Ulosteet pakkomielteenä

vakituinen.kirjoittaja

Hei, minulla on sellainen ongelma että minun on aivan pakko kirjoitella tälle palstalle ulosteisiin liittyvistä asioista ja tapahtumista. Esimerkiksi tämä surullisenkuuluisa taksiin paskomis-tapaus, olen siitä kirjoitellut ties kuinka monta kertaa eikä loppua näy. Mistä apu tähän pahaan pakkomielteeseen? Onko minun käännyttävä psykiatrian puoleen?

15

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarmo on ulostanut muuallekkin kuin takseihin. M-K:n Pekkan auto on tästä surullinen esimerkki.

Varsinaiseksi paskomiseksi voidaan tulkita vain ruokalusikallista isommat erät.

• löysät.etupenkille

Hilmannin autoon oli myös paskottu 1999 vuonna
        kun se oli pysäköitynä Pirulankujalla.

• Asoy Pirulankujan sekoilut oli kivoja.Vesku polttaa sätkiä vieläkin vaikka homeiden kans ei pelaa.

• pyörätön.auto
        feikki.eväsvuoto kirjoitti:

Asoy Pirulankujan sekoilut oli kivoja.Vesku polttaa sätkiä vieläkin vaikka homeiden kans ei pelaa.

Muistaako joku vielä kun eväsvuodon autosta katosivat
        renkaat kun oli Pirulankujan lorttoa kuksimassa?

• Palstan lukeminen on mielenterveydelle vaarallista. Kannattaa pitää välillä taukoa.

• paskanlevittäjä

Vien tämän läppärin keväällä pellolaidalle vähäksi aikaa, paskaa lentää niin ettei tarvitse lannoitusta itse ostaa! Ja sitten vaan odotteleman tukiaisia ja syljeksimään kattoon. Vai mitä köyhät?

• tukiaiset.talteen

EU ei vaadi lannoitusta eikä sadon tuottamista eikä
        satoakaan ole pakko korjata.

• paskanlevittäjä

Tervetuloa, pidetäänkin oikein kunnon kekkerit, kutsutaan kaikki valtakunnan pissa- ja kakkipervot. Mennään sitten savusaunaan ja ryypätään niin että nuppi tutisee ja heitetään vielä laattaa päälle oiken kunnolla! Kyllä pelto kasvaa! Saankin sopivasti tukiaiset ihan kohta! Sitten ensikesäksi saan vaihdettua uuden Valtran, johan tuo vanha olikin 3 vuotta, ei sitä vanhemalla kehtaa ajella, Mercedeskin on jo 4 vuotta, voi perhana poijaaat!

• hiekkalaatikolla

Kilvakkalan isosta liikemies isännästäkö keskustelette?

• Mattia ei pidä sekoittaa Hoikkalan paskajuttuihin.

• ainon.kakkasuusta
        äiiiteeepyyyhkiiin kirjoitti:

Mattia ei pidä sekoittaa Hoikkalan paskajuttuihin.

Kenenkäs muun pellot te lannoitatte?

• Timon tietysti!

• ilkeä.virkamies
        RouvaHoikkala kirjoitti:

Timon tietysti!

Eikö vouti vienyt niitä?

• Peltoja ei ole ulosmitattu.

• aino.kakkala.horisee

Prouvalla on kaikissa viikona aikana tulleissa jutuissaan
      k a k k a juttujen aiheena.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      65
      2349
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      33
      1745
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1584
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      374
      1555
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      15
      1518
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1387
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1131
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1084
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe