Haluaisin aloittaa Vlogityyppisten videoiden tekem

Yuutube

Elikkä siis oon 14v. Poika ja haluaisin tehdä vlogi/myday/haaste/peli/sketsi/jne. Videoita, mutta en pysty koska minua varmasti kiusattaisiin siitä. Joskus 8 vuotiaana tein youtubeehen animaatio ja jotain pelivideoita (Minecraft/Roblox) mua kiusattiin niistä koko ajan ja 10 vuotiaana lopetin videoiden tekemisen (mulla oli jotain 60tilaajaa) ja koska kiusaamista ei lopetettu laitoin videot yksityisiksi ja sen jälkeen ei ole kiusattu. Oon tehnyt kohta 2,5 vuotta videoita uudelle kanavalleni mistä kukaan muu ei tiedä (kohta 200 tilaajaa ja jotain 210K näyttökertaa) sinne teen kaikkia animaatio videoita ja muokkaan editoin erilaisia videoita. Kukaan ei tiedä siitä kanavasta, onneksi. Videoissani en puhu tai näytä naamaani, koska pelkään että joku kaveri löytäisi kanavani tunnistaisi minut. Aloitan kai vlogi/sketsi kanavan kun pääsen yläasteelta.

Kiitos jos luit ja kommentoi.
Kommentoikaa ihan oikeesti, koska kirjotin pitkästi.

4

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dbs

Jos oot tehny videoita 2.5v ja sul on ainoostaa 200 tilaaja, sun videoiden toteutus on selvästi paskaa. Toinen juttu on se, et tollasii 14v vlogaajia on jo ihan liikaa, ja todella harvalla ton ikäsellä on elämässä tarpeeks sisältöö että sitä pidettäis ees jotenki mielenkiintosena. Kuten ite sanoitki, oota et pääset yläkoulust ja alota sitte se vlogikanava, jos se sillo vielä kiinnostaa (todennäkösesti ei).

• Neuvojatt

Hiljaa! 2,5vuotta jos on tehny jotain animaatio videoita ei voi olla maailman tilatuin kanava.
        Ite suosittelen että ootat kunnes pääset yläasteelta tai ammattikoulusta/lukiosta.

• Neuvojatt kirjoitti:

Hiljaa! 2,5vuotta jos on tehny jotain animaatio videoita ei voi olla maailman tilatuin kanava.
        Ite suosittelen että ootat kunnes pääset yläasteelta tai ammattikoulusta/lukiosta.

Ei, mutta huomiota ansaitseva kanava sitä myös saa. Tein 14-15v:nä muutaman let's playn, jotka kaikki julkasin kahen viikon sisään. Kuukaudessa tuli n. 150 tilaajaa, sitte lakkasin uploadaamasta ja moti floppas. Sillä ei oo mitään väliä, millasta sisältöö tuottaa, kunhan sen formaatti on miellyttävä ja se on laadukkaasti toteutettu. Oikeesti hyvin toteutetuista videoista ei myöskään aleta kiusaamaan.

• Kinkkupaniini

Ite oon kohta tehnyt 1 vuoden vlogi/peli videoita.. Tällä hetkellä on 60 tilaajaa. Itse oon suht suosittu koulussa.. Harmi että sinulle kävi niini että alettiin kiusaamaan.. D:
      Itse olen aatellut tehdä haaste videoit jonkun muun ¨tubettajan¨ kanssa.. Justiinsa jotain 7 seconds challenge jne.. Jos kiinnostaa tehdä videoita minun kanssa nii ota yhteyttä: KiNkkuPaniini (windoowsman@gmail.com)... Käykääs Seuraamassa Tubes :D
      <3: _Skinkka_

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      211
      1648
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1404
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1143
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      58
      1053
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      932
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      53
      926
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31