Hei,
Lapsettomuus on kuullemma nykyään yllättävän yleistä. Näyttäisi täälläkin olevan monenlaista miestä auttamaan tässä asiassa. Lapsihan on monelle toiveiden täyttymys. Kaikille se ei kuitenkaan ole selvää että lapsen voi saada. Tässä asiassa ajattelin tarjota apuani, mikäli lapsettomuus on kiinni siitä että sitä oikeaa isäehdokasta ja/tai luovuttajaa ei ole löytynyt. Maailmassa on monia auttajia, toiset lahjoittaa rahaa köyhille, toiset lahjoittavat vanhoja tavaroita niitä tarvitseville ja jotkut menevät itse auttamaan paikan päälle kun apua tarvitaan. Miksipä minä en siis auttaisi tälläisessä asiassa? Onhan onni varmasti suuri jos avustani maailmaan syntyy uusi pieni ihme? Jos haluat keskustella lisää niin minut tavoittaa spostilla, osoite on: uusipienionni [a] gmail.com.
Apua lapsettomuuteen?
Uuusipienionni
3
211
Vastaukset
- jahaaas
Pituus, silmien ja hiusten väri, koulutustaso? Suvun terveys etenkin autoimmuunisarauksien kohdalla (suomalaisten riesa), oletko siitä täysin tietoinen? Miten todistat sen, ettei sinulla ole tarttuvia tauteja?
- pikkupillu1
pedofiili!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Joo hänelle ei kannata vastata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774