Hei. Onko tietoa löytyykö Suomesta venetarvikeliike joka myy niitä ankkureita
joita näkyy Flying Albatrossien uimatasoilla?
Entarkoita Bruce kopioita.
Ankkuri merikäyttön
12
407
Vastaukset
- Mikäettei1
Uteliaana katselin löytyisikö kuvia näistä ankkureista. Muutaman kuvan veneestä sain silmiini ja niissä oli tavallinen Danforth-tyyppinen levyankkuri.
Ankkuria saa monesta paikasta joko nimellä levyankkuri tai danforth-ankkuri. Se on halpa ja hinta vastaa hyvin laatua. Kannattaa valita siitä painavammasta päästä jos haluaa pitävän. - Toinenjoku
Taitaa olla Posidonia HV ankkuri? Ei varmaan löydy Suomesta.
- En-suosittele
Mulla oli f albatrossissani tuollainen levyankkuri, jota kysyjä ilmeisesti tarkoittaa.
Ei pitänyt, vaihdoin 10kg bruce kopioon. Niille saa hyviä telineitä - laitoin uimatason kulman yläpuolelle.- A-Perkins
Jep! mullakin on Bruce kopio 15kg ja se on aivan paras. "kahvikuokkana" on 5kg Bruce kopio joka ajaa asiansa mainiosti. Noita muita levyjä on ollut useita eri kokoisia vuosien varrella, mutta kyllä "pomo" on voittanut ne kaikki.
Paatti painaa 5500kg - Raum
Pitääkö Bruce myös selkämeren kivikko- ja sekapohjilla?
Kyllä Bruce on nimenomaan kivikko- ja sekapohjaan hyvä yleisankkuri. Tasainen hiekkapohja on se missä häviää eniten joillekin muille malleille. Bruce on itämeren saaristokäyttöön erittäin hyvä ankkuri.
Huonoin Brucen ominaisuus on säilytyksen kannalta hankala muoto. Jos voi laittaa esim kaiteeseen roikutustelineen niin siitä ei isompaa harmia.- Pysytäänasiassa
spkoo kirjoitti:
Kyllä Bruce on nimenomaan kivikko- ja sekapohjaan hyvä yleisankkuri. Tasainen hiekkapohja on se missä häviää eniten joillekin muille malleille. Bruce on itämeren saaristokäyttöön erittäin hyvä ankkuri.
Huonoin Brucen ominaisuus on säilytyksen kannalta hankala muoto. Jos voi laittaa esim kaiteeseen roikutustelineen niin siitä ei isompaa harmia.Nyt oli kylläkin puhe bruce-kopioista!!!!! Tarkkuutta pojat, tarkkuutta!!!
- Mietiskelijämiettinen
Pysytäänasiassa kirjoitti:
Nyt oli kylläkin puhe bruce-kopioista!!!!! Tarkkuutta pojat, tarkkuutta!!!
No kerrohan mistä saa alkuperäisiä Bruceja, niin sitten voidaan miettiä voidaanko puhua niistä edes.
- Syysveneilijä
Minulla on tämän tyyppinen 20 kg Britany-ankkuri varastossa. Saa hakea pois.
- SaltyDog
Näissä aidoissa meriankkureissahan on stanssattuna aina koosta riippumatta "For Saltwater Use Only" ja "Do Not Drop On Your Toes".
- Raum
Minä pudotan ankkurin mereen en varpaille, et ole hyvä vaan......
- Raum
Hei.
Flying Albatrossin omistajat, voitteko neuvoa mistä ostaa sen mallisen ankkurin mikä on useissa Albatrosseissa uimatasolla. En tarkoita Bruce mallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959