Ankkuri merikäyttön

Raum

Hei. Onko tietoa löytyykö Suomesta venetarvikeliike joka myy niitä ankkureita
joita näkyy Flying Albatrossien uimatasoilla?
Entarkoita Bruce kopioita.

12

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikäettei1

Uteliaana katselin löytyisikö kuvia näistä ankkureista. Muutaman kuvan veneestä sain silmiini ja niissä oli tavallinen Danforth-tyyppinen levyankkuri.

Ankkuria saa monesta paikasta joko nimellä levyankkuri tai danforth-ankkuri. Se on halpa ja hinta vastaa hyvin laatua. Kannattaa valita siitä painavammasta päästä jos haluaa pitävän.

• Toinenjoku

Taitaa olla Posidonia HV ankkuri? Ei varmaan löydy Suomesta.

• En-suosittele

Mulla oli f albatrossissani tuollainen levyankkuri, jota kysyjä ilmeisesti tarkoittaa.
      Ei pitänyt, vaihdoin 10kg bruce kopioon. Niille saa hyviä telineitä - laitoin uimatason kulman yläpuolelle.

• A-Perkins

Jep! mullakin on Bruce kopio 15kg ja se on aivan paras. "kahvikuokkana" on 5kg Bruce kopio joka ajaa asiansa mainiosti. Noita muita levyjä on ollut useita eri kokoisia vuosien varrella, mutta kyllä "pomo" on voittanut ne kaikki.
        Paatti painaa 5500kg

• Raum

Pitääkö Bruce myös selkämeren kivikko- ja sekapohjilla?

• Kyllä Bruce on nimenomaan kivikko- ja sekapohjaan hyvä yleisankkuri. Tasainen hiekkapohja on se missä häviää eniten joillekin muille malleille. Bruce on itämeren saaristokäyttöön erittäin hyvä ankkuri.

Huonoin Brucen ominaisuus on säilytyksen kannalta hankala muoto. Jos voi laittaa esim kaiteeseen roikutustelineen niin siitä ei isompaa harmia.

• Pysytäänasiassa
        spkoo kirjoitti:

Kyllä Bruce on nimenomaan kivikko- ja sekapohjaan hyvä yleisankkuri. Tasainen hiekkapohja on se missä häviää eniten joillekin muille malleille. Bruce on itämeren saaristokäyttöön erittäin hyvä ankkuri.

Huonoin Brucen ominaisuus on säilytyksen kannalta hankala muoto. Jos voi laittaa esim kaiteeseen roikutustelineen niin siitä ei isompaa harmia.

Nyt oli kylläkin puhe bruce-kopioista!!!!! Tarkkuutta pojat, tarkkuutta!!!

• Mietiskelijämiettinen
        Pysytäänasiassa kirjoitti:

Nyt oli kylläkin puhe bruce-kopioista!!!!! Tarkkuutta pojat, tarkkuutta!!!

No kerrohan mistä saa alkuperäisiä Bruceja, niin sitten voidaan miettiä voidaanko puhua niistä edes.

• Syysveneilijä

Minulla on tämän tyyppinen 20 kg Britany-ankkuri varastossa. Saa hakea pois.

• SaltyDog

Näissä aidoissa meriankkureissahan on stanssattuna aina koosta riippumatta "For Saltwater Use Only" ja "Do Not Drop On Your Toes".

• Raum

Minä pudotan ankkurin mereen en varpaille, et ole hyvä vaan......

• Raum

Hei.
      Flying Albatrossin omistajat, voitteko neuvoa mistä ostaa sen mallisen ankkurin mikä on useissa Albatrosseissa uimatasolla. En tarkoita Bruce mallista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      45
      2053
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1650
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1434
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1416
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      9
      1291
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      981
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe