuo natsiliike julkisuudessa puhuu täysin päinvastaista kuin kulissien takana niin se tietenkin ylittää uutiskynnyksen. Median velvollisuus on tuoda esiin tuon natsiliikkeen todellinen luonne, muutoin olisimme vain heidän valheellisesti luomansa kuvan varassa.

• Ulen.uskottava kirjoitti:

Kun useat rikostuomion saaneet kokoontuvat yhteen ja alkavat marssia eräänlaisissa univormuissa, se on vähän toinen juttu kuin jos he tapaisivat vaikkapa ompeluseuran merkeissä.

• RepeRuutikallo kirjoitti:

Kun useat rikostuomion saaneet kokoontuvat yhteen ja alkavat marssia eräänlaisissa univormuissa, se on vähän toinen juttu kuin jos he tapaisivat vaikkapa ompeluseuran merkeissä.

Tunsin kerran samalaisen tyypin. Väkivaltarikoksia, vankilakierrettä, hakee riitaa ja tappelua. Pari kertaa uhkasi tappaa minutkin.

• ilmianna.ompeluseurat

:D Siksipä juuri Ylen olisi tutkittava tarkoin myös ompeluseurat ja julkaistava tiedot noista neuloilla suihkijoista.

• harmillista
        torre12 kirjoitti:

Tunsin kerran samalaisen tyypin. Väkivaltarikoksia, vankilakierrettä, hakee riitaa ja tappelua. Pari kertaa uhkasi tappaa minutkin.

Miksei tappanut?

• harmillista kirjoitti:

Miksei tappanut?

Toisaalta hyvä ettei tappanut. Hänen vaimonsa pääsi minun luokseni aina turvaan väkivaltaista miestään. He ovat nyt jo eronneet.

• Turussa on otettu jo kantaa:

”Mäenpään luottamustehtävissä käyttämät Soldiers of Odin -katupartion huppari ja kauluspaita eivät ihastuttaneet muita valtuutettuja.”

”Alustavissa keskusteluissa eilen illalla puhuimme Mäenpään huomauttamisesta ja muistuttamisesta rasismin vastaisen sitoumuksen velvoittavuudesta osana sopimusta, Kattelus sanoo.”
      http://www.ts.fi/uutiset/turun seutu/854710/Maenpaalle ehka potkut Turun sopimusryhmista

”Mäenpää saapui maanantaiaamuna valtuustoryhmien puheenjohtajien kokoukseen Soldiers of Odin -hupparissa. Illalla Mäenpää jatkoi showta ja saapui valtuuston kokoukseen katupartion kauluspaidassa.”
      http://www.turkulainen.fi/blogi/374836-maenpaa-irtisanoi-rauhansopimuksen

”…kaupunginvaltuutettu Olavi Mäenpää on myös kunnostautunut MV-lehdessä. Mäenpäältä löytyy useita artikkeleja lehden sivustolta.”
      http://www.turkulainen.fi/artikkeli/375894-olavi-maenpaa-aktiivinen-myos-mv-lehdessa-aiheena-muun-muassa

 ”Rasistisen katupartion hupparissa hyppely ei sovi rasismin vastaisen sitoumuksen allekirjoittaneille valtuutetuille.
      Omankädenoikeuteen ja rasistiseen vastakkainasetteluun yllyttävän Soldiers of Odin -järjestön tunnusten esittely ei ole millään tavalla sitoumuksen hengen eikä velvoitteiden mukaista, Kattelus sanoo.”
      http://www.aamuset.fi/naista-puhutaan/uutiset/kattelus-valtuutettu-ei-voi-esiintya-katupartion-hupparissa

• Olen tuon Mäenpään tavannut kerran turkulaisessa anniskeluoikeudet omaavassa ajanviettotilassa.

Sivuttiin siinä keskusteluissa näitäkin aiheitta mutta esitti kyllä näkemyksensä asiallisesti ja hillitysti eikä millään tavoin suivaantunut vastakkaisistakaan näkemyksistä. Asiallisesti siis käyttäytyi ja asialliseen pukuunkin oli pukeutunut. Ehkä kaveri on teatterin ystävä?

