jjoutavaa harmittaa kun palstalla vallitsee tyhjys

jjoutava

Keskustelua ei synny kun muutamien valtataistelujen seurauksena väki on kaikonnut. Joku uudempi kirjoittaja voisi innostua virkistävään kirjoitteluun jos näitä määrääjiä ei tykkänäänkään olisi palstalla. Hehän ovat kitkerien kommenttiensa kanssa määräämässä ja omiaan karkottamaan aloittelijat.

69

807

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjoutava

Selviöhän on ettei vastauksia tule syystä ettei täällä liiku ketään . Tyhjä mikä tyhjä.!

• jjoutava

Anteeksi nyt että rikon hautarauhaa pitäisihän minun ymmärtää ikuisuus kysymys. Ensinnäkin on otettava huomioon sekin kuka on ollut kauimmin palstalla. Siinä kisassa en kai pärjää kun tulin vasta joskus V:2006 noin.

Ai että ne muistot herkistävä vanhaa duunaria, silloin oli sellaisia puhtaita ja yleviä asioita kirjoittajien mielessä. Ai ai, ne eivät tietenkään enää palaa

• Tyhjäähän täällä on, minua ja sinua lukuun ottamatta. Kohteliaampaa olisi ollut sanoa päin vastoin.
        Minä se varmasti olen, joka karkoitan aloittelijat.
        Huonot aiheet minua eniten kiusaavat kuin puutteellinen kirjoitustaito.
        Harmittaa sekin kun täällä kerrrotaan enemmän Suomen ja maailmankin uutisia kuin Hesarissa konsanaan.

Toistan taas sääennustukseni. Kesästä tulee kuuma, ylikuuma. Myrskyt hirmustuvat entisestään ja tuhot maailmassa niiden myötä. Tuhoalueet ovat kyllä meitä etelämpänä, joten hengissä selviävät ilman asuntojakin.
        On se luoja osannut järjestää jotain asioita. Tällaisessa pakkasmaassa kuin Suomi ei talvella myrskyä. Olen itsekseni irvaillut tuulienergiasta innostuneita. Ei tuulimyllystä mitään energiaa ssada, ei ainakaan pakkasella kun tuulen nopeus on nolla.

• jjoutava
        ruunemanni kirjoitti:

Tyhjäähän täällä on, minua ja sinua lukuun ottamatta. Kohteliaampaa olisi ollut sanoa päin vastoin.
        Minä se varmasti olen, joka karkoitan aloittelijat.
        Huonot aiheet minua eniten kiusaavat kuin puutteellinen kirjoitustaito.
        Harmittaa sekin kun täällä kerrrotaan enemmän Suomen ja maailmankin uutisia kuin Hesarissa konsanaan.

Toistan taas sääennustukseni. Kesästä tulee kuuma, ylikuuma. Myrskyt hirmustuvat entisestään ja tuhot maailmassa niiden myötä. Tuhoalueet ovat kyllä meitä etelämpänä, joten hengissä selviävät ilman asuntojakin.
        On se luoja osannut järjestää jotain asioita. Tällaisessa pakkasmaassa kuin Suomi ei talvella myrskyä. Olen itsekseni irvaillut tuulienergiasta innostuneita. Ei tuulimyllystä mitään energiaa ssada, ei ainakaan pakkasella kun tuulen nopeus on nolla.

Sinusta tietenki tilanne johtuu höh. Kuitenkin huomauttaisin, että säät jatkuvat meistä huolimatta. Muuten viestisi ei aiheuta muutospainetta taholtani.
        Huonoista aiheista minulla ei ole huomautettavaa paitsi jjoutava.

• jakolasku

Tyhjän saa pyytämättäkin senhän taidat sinäkin tietää.

• jjoutava

Sama kai se on vaikka vielä itse vastaan kun sehän on täällä tapana ainakin moninikin aloituksissa, niin just se itse vastaaminen.

• Minä tuon hyvin muistan kun olen ollut kauemmin palstalla. Oli itsestään selvää, että jj sai vastauksen kirjoitukseensa aina. Voitaisiin puhua omatakuusta, ikään kuin uudissanana. Ties vaikka saataisiin itse Mariina, tuo kaikkitietävä ja osaava Sanasanelma.

• Katsokaa minun kummallisia lausetani. Sanelma vastaamaan, tarkoitin.

• jjoutava

Ymmärretyksi kuitenkin tullaan. Ketä unasanelmaa oikein tarkoitat.? kyllä ymmärrän puolesta sanasta kuten eräs AIKOINAAN sanoi. oNKO MUUTEN VÄLII VAIKKA kirjoitus on falskia.

• jjoutava kirjoitti:

Ymmärretyksi kuitenkin tullaan. Ketä unasanelmaa oikein tarkoitat.? kyllä ymmärrän puolesta sanasta kuten eräs AIKOINAAN sanoi. oNKO MUUTEN VÄLII VAIKKA kirjoitus on falskia.

Melkein Sanelmaa tarkoitin kun yritin kirjoittaa Makriina. Hiukan lipsahti!

• Heippakellii! Täällä sitä ollaan. Niin että mikä heippakellii? Elämäni pisimmällä työpaikalla oli vaijerintarkastaja, oikein herra tarkastaja(HT).
      Hämeestä päin se oli. Sanoi usein heippakellii.

Sitä kyselemään herra tarkastajalta, minkä alan termi se on tuo heippakelli. Yleisana se on...äläkä sitä samaa kysy enää.
      HT oli minua paljon vanhempi, on kai jo vuosia tarkastellut "yläkerran" piuhoja. Olkoon sitten heippakellii vaan!

• Keli on sana, jota jotkut käyttävät säästä ja murteisena tuo voisi tarkoittaa vaikka hyvvää kellii tai sitten heipparallaa, joka on lähtötervehdyksen pitempi muoto.

• No mutta, täällähän hauskasti turhautuneita ollaan :D Justiinsa pyyhälsin kotiin, yhtäpäätä saa olla reissussa. Tottahan sitä hiljaiseloa välillä on, kun aloitteista on puute.

Kyllä jjoutava Sinun pitää myöntää saaneesi kiitettävästi vastauksia osallistumiseesi. Yleensä samoin Ruuneperikin, riippuen hieman aiheista. Kuumasta kesästä ei olisi väliä, viime kesä ei tässä asunnossa ollut liian kuuma, kovin on vain aurinkoinen 11-17 välillä.

Äitienpäiväksi taitavat lapset järjestä puu säleverhot olkkariin, itse kun en niitä saa kiinnitettyä. Nyt pitänee tarkastaa illan ohjelmat Telviksestä.

Voikaahan hyvin PALSTAURHOT :D

• tinamaija

Kyllä mie toivon että ens kesä ois ihanan kuuma. Viime kesä kun oli täyttä tuskaa tämmöselle viluselle "inehmolle".

• Kiva kun sinäkin poikkesit! Tuntuu ihan ihmeeliseltä kun ei edes ruuneperiä haukuta. Onko jotain ihan vialla?

• Sanos muuta :D EI EDES HAUKUTA, KUN EI OLE OLLUT NÄKYVISSÄ KAI! On eräs asia joka voisi hieman harmittaakin, jos sille antaisin vallan.

MIHIN on kadonnut leikkimielisyys palstalta ? Maailma on niin täynnä huolestuttavia asioita, että kuka hiivatti niitä jaksaa aina MÄREHTIÄ?

No, Kahvipirtin väki osaa kyllä irroitella. Ystävättäreni kanssa osallistuttiin huviksemme, ja eläydyttiin siihenkin touhuun, mutta vaatii SE muutaman tarinankertojan,...onneksi Venlastiina ei ole ruostunut , eikä Skillankaan,..kiitos heille!

• palstan_pahin_pöljä

Intiimielämään ja seksiin liittyvät aiheet herättävät täällä aina vilkasta keskustelua. Se on jälleen huomattu.
      Näkemyksiä riittää. Onhan niitä hankittukin yli puoli vuosisataa.

• Pöhkönennro2

Juu! Suosituin avaus kahdeksankymppisten palstalla on, vieläkös sulta onnistuu?

• On se kyllä erikoista kun eläkeläiset lähtevät lentämään taikamatolla. Muistan kuinka Amalian ja Anselmin yhteiselämää Römpsänperällä pilkattiin Ruuneperin satuina.
      Epäonnistunutta kerrontaa yhteiselosta tuo tietysti oli, mutta voittehan panna paremmaksi "mattolentäjät".

• Kas! Mattihan vielä nukkuu, kun joskus yömyöhään kukkuu! Kesää mekin ootamme kovin - on eessä ties mitä,- kun malttaapi tovin. Nuori rohkea mieli vie eespäin vaan, kun paikalleen ei jää torkkumaan!
        Hyvää torstaki-päivää toivotan vaan, hymyssä olkoon suut! Jännittävä sakea usva verhoo täällä maan, just ja just toiselle puolen katua näkee!

• jjoutava

Oho, aamu näin pitkälle ehti, nyt pitää lukea Aamulehti.

• jjoutava kirjoitti:

Oho, aamu näin pitkälle ehti, nyt pitää lukea Aamulehti.

Kas vain, Matti! Sinähän pitit ihan runoksi, loppusointu ja kaikki.!

Mitäs tässä tällaista höpinää, vaan pannaan tossuihin töpinää.
        Asiaa ihan omasta päästä, eikä kukaan lainkaan sanojaan säästä. Se uus on nyt tämä palstan laki, sen tietäköön täälä koko saki. Yhden koon puutuminen johtuu loppusointuvaatimuksesta!

• Voi vooi! Mitä tässä nyt tehdään! Kirjoitettaisiinko kuin Kahvipirtissä.

Kun aamulla aurinko herätti, nin heti minua vedätti. Pois pyjama pältä ja tilalle kalsarit, paita palttoo, housut ja muut tilpehöörit. Sitten kahvin juontiin kun on avattu röörit. Sitten päivän hommiin muiden tapaan, kun on kahvi imetty omaan napaan.

• 11....21

Edelleen kahvipirtin tyyliin:

Menin pissalle ja cacalle käymälään.En nääs käytä pottaa. Paperirulla oli aika lopussa. Panin uuden rullan. Hoidin asiat siellä. Lähdin käymälästä. Käymälään jäi kuvottava haju. Tunne oli kuitenkin helpottunut. Rupesin katsomaan ikkunasta ulos. Ei näkynyt mitään uutta. Ei siellä yleensä ole mitään uutta. Päivällä joskus näkyy lintu.

• jakolasku
        11....21 kirjoitti:

Edelleen kahvipirtin tyyliin:

Menin pissalle ja cacalle käymälään.En nääs käytä pottaa. Paperirulla oli aika lopussa. Panin uuden rullan. Hoidin asiat siellä. Lähdin käymälästä. Käymälään jäi kuvottava haju. Tunne oli kuitenkin helpottunut. Rupesin katsomaan ikkunasta ulos. Ei näkynyt mitään uutta. Ei siellä yleensä ole mitään uutta. Päivällä joskus näkyy lintu.

Koulussa kirjoitettiin ainekirjoitusta tuohon tyyliin. Vähemmällä pääsee muutamalla lauseella..

• Ramoona_

Huomenna jo huhtikuu, puhjenneeko silmuihin piankin jo pihapuu.
      Sumuverhoon maisema kietoutuu, jostain jo mustarastaan laulu kantautuu.
      Pesäpuuhissaan häärivät varislinnut myös, kohta kaikki siivekkäät lemmentyöss.
      Torstaki meillä ruotsin malliin kallellaan, Virossa neljapäev ugrilaisittain alullaan.
      Lastenlaulun mukaan torvisoittoa torstaina kaupungista kaupunkiin toitotellaan
      ja keväiset hymyilevät terveiset sinne Tampereelle toivotellaan !

"Maanantaina mamma meni mansikoita ostamaan.
      Se päivä oli iloinen, vaan
      nyt se on jo eilinen.
      Se päivä oli iloinen, vaan
      nyt se on jo eilinen. (sama kertosäe joka viikonpäivän jälkeen)

Tiistaina toi talitintti teetä teidän naapuriin

Keskiviikon keskipäivä kesäkuussa kukoistaa.

Torstaina soi torvisoitto kaupungista kaupunkiin.

Perjantaina pikkulintu meni piiloon pensaaseen.

Lauantaina lounasaikaan leijonia laulattaa

Sunnuntaina suukon antaa susiäiti lapsilleen."

P.s.Suukkotilanne on tietysti itsekullakin omanlaisensa.

• noinhan_pitäisi_toimia

Ei täällä sentään ihan tyhjää ole. Etusivulla näkyy vielä ketju, joka on aloitettu maaliskuussa 2015, toisin sanottuna yli vuosi sitten.

• Aamua siivitti koltun sovitus
        siitähän alkoi jo kesän odotus.

Huivin se vaatii kaula-aukkoon
        ettei nuo tisulit lähde laukkoon.

Ruokaakin laittaa mun täytyy on kohta
        eilen jo ostin mä palasen lohta.

Taidenäyttelyyn myöhemmin Emmaan
        ensin nuo yrtit mä multaan jemmaan.

Paras nyt pistää lorulle loppu
        ettei tuu päivästäin vallan hoppu!

• annooppi

En muista nikkejäni, luon aina uuden. Sen olen havainnut, että asioista ei saa asiaa. Useimmat miettivät kuka mielipiteen on luonut ja vastataan, jos tuttu on. Itse en tosiaankaan välitä tutustua paremmin kehenkään täällä. Omia tuttuja on muualla ja uudet tuttavuudet kiinnostavat satunnaisesti. Eikä tuo ketjun pituus ja vanhuus ole mikään tason mittari - ja miksi muuten on tarpeellista arvottaa, imarrella tai moittia?

• emppulinen

Miksi tänne kuitenkin kirjoittelet? Ei tyhjän täyttö olemattomuudella ole mikään työsuoritus!

• annooppi

Toivossa, että uusia olisi tullut. Sain sinulle sentään ilonaiheen, kun pääsit loistamaan. Itse yritän yleensä poimia kanssaihmisistäni myönteisiä puolia, miksi latistaa ja litistää, kun voi kohottaa ja nostaakin.

• urruiyity

Ei ole "muutamia valtataisteluja," ainoastaan rasistisia ja muita äärikonservatiivisia trollaajia.

• jjoutava

Minun läppäri oikuttelee kummallisesti vai onko syy 70 palstassa kun kirjoittaminen ei onnistu. Näppäimet nyt toimii taas. No nyt pitää sitten kirjoittaa ja asiaa pitäsi löytyä kun kerran ihan aloituksen olen tehny. Kävely kellii vielä on ja harjattua jalkakäytävää riittää.

Onhan näitä laitteita minullekin kertynyt millä kirjoittaa jos läppäri ei toimi, tabletti 7" on sekin minun sormille kyllä aika hankala, kännykästä puhumattakaan Toisaalta onko tässä läppärissä edes vikaa kun nyt toimii hyvin?

Pitänee lopettaa ennen kuin rupiaa kunnolla harmittamaan.

• Johan nyt on markkinat, kun läppärini otti päivänokosia tai lakkoili ihan myötätunnosta edellä olevan kirjoittajan läppärin lakkoilua kohtaan.
      Minulla on hyvä konsti, jolla masiinani alkaa kiukuttelun jälkeen toimia.
      Jos kukaan ei kerro kenellekään, ilmiannan ihan luottamuksella salasanan:
      Salasana alkaa isolla P-kirjaimella, jota seuraa piiiitkän pitkä rivi ärriä. Sana loppuu siihen keletykseen, jota mestatun miehen pää mäkeä alas vieriessään päästeli.

Yleensä sanailu herkistää tietokoneeni toimimaan, mutta jos ei manailu onnistu, on olemassa varakonsti: omatekoinen aikamies, joka huoltaa kaikki mahdolliset aparaatit tietokoneista, televisiosta isän autoon ja kaikkea niiden väliltä.

