Muistan ruuneåperin ollessa SHERIFFINÄ kysynneeni firmasta, joka pyörittää tätä, jossa hän on edelleen aktiivisesti mukana vaikka jo 2003 hän heitti hyvästit kun ei saanut sheriiffintähteä ees ehdottamalleen MdK:lle kun kukaan ei tukenut.
Katsoin Kauppalehden pörssilistaa ja edelleen tätä forumia
mm. pyörittää alle merkitty firma.
- Voisitteko kertoa parempaa tietoa josko viimein joku tietää enemmän kuin RUOTSIN PÖRSSI, jossa Eniro noteerataan.
- - -
http://www.kauppalehti.fi/5/i/porssi/porssikurssit/osake/index.jsp?klid=1003930
SUOMI24&ENIRO
16
196
Vastaukset
VAIKENEMINEN
on kultaa multinikkeilijöillekin.
Ruunemanni, miten hyväsi on vointisi kun aD MMIII heitit jo hyvästi?Äh, puh , pentti. -anna vielä sentti!
- piilipoju
Ruunemannille ei riitä sentti eikÄ YKSI KUSIRYYPPYKÄÄN.
Piilipojulle uudet lätkät tähtineen. - tähkä.päätön
TÄHKÄPÄÄT
ovat sheriffeille, luotseille ja ylläpidolle tuntemattomia kun haudekopan tyhjentämiseenkään eivät omat "tähkäkäpäät" riitä?!
Nyt pitää ostaa, mutta persaukiset ei siihen pysty. Huutavat ja hilluvat vaan täällä. Parissa kuukaudessa voi tehdä mojovan voiton. Hah. Riipikää siitä koppelot.
- nimikin-selvisi-vihdoin
Hah. Riipikää siitä koppelot....Joo, on niitä joskus riivitykin, mutta minäpä kerron tosi tarinan Koppelosta.
Nuorena, siellä maalla, meillä oli usein kesävieraita. Kylällä asui Metso sukuniminen perhe, mutta rouvaa kyläläiset kutsui aina koppeloksi, joten meidän kesävieras ei tiennyt muuta nimea. Oli sitten kyläjuhlat ja penkeissä oli ahdasta, jolloin tämä kesävieras sanoi kuuluvalla äänellä; "supistappas koppelo siipiäsi, että minä mahdun tähän"!!
Taitaa hajupoika elää menneisyydessä täydellisesti.
Suomi24 on ollut Aller Median omistuksessa vuodesta 2007 lähtien.- aitoa.mrkta
Vai niin, valita se.pörssiin
NOKIATTA
saamme olla halutessamme yhteyksiä puhelimitse kotimaisella kännykällä.Pörssissä oskkeesta maksetaan jälleen yli VIISI EUROA?
Miten lienee tämä SUOMI24.FI- vaalierkki
Pilmari kirjoitti:
NOKIATTA
saamme olla halutessamme yhteyksiä puhelimitse kotimaisella kännykällä.Pörssissä oskkeesta maksetaan jälleen yli VIISI EUROA?
Miten lienee tämä SUOMI24.FIMissäpäin tänään oikosulku kun tämä tyhjäksi kaluttu ketju täytyi nostaa pintaan tekotärkeän viestiliivin turvin?
- vaalierkki1
Pilmari kirjoitti:
NOKIATTA
Miten lienee tämä SUOMI24.FIMissä oikosulku kun tämä tyhjäksi kaluttu ketju täytyi tekotärkeän kysymyksen avulla nostaa pintaan?
- pörssihai
ENIRO
ilmoittaa edelleen omistavansa mm. suomi24 palvelut
Tukhoman pörssissä - miten lienee?- lukutaitoinen
Lue Suomi24:n etusivu, niin ehkä valkenee.
- valkopukuinenmies
Tuntuu aloittajalla olevan muutakin rikki kuin grammarin neula. Onko älyneutroni kadonnut heinälatoon? Lopeta paskan jauhaminen.
- vaalierkki
Osta yksi ko. yhtiön osake, niin voit esittää kysymyksesi sen vuosikokoukselle.
- kumma.reki
ENIRO
on edelleen Tukholman pörssissä ja ilmoittaa omistavansa mm. suomi24.fi palvelut.
http://www.kauppalehti.fi/5/i/porssi/porssikurssit/osake/index.jsp?klid=1056479
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa972821En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101804
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3821670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681447- 1191257
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91146- 201039