Aikuiset lapseni ovat tulosa viettämään Loppiaista kotiin,kerroin mies ystävälleni että nähdään me sitten vasta viikon päästä (suhde ollut vasta pari kuukautta)Hän ei oikein ymmärtänyt että haluan olla lasten kanssa keskenäni. Olenko jotenkin poikkeava kun näin haluan?
Mitä mieltä?
10
635
Vastaukset
- ovat
Nämä ovat sellaisia henkilökohtaisia erikoiskysymyksiä, ne ei kiinnosta kaikkia.
Pitäisi olla oma palsta erikseen tällaiisia
kysymyksiä varten...- Pirre*
sie kysyt, out sie tosissaan..!!!?
Mielestäni jokaisella pitäisi olla oikeus myös omaan elämään. Ei aina kaikkea tarvitse tehdä yhdessä, vaikka eläisi samankin katon alla.
Toivottavasti miesystäväsi ymmärtää, että haluat odottaa suhteenne vakiintumista ennenkuin haluat esitellä hänet lapsillesi.
Olen itse vastaavassa tilanteessa erään orastavan ihmissuhteen kohdalla kysynyt: "Oletko varma, että haluat jo nyt esitellä minut lapsillesi?" Yhteisen harkinnan jälkeen päätimme antaa asian odottaa.
Toivottavasti saatte käydyksi rakentavan keskustelun aiheesta ja tilaisuuden tutustua lisää toisiinne.
Hyvää loppiaista!- peKKa
miksi uusi ystäväsi ei mukana saisi olla.Onko jonkinlainen salaliitto vai mikä, tämä tulisi ainakin minun mieleeni vastaavassa tilanteessa.
Yhteistä matkaa jos rakennetaan kyllä pitäisi, myös yhteiset asiat kuulua tähän.Tietysti, jos lapsesi eivät halua tavata häntä,viellä on tilanne
vähän vaikea.? - plunger
ovat aina Sinun lapset, oli Sinulla miesystävä tai vaikka viisi. Totuta ensin molemmat puolet ajatukseen ja anna tilaisuus tutustua. Mutta se aika minkä tarvitset kahden kesken lasten kanssa on Sinun pakko saada oli suhde mikä tahansa.
- minäkään
Mitä sinä ajattelit kun näin toimit? Sulla on jo lapset mutta mitä olet hakenut elämääsi. Ilmeisesti miessuhdetta, ja minulle ainakin tulee mieleen kaikkein ensimmäiseksi, se että mitä elämää sinä nyt elät. Jos et ota miestä nyt mukaan niin milloin sitten? Voi olla ettei sulla ole viikon kuluttua ketään jota tapailet. Minä jättäisin just nyt, jos minun ja uuden tuttavuuteni esteeksi laitettaisiin sinun entisen elämän "hedelmät".
- Heta
Eipä ole tarkoitus pois sulkea kokonaan mies ystävää perheen piiristä,vaan nyt on sellainen tilanne, että halusin olla lasteni kanssa yhden viikonlopun keskenämme.Olemme jo koko "poppoo" tavanneet aiemmin.
- Manta_52
Joitain vuosia sitten seurustelin miehen kanssa, joka heti alkuunsa ilmoitti, että lapset entisestä avioliitosta menevät hänellä kaiken edelle. Kaksi lapsista oli jo täysi-ikäisiä, yksi n. 10-vuotias.
Minä hyväksyin tuon täysin. En nähnyt syytä kilpailla lasten kanssa.
Toinen juttu, että lapset hallitsivat miestä. Pompottivat miten sattui ja vanhin, reilusti yli 20-vuotias tytär käyttäytyi huonosti minua kohtaan eikä mies tehnyt asialle mitään.
No suhde kaatui sitten, kun mies ei oikein tiennyt, ollako kanssani vai ei. Mutta jos se olisi jatkunut, olisi noitten lasten määräilyvallasta voinut tulla ongelma.
Sitä sen sijaan en näe pahana, jos joku haluaa viettää aikaa vain lastensa kanssa. Päinvastoin. En välttämättä edes haluaisi tunkea mukaan sellaisiin tilanteisiin kovin usein.
- Kari
Omaa-aikaa ja harrastuksia kuin myös lasten tapaamisia olen sen suonut niin itselleni kuin ystävättärelleni mikä ettei toimisi? Miksi se olisi outoa?
- marena
mielestäni ei tuollaisessa ole poikkeavaa, jos näin menettelet. Olet kertonut asiasta. yksi viikonloppu sinne tai tänne ei pitäisi elämää hetkauttaa.Mutta kun suhde on alussa, voi vähäinenkin erossa olo tuntua hankalalta. Vietä vain aikaa lastesi (perheiden)kanssa keskenänne niin paljon kuin itse sitä haluat ja se sinusta niin muodoin hyvältä tuntuu.Voit vastaavasti ottaa ystäväsi asioita puolestaan huomioon sitä mukaa kun eteen tulee. (Olen samoja kokenut.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144