Tuo tietokoneiden monikkomuoto ei ollut lyöntivirhe. Sekä aviomme toisella osapuolella että minulla on oma läppäri. Jotkut ovatkin ihmetelleet mitä teemme kahdella tietokoneella.
      Olemme ne hankkineet siltä varalta, että joskus tulisi sellaisia erimielisyyksiä, että niitä setviessä naapurit koputtaisivat seinille,
      Kun nenät vastakkain istutaan saman kirjoituspöydän ääressä ja naputellaan sähköpostia toisillemme, ei koputuksia ole kuulunut.

Juuri nyt olisi mitä rauhallisin hetki kirjoitella, mutta mies lähti vaihdattamaan autoon kesärenkaat. Taidan käydä kurkistamassa, tuleeko telkkrista jotakin mielenkiintosta,

Heippa kaikille!

• jjoutava

Autoakaan nyt ei ole käytössä, mutta kun Sus loukkasi minua siten että sanoi; 'lainataan jostakin autoa ja jossakin sivutiellä voitais kokeilla miten ajaminen sujuu.

Prekele eihän se taidosta ole kiinni vaan kun ei kannata ylläpitää autoa muutamien ajokilometrien takia. Olenhan vanhankansanmies joka ei turhuuksiin rahojaan pistä.

Vai muka sivuteillä!!!###!

• jakolasku

Tunnethan sä naiset...mutta nyt kyllä vähän naurattaa. Älä kumminkaan pane pahaksesi.
        Leppoisaa lauantai ehtoota teille Manseen molemmille.

• liekö.koskaan.hyvä

Olisi ollut tänäänkin hyvä päivä vaihtaa kesäkumit autoon alle ihan siinä omalla parkkipaikalla tai omalla pihalla.
        Onhan siinäkin oma hommansa. Onhan ne renkaat kesänajaksi laitettava omaan paikkansa. Säästö on toisaalta pientä.

Se harmittaa kun aika tuntuu kuluvan liian nopeasti. Kärpäset pörräävät jo aurinkoisilla seinustoilla.
        Entisen miehen huhtikuun ankeus: Kohta se on vappu. Sitten tulee juhannus. Pian alkavat syksysateet.

• jjoutava kirjoitti:

Autoakaan nyt ei ole käytössä, mutta kun Sus loukkasi minua siten että sanoi; 'lainataan jostakin autoa ja jossakin sivutiellä voitais kokeilla miten ajaminen sujuu.

Prekele eihän se taidosta ole kiinni vaan kun ei kannata ylläpitää autoa muutamien ajokilometrien takia. Olenhan vanhankansanmies joka ei turhuuksiin rahojaan pistä.

Vai muka sivuteillä!!!###!

Sus taisi kertoa olettamansa totuuden, jota sinä taas et sietänyt.

Itse ratkaisin autoiluongelmani luopumalla autosta ja ajokortistakin.
        Onse kpmeaa olla taskussa sellainen henkilökortti, joka käy passistakin eu-alueella.
        Ajatuksissani on hankkia kolmipyöräinen, sähköllä toimiva polkupyörä. Pyörä pysyisi pystyssä ja antaisi mahdollisuuden liikuntaankin. Polkea tuolla voi vähän, paljon tai ei ollenkaan. Tavarat kulkisivat helposti korissa ja pyörä pysyisi pystyssä liikkumattakin. Katsoin hinnankin, 1800 €, halpa autoon nähden ja Susin voit panna koriin liukumaan!

Voikaa hyvin molemmat!

• Venlastinalle!

On oikein hyvä, että se "aviosi toinen osapuoli" meni töihin. Saan tässä kartutettua kohtalaiseksi olettamaani sanavarastoa. Salakielisillä voimasanoilla on erityisen suurta käyttöä, suuremmassakin tarpeessa.

Ilahtunut olen myös hauskasta kerrontatavastasi, jonkalista mielelläni itsekin käyttäisin. Jos sinulta aikaa ja voimia riitttää, niin voit paluupostissa kertoa kerrontakykysi perusteista. Maksan mielelläni kaikki pennoseni, jotka löydän. 5 penniä löysin kukkarostani, minä kun käytän vain pankkikorttia.

