Kertokaas mitä tiedätte näistä paikoista ja mitä ootte kuullu? Itellä niin huono englanninkielentaito etten ymmärrä kaikkea.
Jotain enemmän oon tuodta Dulce Basesta lukenut, että se olis joku salainen maanalainen tukikohta New Mexicossa? Siellä tehdään risteytyskokeita ja ihmisen ja avaruusolion hybridejä kasvatetaan tankeissa.
Skinwalker Ranch ja Dulce Base
7
2029
Vastaukset
Olen jo vuonna 2007 julkaissut Skinwalkerin karjatilasta kertovan 46- sivuisen kirjan/kirjasen jonka nimi on " Mitä ihmettä tapahtui karjatilalla Utahissa"?
Kyseinen teos on myös mukana SUT ry:n vuonna 2007 julkaisemalla CD-rompulla "Ufojen varjossa".B.Borg kirjoitti:
JIM-kanavalla pyörii juuri NYT dokumenttiohjelma jossa kerrotaan Sikibwalker-karjatilasta.
Siis Skinwalker-karjatilasta.
- roskaromppuja
Rompullasi kun ei pysty pyyhkimään edes takapuoltansa, niin mitä sillä tekee?
- Kokeileekaikkea
roskaromppuja kirjoitti:
Rompullasi kun ei pysty pyyhkimään edes takapuoltansa, niin mitä sillä tekee?
Käytä vessapaperia, se on siihen tehty.
- nhiynio
http://www.heinola.org/~patato/DULCE.html mielenkiintoisia juttuja dulcesta suomeksi käännettynä
- Anonyymi
Skinwalker on paha noita ne eivät edes ole ihmisiä he ovat parantajia jotka ovat kääntyneet pahan puolelle ne koputtelevat ikkunoihin ja oviin illalla suurin osa niistä on myöskin kannibaaleja en suosittele lausumaan sanaa skinwalker tai muuta skinwalkeria tarkoittavaa termiä pimeässä tai viheltämään sillä lähellesi voi tulla skinwalkereita ja mahdollisesti hyökkäävät ja tappavat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa732480En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1111187
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91105- 201019