Haluaisin tietää muilta pojilta, heidän naikkosistaan? Millaisia he ovat?
a) naama
b) tissit
c) perse
d) maha
e) lompakko
f) nieleekö?
g) miksei?
Minun eukkoni:
a) kohtalainen
b) isot (niin pitääklin olla)
c) sopiva, hyvä ottaa kiinni
d) litteä
e) sais olla paksumpikin
f) ei helkutti suostu nielee
g) maistuu muka pahalle!
Millaista naista rakastat?
8
1738
Vastaukset
- *ärrrrrrr*
Kokeileppa joskus, NIELE ITE OMAT MÄLLIS!
Katotaan maistuuko hyvälle! - superkenkä
a) naama -- tarpeeksi kaunis minulle
b) tissit -- ei pienet eivätkä mitkään mahtimeloonit
c) perse -- ihan sopivan täyteläinen
d) maha -- ihana. urheilijatytön vatsa
e) lompakko -- ei raha tässä ole pääasia
f) nieleekö? -- no ei olla edetty niin pitkälle
g) miksei? -- katso edellinen - -->
a) naama -- Mielestäni kaunis ;)
b) tissit -- sopivat. ei mitkään hirveen isot, mutta kyllä otteen saa ;)
c) perse -- Sopiva sekin..
d) maha -- litteä
e) lompakko -- ei kyllä kovin paksu ole, mutta minähän ne yhteiset menot maksan ;)
f) nieleekö? -- no ei olla edetty niin pitkälle
g) miksei? -- ^^ Vai että nieleekö... otappa itse ensin itseltäs suihin ja yritä niellä se oksentamatta. Jos sen teet niin sitten voit kysyä ihan rauhas tyttöystävältäs.
- meghan
Miksei tähän yhtä hyvin oltaisi (samaan topiciin) voitu tehdä tytöillekin "Millaista miestä rakastat?" *Huok*.
Ja tuosta nielemisjutusta, eiköhän se ole ihan naisesta kiinni nieleekö vai ei. Kyllä sitä on kuullut toisilta, että toiset tykkäävät, toiset ei. Mielipideasia.- gallupin tekijä
TYKKÄÄTKÖ SINÄ MEGHAN NIELLÄ?
- missy
kannattaa poika syödä enemmän "pupunruokaa", hedelmiä sun muuta terveellistä eikä pelkkää lihaa ja hamppareita.. omasta kokemuksesta voin sanoa että heti alkaa maistuun paremmalta ja saattaa tyttö sitte nielläkki...
muta miten on, nuoletko ite tyttös seittemänteen taivaaseen? - nuori nainen
Musta ois mukava tietää tytöt tuosta nielemisasiasta?
Minkä ikäisiä olette? Oletteko ottaneet suihin pojalta? Minkä ikäisenä ensimmäisen kerran? Pidättekö siitä? Kiihotutteko itsekin siitä? Annatteko tulla suuhun? Nielettekö? Mille maistuu?
Itse olen 17, seurustelen, otan suihin, ekan kerran nykyiseltäni, n. vuosi sitten. Pidän ja kiihotun siitä. Mutta en anna tulla suuhun, enkä varsinkaan niele. Minusta aivan kamalan makuista. Olen joskus tehnyt niin, ja meinannut oksentaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3401316Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12998
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7891- 71826