Kirjoittelemisiin Ruuneperi

• jjoutava

Miten sinä olet alkanut kiroilemaan? sanoi Sus kun kokeilin erilaisia voimasalasanoja, nyt en vain tiedä mikä niistä sanoista avasi kirjoitupuolen koneellani. Hyvä kuitenkin on että taas toimii. Aamulehden lukuun tästä pitänee jo siirtyä. Koneella istuminen kun.vaikuttaa jalkoihin turvottavasti.

Harmittaa kun verenpainelääkkeeni vaikuttaa myös nilkkoihini turvottavasti ja sitten luin jostakin sen olevan vaaratonta turvotusta.
        Miten niin vaaratonta?

• jjoutava kirjoitti:

Miten sinä olet alkanut kiroilemaan? sanoi Sus kun kokeilin erilaisia voimasalasanoja, nyt en vain tiedä mikä niistä sanoista avasi kirjoitupuolen koneellani. Hyvä kuitenkin on että taas toimii. Aamulehden lukuun tästä pitänee jo siirtyä. Koneella istuminen kun.vaikuttaa jalkoihin turvottavasti.

Harmittaa kun verenpainelääkkeeni vaikuttaa myös nilkkoihini turvottavasti ja sitten luin jostakin sen olevan vaaratonta turvotusta.
        Miten niin vaaratonta?

Tuo loppulauseessasi kertoma.nilkkojen turvotus on aina vaarallinen. Jos vasen jalka enemmän turvonnut, vielä vaarallisempi.

Liikunnalla turvotus pysyy itselläni kurissa. Jos vaiva pahenee, käytän furesista nesteen poistoon.
        Mene lääkärille katsastukseen heti. Pyrkimys kuollaterveenä on hyvä periaate.

• meidän-opinto-ohjaaja

Kuten huomasit on täällä uusi aloitus, jossa kielletään sinua valittamasta. Kirjoittaja (aloituksen laatija) on meidän vakio ohjaaja, joka haluaa määrätä kirjoitusten kulun. Liikaa vastauksia saaneet on heti diskattava, koska kauimmin palstalla ollut on sellaiseen etuoikeutettu! DDD

Älä välitä jjoutavoinen, sillä joutaviin juttuihin on mukavampi vastailla, kuin kovin tieteellisiin, jotka on kuulopuhein vielä väärin ymmärretty.

• jakolasku

Kirjoituskyky ei siitä riipu kauanko palstalla on kirjoitellut. Keskinäinen kehumiskerho opinto-ohjaajan ohjauksessa toimii. Jj alotti hauskan aloituksen ja opinto-ohjaaja on jo taas toimessaan.

• Sanokaa vaan, että ruuneperi on taas pilaamassa palstan.

Pitkästä kokemuksesta tiedän, että ketjut venyvät helposti ylipitkiksi. Uudessakin avauksessa voisi jatkaa samasta aiheesta vaikka sillä onkin väärä avaaja. Noita poistumiskehoituksia on itselleni tullut n. 15-vuotta.

• jämähtäminen

Keskustelupalstat ovat ajanvietettä, asiapalstat sitten erikseen.

• Ovatko ruuneperimoitteet ajanvietettä vai asiakirjoitusta.

Mistä tänne tulee noita suuria määrääjiä ja tietäjiä?

• se-perustuslaillinen
        ruunemanni kirjoitti:

Ovatko ruuneperimoitteet ajanvietettä vai asiakirjoitusta.

Lopeta jjoutava jo harmitelusi!

Miksi teit tuollaisen aloituksen?

• se-perustuslaillinen kirjoitti:

Lopeta jjoutava jo harmitelusi!

Miksi teit tuollaisen aloituksen?

Pitäisi muistaa, ettei kirjoittajien mollaaminen kuulu lainkaan keskusteluihin. Ne pitäisi kaikki poistaa. Vain asioihin saa puuttua ja mahdolliset myönteiset maininnat hyväksyä.

