Vt25 tekee rekoille kiusaa tahallaan valkonen farkku mondeo. YVV-832. Useampia ilmoituksia kuulemma tehty. Alamäkeen ohittelee ja vetää liinat kiinni tahallaan. Jättäytyy perään roikkuu ja hetkenpäästä tulee taas ohi ja liinat kiinni.
Ford kuskiko kiusaa
rekaveturi
4
125
Vastaukset
- vääräpaikka
Poliisiin yhteyttä. Mielummin tänään kuin huomenna.
- kamerakäy
Dille mikä dille!
- Anonyymi
Sama kusipää kastelee myös kävelijät ja lastenvaunut ajamalla vesilätäköihin.
- Anonyymi
Tuon kun tekee rekan edessä, siinä käy pian niin, että Fordita tulee puoli metriä lyhempi ja löytää itsensä jorpakosta. Siinä on paha selitellä, etten minä mitään jarrutellut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784