Hei!
Olemme lapsettomuushoitojen loppuvaiheessa. Meidän omat alkiot ovat tosi huonolaatuisia ja nyt mietimmekin lahja-alkiota Tsekeistä.
Olisiko täällä muita jotka ovat tällä hetkellä samassa tilanteessa? Olette kenties miettimässä tätä vaihtoehtoa tai lahja-alkion siirtoja on jo tehty?
Olisi tosi kiva päästä vaihtamaan ajatuksia kanssanne! Välillä olo tuntuu tosi yksinäiseltä. Lisäksi lahja-alkio herättää paljon kysymyksiä ja ajatuksia.
Lahja-alkio vertaistuki
3
802
Vastaukset
- ddddi
http://www.simpukka.info/ Siellä on myös lahjasoluja käyttäville oma (suljettu erillinen) keskustelunsa. Rekisteröidy sinne.
Useinhan on niin, että lahjoitetuilla munasoluilla raskaus alkaisi. Ei siis ihan koko alkiota tarvitse adoptoida, jos on toiveita, että edes toinen olisi biologinen vanhempi. Hintaa kyllä on juu. Tsekeissä kaikki ei aina toimi sääntöjen mukaan, ole tarkkana. Itse en uskaltaisi puuhaan ryhtyä siellä. - kaksynnäjotain
Käy myös Kaksplussan keskusteluissa.
- dddds
Kuinka paljon sellainen lahja-alkio mahtaa maksaa? Tuleehan siihen tietysti matkakulut ja muut päälle, mutta kiinnostaisi tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774