Reititys Gambiaan

nyyssö

Mikä olisi halvin/kätevin lentoreitti Gambiaan toukokuussa?
Kiitos tiedoista jo etukäteen!

13

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kunpapääsiskin

Hgistä Norwegianilla Barcelonaan ja siitä Vuelingilla Banjuliin. Menomatkat näyttää olevan koko toukokuun 155 euroa Vuelingilla, tähän kuuluu sitten jo matkalaukku 23 kg.
      Ei turhia odotusaikoja, varmaan nopein reitti.

• mustaamullekin

Pitäiköhän lähtee duunaan dokumentti suominaisista. Halvalla valmistuis.

• cheroke

Tsiisus! Eikö näillä tyypeillä ole omaa elämää? Sairaalloisen kiinnostuneita toisten matkakertomuksista..

• brokenrice

Ai kui? Voithan duunata sen halvemmalla vaikka paikalliskuppilassas tai naapurimaassa tai kenties ihan naapurissaskin. Kaikista halvimmalla pääset. Ei tarvi Gambiaan asti mennä. Ja päinvastoin myös. Kaikenlaista löytyy kaikkialta. Mua ei gambiamiehet säväytä yhtään,silti sinne joka vuosi pari kertaa hinkuan. Sielu lepää Gambiassa.

• 1803Tiina

Tutki myös reitti Helsinki-Amsterdam-Banjul. Joinakin päivinä liput ovat edullisia.

• gmb

Toukokuu 7 päivä meno 129,99 ja paluu 28 päivä 259,99, tämä siis oman lippuni hinta Barcelona- Banjul. Sitten tietenkin Hki-Brc lennot päälle.

• nyyssö

Pitääkö Vuelingilla maksaa 23kg matkatavarasta vai kuuluuko lipun hintaan? Entä käsimatkatavaran ja käsilaukun hinnoittelu?. Kiitos!

• matkasuunnitteilla

Ruumaan menevä laukku veloitetetaan erikseen kaikilla halpisyhtiöillä, käsimatkatavara oli muistaakseni ilmainen.

• nyyssö

Kiitos "matkasuunnitteilla". Milloin reissuun?

• matkasuunnitteilla

Lennot Barcelonasta Banjuliin lähtevät Vuelingilla lauantaisin ja mahdollinen lähtöpäivä olisi 7.5. tai 30.4. Paluu 2-3 vk myöhemmin. Vielä vähän vaiheessa suunnittelu, ystävätär perui lähtönsä ja nyt funtsin josko lähden yksikseni. Siitäkin on kokemusta, hiukan tylsää, mutta sujui loppujen lopuksi ihan hyvin.

• hienomatka

Toukokuussa kolmen viikon matka Gambiaan 480 euroa, Helsinki-Barcelona-Banjul, meno-paluulippu.

• duiddu

Halvin reitti ens kuun alussa?Mikä se olis?

• MelkeinVarmaTieto

Olen kuullut luotettavalta taholta että kaikki lentoyhtiöt ovat korottamassa lentohintojaan Gambiaan. Syynä olisi se että kaikki matkustajat ovat huomattavan ylipainoisia naisia ja haisevat hielle joka pinttyy koneisiin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      209
      1628
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1394
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1143
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      55
      1025
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      932
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      913
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31