• made.ei.ole.kade
        ruunemanni kirjoitti:

Pitäisi muistaa, ettei kirjoittajien mollaaminen kuulu lainkaan keskusteluihin. Ne pitäisi kaikki poistaa. Vain asioihin saa puuttua ja mahdolliset myönteiset maininnat hyväksyä.

Ensin ruune mielisteli mut sitä alko harmittaaan kun jj:n ketjuun tuli yli 10 vastausta.

• jakolasku
        ruunemanni kirjoitti:

Ovatko ruuneperimoitteet ajanvietettä vai asiakirjoitusta.

Siellähän se yksi määrääjä istuu, sinä.

• niin.justihin
        jakolasku kirjoitti:

Siellähän se yksi määrääjä istuu, sinä.

Juurikin noin jaco sanoo.

• Lakuvirhe! jjoutavan tulos on yli viisinkertainen.

• ruunemanni kirjoitti:

Lakuvirhe! jjoutavan tulos on yli viisinkertainen.

Tuntuu ihan ihmeeliseltä kun ei edes ruuneperiä haukuta. Onko jotain ihan vialla?

Ei ole, koska nyt haukutaan.

Kirjoituksesi oli,
        Voi vooi! Mitä tässä nyt tehdään! Kirjoitettaisiinko kuin Kahvipirtissä.

Kun aamulla aurinko herätti, nin heti minua vedätti. Pois pyjama pältä ja tilalle kalsarit, paita palttoo, housut ja muut tilpehöörit. Sitten kahvin juontiin kun on avattu röörit. Sitten päivän hommiin muiden tapaan, kun on kahvi imetty omaan napaan.

Miksi ihmeessä kirjoitat tuollaisen pilkka kirjoituksen Kahvipirtistä? Alennutko samaan tämän moninikin kanssa, joka jatkuvasti huomauttelee "sumppikuppilasta"? Miksi tulet itse sinne politikoimaan, koska me Pirttiläiset kirjoittelemme, tai vastailemme sellaisiin toisaalla.

Minusta Kahvipirtti on sellain rauhan tupa, jossa kertoillaan päivän tapahtumista lähinnä arkielämässä ja monta hyvää vinkkiä olen itsekkin saanut heiltä..

Voisitko ruuneperi jättää Kahvipirtin arvostelun, koska olet, kuin kutsumaton vieras hautajaisissa, vaikka Pirtin väki ei vietäkkään hautajaisia.

Olihan se nolo myös aloituksesi jjoutavaisesta? Mikä sinua riivaa?

• olet-katkera-vanhus
        ruunemanni kirjoitti:

"Pitäisi muistaa, ettei kirjoittajien mollaaminen kuulu lainkaan keskusteluihin. Ne pitäisi kaikki poistaa. Vain asioihin saa puuttua ja mahdolliset myönteiset maininnat hyväksyä".

Jassoo, vai niin? Miksi teit aloituksen jjoutavaisesta, tunnetulla nikillään? Miksi arvostelet ja pilkkaat Kahvipirttiä?

• niin_justihin
        ruunemanni kirjoitti:

Lakuvirhe! jjoutavan tulos on yli viisinkertainen.

Aivan. Siksi ruunen harmituskin on viisinkertainen. Kun seniiliys on tuolla asteella, vain ruunea ylistävät kirjoitukset ovat hyviä.

• Kristiina23 kirjoitti:

Tuntuu ihan ihmeeliseltä kun ei edes ruuneperiä haukuta. Onko jotain ihan vialla?

Ei ole, koska nyt haukutaan.

Kirjoituksesi oli,
        Voi vooi! Mitä tässä nyt tehdään! Kirjoitettaisiinko kuin Kahvipirtissä.

Miksi ihmeessä kirjoitat tuollaisen pilkka kirjoituksen Kahvipirtistä? Alennutko samaan tämän moninikin kanssa, joka jatkuvasti huomauttelee "sumppikuppilasta"? Miksi tulet itse sinne politikoimaan, koska me Pirttiläiset kirjoittelemme, tai vastailemme sellaisiin toisaalla.

Minusta Kahvipirtti on sellain rauhan tupa, jossa kertoillaan päivän tapahtumista lähinnä arkielämässä ja monta hyvää vinkkiä olen itsekkin saanut heiltä..