• Käsittääkseni hän on Turussa tunnettu näistä yliampuvista tempauksistaan, ja saakin ylilyönneillään varmasti mitä haluaa: näkyvyyttä asialleen. Oletan (voin olla toki väärässäkin) kyseessä tuossakin olleen tarkkaan harkitun manööverin, kosiskeleehan tuolla tiettyä osaa populaatiosta.

• a-teisti kirjoitti:

Käsittääkseni hän on Turussa tunnettu näistä yliampuvista tempauksistaan, ja saakin ylilyönneillään varmasti mitä haluaa: näkyvyyttä asialleen. Oletan (voin olla toki väärässäkin) kyseessä tuossakin olleen tarkkaan harkitun manööverin, kosiskeleehan tuolla tiettyä osaa populaatiosta.

Sitä on väläytelty että kyseessä on pelkkä markkinointi temppu.

• KTS--

Mäenpää yrittää varastaa ääniä Perussuomalaisilta:

Mäenpää:
        ” Arvoisat lukijat! Älkää missään nimessä sekoittako allekirjoittanutta perussuomalaisiin. Perussuomalaiset - Timo Soinin johdolla - yrittävät harhauttaa Teitä teeskennellyllä isänmaallisuudellaan. Todellisuudessa heillä ei ole tiukan paikan tullen rohkeutta puolustaa suomalaisuutta.”

Mäenpää ei myöskään pidä arvossa helsinkiläistä kaupunginvaltuutettu Jussi Halla-ahoa vaan kutsuu tätä ”käpykaartilaiseksi” tämän siviilipalvelustaustaan viitaten: "Jos Timo Soini sanoo näin että islamilaisuus vain rikastuttaa Suomen kulttuuria, ottaa listoilleen käpykaartilaisia lyöden sotaveteraaneja sillä korville, niinkuin Helsingissä muunmuassa joku Halla-ahokin on ehdokkaana, se on maanpetturuutta nimenomaan, eikä mikään muu."

http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/ts--kaupunginvaltuutetun-vaitetaan-uhanneen-ampua-timo-soini---valtuutettu-kiistaa-/2049934

• linkkejä.ja.totuutta

Yle vajoaa yhä alemmas ennen romahtamistaan. Kansalaisilta alkaa mennä ja on jo mennyt usko Ylen journalismin totuudellisuuteen vaikka vielä onkin niitä ihmisiä, joille Yle on se ensimmäinen uutiskanava, jonka sanaan luotetaan ilman kykyä kyseenalaistaa. On törkeää, että verovaroja tuhlataan yhden laillisen järjestön tikunnokkaan keihästämiseen. Niin kauan kuin ei ole tapahtunut mitään rikollista katupartioinnissa, on törkeää lynkata ihmisiä menneisyydessä tapahtuvien rikosten perusteella. Alkaako Yle rajoittaa sanan-, kokoontumis- ja liikkumisvapautta ihmisten rikostaustan takia?

Poliisin sivustolta: jokaisella on kiinniotto-oikeus ja “Jos kiinniotettava yleisen kiinniotto-oikeuden käyttämisen yhteydessä tekee vastarintaa tai pakenee, kiinniottaja saa käyttää sellaisia kiinniottamisen toimittamiseksi välttämättömiä voimakeinoja, joita voidaan pitää kokonaisuutena arvostellen puolustettavina, kun otetaan huomioon rikoksen laatu, kiinniotettavan käyttäytyminen ja tilanne muutenkin. Toisen henkeä tai terveyttä vaarantava hyökkäys voidaan pysäyttää siis kovemmin ottein kuin pelkkään omaisuuteen kohdistuvat, kuitenkin aina lievintä mahdollista keinoa käyttäen.” https://www.poliisi.fi/tietoa_poliisista/yleinen_kiinniotto_oikeus

