SUOMI24&ENIRO

häjypoika.ex

Muistan ruuneåperin ollessa SHERIFFINÄ kysynneeni firmasta, joka pyörittää tätä, jossa hän on edelleen aktiivisesti mukana vaikka jo 2003 hän heitti hyvästit kun ei saanut sheriiffintähteä ees ehdottamalleen MdK:lle kun kukaan ei tukenut.

Katsoin Kauppalehden pörssilistaa ja edelleen tätä forumia
mm. pyörittää alle merkitty firma.
- Voisitteko kertoa parempaa tietoa josko viimein joku tietää enemmän kuin RUOTSIN PÖRSSI, jossa Eniro noteerataan.
- - -
http://www.kauppalehti.fi/5/i/porssi/porssikurssit/osake/index.jsp?klid=1003930

16

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VAIKENEMINEN
      on kultaa multinikkeilijöillekin.
      Ruunemanni, miten hyväsi on vointisi kun aD MMIII heitit jo hyvästi?

• Äh, puh , pentti. -anna vielä sentti!

• piilipoju

Ruunemannille ei riitä sentti eikÄ YKSI KUSIRYYPPYKÄÄN.
        Piilipojulle uudet lätkät tähtineen.

• tähkä.päätön

TÄHKÄPÄÄT
        ovat sheriffeille, luotseille ja ylläpidolle tuntemattomia kun haudekopan tyhjentämiseenkään eivät omat "tähkäkäpäät" riitä?!

• Nyt pitää ostaa, mutta persaukiset ei siihen pysty. Huutavat ja hilluvat vaan täällä. Parissa kuukaudessa voi tehdä mojovan voiton. Hah. Riipikää siitä koppelot.

• nimikin-selvisi-vihdoin

Hah. Riipikää siitä koppelot....Joo, on niitä joskus riivitykin, mutta minäpä kerron tosi tarinan Koppelosta.

Nuorena, siellä maalla, meillä oli usein kesävieraita. Kylällä asui Metso sukuniminen perhe, mutta rouvaa kyläläiset kutsui aina koppeloksi, joten meidän kesävieras ei tiennyt muuta nimea. Oli sitten kyläjuhlat ja penkeissä oli ahdasta, jolloin tämä kesävieras sanoi kuuluvalla äänellä; "supistappas koppelo siipiäsi, että minä mahdun tähän"!!

• Taitaa hajupoika elää menneisyydessä täydellisesti.
      Suomi24 on ollut Aller Median omistuksessa vuodesta 2007 lähtien.

• aitoa.mrkta

Vai niin, valita se.pörssiin

• NOKIATTA
        saamme olla halutessamme yhteyksiä puhelimitse kotimaisella kännykällä.Pörssissä oskkeesta maksetaan jälleen yli VIISI EUROA?
        Miten lienee tämä SUOMI24.FI

• vaalierkki
        Pilmari kirjoitti:

NOKIATTA
        saamme olla halutessamme yhteyksiä puhelimitse kotimaisella kännykällä.Pörssissä oskkeesta maksetaan jälleen yli VIISI EUROA?

Missäpäin tänään oikosulku kun tämä tyhjäksi kaluttu ketju täytyi nostaa pintaan tekotärkeän viestiliivin turvin?

• vaalierkki1
        Pilmari kirjoitti:

NOKIATTA

Missä oikosulku kun tämä tyhjäksi kaluttu ketju täytyi tekotärkeän kysymyksen avulla nostaa pintaan?

• pörssihai

ENIRO
      ilmoittaa edelleen omistavansa mm. suomi24 palvelut
      Tukhoman pörssissä - miten lienee?

• lukutaitoinen

Lue Suomi24:n etusivu, niin ehkä valkenee.

• valkopukuinenmies

Tuntuu aloittajalla olevan muutakin rikki kuin grammarin neula. Onko älyneutroni kadonnut heinälatoon? Lopeta paskan jauhaminen.

• vaalierkki

Osta yksi ko. yhtiön osake, niin voit esittää kysymyksesi sen vuosikokoukselle.

• kumma.reki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      97
      2821
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1839
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1804
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      382
      1670
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1611
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1447
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1257
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1176
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1146
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe