Vieremä saisi kyllä saada oman palstan.
Miksi Vieremä ei ole saanut omaa palstaa.
4
159
Vastaukset
- Vierämi
Minkä taotta?
- syötäväillallakin
Vieremä tarviis myös kunnon pikaruokapaikan joka ois auki myös viikonloppuisin ja iltaisin.
- jujut
Niin olen samaa mieltä.Saisi olla Kotipizza,Lidl,jokin Burgeri.Olen huomannut et nykyiset yrittäjät jollain lailla ovat uusien yritysten perustamista vastaan.Sanovat onhan meillä joossain hevon kuusessa joku paikka mistä saa pitzaa.Kuka lähtee ajaman johokin korpeen että saa pitzan.Vieremällä on niin paljon nuoria perheitä ja porukkaa että varmaan kannattaisi.Nyt mennähän Iisalmehen.
- justiinsajooo
Kunnon huoltamo yrittäjä ja sen yhteyteen Pitzeeria Burgeri kävijöit kyllä ois!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774