Etukäteistä aseistautumista laki ei kiellä mitenkään. Itse en aseita tunne, mutta joku sanoo SoO:n Facekuvan perusteella kyseessä olevan vapaaehtoisen maanpuolustyöhön liittyvän reserviläisten käyttämä harjoitteluase. Mutta onko aseiden esittely kiellettyä, tappaako se ketään? Eikö kuviin ole ihan lain lupa? Eihän aseita olekaan aiottu käyttää vaan “tilanteen niin vaatiessa teleskooppipamppua, sumutteita ja nyrkkirautaa”. En puolustele törkeiden kuvien käyttöä ja niille peukuttelua mutta nyt ei ole kyetty näkemään asioiden kaikkia puolia vaan repostellaan yksipuolisesti ja tarkoitushakuisesti. Katupartiot on laillisia, jos eivät esiinny poliisina tai vartijoina, mitä he eivät ole tehneet. Kun poliisi on vähentänyt henkilöstöään niin oli aika kornia Supon mieheltä A-studiossa sanoa, että poliisi pystyy turvaamaan yhteiskunnan turvallisuuden siloinkin kun turvapaikanhakijoita tulee lisää. Mistäs hän sen etukäteen tietää kun eivät ole kyenneet estämään raiskauksia ja naisten ja tyttöjen avointa hipelöintiä tähänkään mennessä. Hehän pelkäävät mennä Vokkeihin, joissa on iso aggressiivinen matu-lauma vastassa, nimenomaan maahantunkeutujia, koska turvapaikkaa oikeasti haluava ei käyttäydy aggressiivisesti, jota aggressiota on pakoon lähtenyt. Raiskattiinko Hennalassa nais?poliisi partion keikalla, kummasti poliisi ei kerro mitä silloin tapahtui. Outo video oli nettiin laitettu, kyynelkaasua siellä oli käytetty kun porukka huuhtelee silmiään ja housut kintuissa olleelta mieheltä ne nostetaan ylös. https://www.youtube.com/watch?v=cWA9b0HwKMY&feature=youtu.be
      http://mvlehti.net/2015/12/04/poliisi-vaikenee-taas-ja-liikkeella-on-hurja-huhu/ –– http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001045610.html

Yle käy ‘oikeutta’ laillisia järjestöjä vastaan mutta Suomi sallii tällaisten rikollisten kävelevän maaperällään: http://mvlehti.net/2016/03/18/mvn-julkisuuteen-tuoneelle-irakilaissotarikolliselle-ammar-alziadylle-vain-ehdollista-k-18/ Miksi Suomi käy oikeutta Irakissa tapahtuneista sotarikoksista? Mistä Suomi tietää mitä muuta tyypillä on taustallaan? Miksi Suomi ei lähetä sotarikollisia Irakiin, joka on esittänyt etsintäkuulutuksen heistä? Onko koko maan ylle levittäytynyt jokin pahuuden henkivalta, joka sumentaa ihmisiä näkemästä järjellä asioita? Ihmiset maalaisjärjellä kykenevät näemmä parempaan kuin viranomaiset. Ei puututa syihin vaan nostetaan kauhea haloo seurauksista, jotta ihmiset ei näkisi asioiden todellista tilaa.

Tässä järjen ääntä: “Odinit tulivat julkisuuteen katupartioinnin takia. Käsittääkseni he ilmoittivat olevansa huolestuneita ulkomaalaisten Suomessa tekemistä seksuaalirikoksista ja lähteneensä kadulle partioimaan. Moneenko ylilyöntiin Odinit ovat katupartioinnissa sen jälkeen syyllistyneet? Ylilyönneillä tarkoitan rikosepäilyjä ja niistä saatuja tuomioita? Eikö yhteenkään? Montaako ulkomaalaista tällä hetkellä epäillään seksuaalirikoksista tai montako tuomiota heille on annettu? Kuinka paljon häiriöihin perustuvia poliishälytyksiä ulkomaalaiset ovat esimerkiksi puolivuositasolla aiheuttaneet? Entäs Odinien katupartiotoiminta? Kumpi siis on se ihan oikea ongelma, johon pitäisi satsata? Yle voisi siis ihan oikeasti alkaa selvitellä tänne tulevien maahanmuuttajien taustoja, koska on täysin selvää, että hallitsematon maahantulo ja tuntemattomien tulijoiden aiheuttama uhka on yleiselle järjestykselle ja turvallisuudelle huomattavasti suurempi kuin Odinien toiminta. Kun suuri osa tuntemattomaksi jäävistä tulijoista vielä katoaa, uhka voi olla todellinen jo lähitulevaisuudessa.” http://majuripasi.puheenvuoro.uusisuomi.fi/213789-odinien-taustat-on-selvitetty-ketka-otetaan-vuoroon-seuraavaksi#comment-3252457

• torre11

Juu. Onhan se hyvä, että partioivat, etteivät ole pahanteossa.

Ja yleensä on hyvä sekin, että taustat on selvillä. Median on oltava aktiivinen.

Näitä muuttajia on ollut nyt puoli vuotta ja maa makaa hyvin paljon kuten ennenkin. Kansa on huolissaan hallituksen säästötoimista.

• Islam.fi. "Islam kieltää valehtelun".

Mistä on tullut ajatus, että muslimi saa valehdella?

Raamatussa ei taida olla valehtelun kieltävää kohtaa?

• ”Alkaako Yle rajoittaa sanan-, kokoontumis- ja liikkumisvapautta ihmisten rikostaustan takia?”
        ”Katupartiot on laillisia, jos eivät esiinny poliisina tai vartijoina…”

Nyt selkeiden todistusten myötä on todettava, ettei tämä järjestäytynyt Soo liike ole laillinen.

Yhdistyslain 3 §:n mukaan yhdistys, joka on katsottava jäseniltä vaadittavan kuuliaisuuden ja joukkomuodostelmiin tai ryhmityksiin jakautumisen perusteella taikka aseellisen varustautumisen vuoksi kokonaan tai osittain sotilaalliseen tapaan järjestetyksi, on kielletty.

”Päällystöön kuuluvilla on erilaiset tunnukset kuin rivijäsenillä tai "supporteilla" eli kannatusjäsenillä. Viesteissä puhutaan myös "prospecteista" eli kokelaista, jotka hyväksytään jäseniksiksi vasta koeajan jälkeen, kun heidät on todettu luotettaviksi.”
        ”Soluttautujia pelätään ja ryhmästä lähteneisiin suhtaudutaan vihamielisesti. Siksi "päällystöön on sulku" eikä "vaitiolovelvollisuutta saa rikkoa".
        http://yle.fi/uutiset/soldiers_of_odinin_johdon_salaiset_facebook-viestit_aseita_natsitunnuksia_kytkos_mv-lehteen/8747297

”Oikeustieteen professori Juha Lavapuro ja valtiosääntöoikeuden professori Tuomas Ojanen ovat osoittaneet, että tällainen toiminta ja sitä organisoivat järjestöt on kriminalisoitu Suomen rikoslaissa (17 luku 1 a §), EU:n peruskirjassa (54 artikla), Euroopan ihmisoikeussopimuksessa (17 artikla) ja YK:n rotusyrjinnän vastaisessa yleissopimuksessa, jonka 4.artikla velvoittaa valtiot määrittelemään laittomiksi ja kieltämään järjestöt ja toiminnan, joka edistää tai yllyttää rotusyrjintää…”
        http://yhakanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/209604-odinin-soturit-poliisi-ja-oikeusministeri

”Rikoslain 17 luvun 1 a §:ssä kriminalisoidaan nimenomaisesti kuuluminen rikollisjärjestöön rikosten tekemiseksi rotuun, ihonväriin, syntyperään, kansalliseen tai etniseen alkuperään, uskontoon tai vakaumukseen, seksuaaliseen suuntautumiseen tai vammaisuuteen perustuvasta vaikuttimesta…”
        https://perustuslakiblogi.wordpress.com/2015/08/04/juha-lavapuro-tuomas-ojanen-vastarintaliikkeen-toimintaan-on-puututtava-suomen-ihmisoikeusvelvoitteet-edellyttavat-sita/

”Etukäteistä aseistautumista laki ei kiellä mitenkään.”

Kyllä kieltää. Etenkin jos käytät näitä aseita, joudut vastuuseen suunnitellusta väkivallasta. Suomessa on aika tarkkaan määritelty, mitä aseita voi kuljettaa mukanasi.

Mutta tämä uhoaminen kertoo aivan tarpeeksi, että ongelmia on odotettavissa. Ideologiaan kuuluu jatkuva poliisiin vallan heikentäminen ja propaganda siitä, ettei poliisi kykene toimimaan.

"Odottakaapa vaan veljet ja siskot, kun kevät koittaa, niin nykypoliisivoima on täysin kykenemätön hoitamaan hommansa."
        http://yle.fi/uutiset/soldiers_of_odinin_johdon_salaiset_facebook-viestit_aseita_natsitunnuksia_kytkos_mv-lehteen/8747297

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1449
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      816
    Aihe