Voisitko ruuneperi jättää Kahvipirtin arvostelun, koska olet, kuin kutsumaton vieras hautajaisissa, vaikka Pirtin väki ei vietäkkään hautajaisia.

Olihan se nolo myös aloituksesi jjoutavaisesta? Mikä sinua riivaa?

Kahvipirtissä itse kukin kertoo päivästään. Tuo hiukan runomuotoinen pätkä minulta on ikäänkuin samantapainenyritys itseltäni.

jjoutavaa en ole ainakaan yrittänyt loukata. jj. voisi itse kertoa kokemansa!

• lukutaitoinen

Kyllä siellä sumppikuppilassa politikoidaan , mutta muita kuin sossuja ei siellä siedetä.

• aloittaja1

Huumorintajun puute on näiden entisten sefujen yhteinen piirre.

Oma laskuvirheesi on myös 5, 4. klo 15,32 kun kirjoitetaan, kun jjoutava saa yli 10 vastausta niin siinä tarkoitettiin sinun rupeavan sen jälkeen kenkkuilemaan. Kenkkuilun alkaminen sen pisteen jälkeen piti tässäkin ketjussa paikkansa.

• 11--21

Aloittaja tuntuu täsä ketjussa keskustelevan eri nikkejä käyttäen aika paljon itsensä kanssa.
      Eihän siinä mitään pahaakaan ole.

• jjoutava

Harmitus tarttuu, nyt harmittaa kun ketju jatkuu aloittajasta riippumattomasta syystä. Aloittaja yks on sama aloittaja muita nikkimuunnoksia ketjussa en ole käyttänyt. Eikä yhtään harmita jos harmitus on sinuun levinnyt.

• Lopetetaan harmitus. Minulle se on kyllä lähes mahdotonta kun jako lasku on aina irvimässä.

• jjoutava

Tietenki ku sinua harmittaa

• jjoutava

Anteeksi nyt. mutta jakolasku ei ole ainoa syyllinen vaan myös minä ja moni muukin on samaa mieltä. Sinä olet syyllinen ilman oikeuksia sanelemassa mitä tai kuka on oikeutettu tänne kirjoittamaan. Jos mielestäsi joku ketju menestyy mielestäsi liian hyvin sinä ryhdyt tuhoamaan asiattomilla kommenteilla sitä aloitusta. Olet minulle samantekevää kauraa kaikkien muiden kirjoittajien kanssa.

• jakolasku
        ruunemanni kirjoitti:

Lopetetaan harmitus. Minulle se on kyllä lähes mahdotonta kun jako lasku on aina irvimässä.

Hyvinhän oot pystynyt kirjoittamaan ja valivalittamaan. Läheskään kaikkiin kirjoituksiisi en ole kommentoinut mitään. Mariseppa vaan itseksesi Ruune.!

• jjoutava

Aliarviointien mestarina sinä pystyt tuhoamaan toisien aloitukset. En kuitenkaan pyri samaan mestarillisuuteen kanssasi aliarvioinnissa.

• jjoutava

Ruunelle tietenki oli edellinen kommentti.

• jjoutava

Hyvä, että vastasit itse ruunelle, koska hän ikään`kuin heitti pallon sinulle, tuolla vastatessaan minulle. Minua ainakin ärsytti ruunen uusi aloitus, joka oli kohdistettu sinun nikillesi.

Ensin hän rohkeasti tekee aloituksen: "Lopeta jjoutava jo harmitelusi!"

Sitten hän viitsii kirjoittaa; "Pitäisi muistaa, ettei kirjoittajien mollaaminen kuulu lainkaan keskusteluihin. Ne pitäisi kaikki poistaa!"

• Anna Susin lukea! Täysi väärin ymmärrys viesteistäni!

• jakolasku

Poistamista löytyisi sitten jo vuosien takaa ja paljon.
      En kaipaa avaruustiedettä...mutta tällaiset letkeät arkialoitukset on mukavia. Kiitos Jj:lle vaikka aloitus koki valuvian.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1389
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      978
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      921
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      919
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      861
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      796
    Aihe