Jo osui kohdalle: suomi24 mainosti äsken tätä juttua: http://www.omaaikalehti.fi/perhe-ja-ihmissuhteet/minusta-tuli-ateisti
Antropologi: "Minusta tuli ateisti"
9
167
Vastaukset
- TuliMieleen
Hyvä ulostulo. Henkilöhaastatteluja hyvä saada myös VA-lehteen.
Mielenkiintoisia henkilöitä haastateltavaksi kannattaa toki ehdottaa lehden toimitusneuvostolle.
rainbowshy kirjoitti:
Mielenkiintoisia henkilöitä haastateltavaksi kannattaa toki ehdottaa lehden toimitusneuvostolle.
Laitoin Korhoselle tästä viestin. En osaa sanoa olisiko paras formaatti Olavin oma kertomus vai haastattelun muotoon puettu teksti.
Valtaoja samassa lehdessä: http://www.omaaikalehti.fi/henkilohaastattelut/esko-valtaoja-ihmisen-tehtava-elaa-ihmisiksi-ja-tehda-parempaa-maailmaa
Oli tuossa myös Irja Askolan haastattelu.- jhgg
Hienoa.
Va-liiton valtuuston puheenjohtaja on muuten entinen rauhanturvaaja. Hän kertoi sen olleen ratkaiseva vaihe elämässä, ja sen perusteella hän aikanaan erosi kirkosta ja liittyi vapaa-ajattelijoihin.
Näitä tarinoista olisi kiva joskus keräillä enemmänkin."Aiemmin tuotti turvallisuutta ajatella, että on turvassa Jumalan kämmenellä."
Minkä eläimen turvassa? Mitä tapahtuu sitten, kun Jumala ottaa kämmenensä eläimen turvalta pois? Pääseekö viimein vapaaksi vai hotkaiseeko eläin ihmisen?- HiljaaPerässä
Suomessa nämä ulostulot toistaiseksi paljon vähäsempiä kuin Britanniassa. Jossa "Nones" jo suurin ryhmä...
Vaan liekö sitten enää syytä ulostulolle? Vähän sama kuin joku kertoisi erikseen olevansa hetero, tai suomalainen kertoisi kannattavansa tasavaltaista valtiomuotoa tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532129En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3631478Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141464- 101454
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681315- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81024- 81992
- 20969