Tulen käymään kesällä Merijärvellä. Kiinnostaisi kesäkisu. Tehtäisiin jotain mukavaa yhdessä. Olisiko vapaita kisuja vai pitääkö tyytyä varattuun. Et pety.
Kesäkisu hakusessa Merijärveltä
10
473
Vastaukset
- kolli.kissa
Tyytyä varattuun? Tyydytähän vaan ittiäs....
- Kiinnostustaolisi
Sain hyvin vastauksia. Sekä vapaita että varattuja. Taitaa kollikissat Merijärvellä olla liian laiskoja?
- tumppu.jussi
Kiinnostustaolisi kirjoitti:
Sain hyvin vastauksia. Sekä vapaita että varattuja. Taitaa kollikissat Merijärvellä olla liian laiskoja?
Kunhan kuvittelet...
- kesälehmä
Kiinnostustaolisi kirjoitti:
Ei tänne nyt kovin monta kesäkissaa sulle vastannu. Taru Anneli ainut.
- TulePianSinunTaru
Tule vain ja kysy Siwasta Taru Annelia siellä osataan neuvoa,jään odottamaan.
- Nimim6
Missä Siwa Merrijärvellä?
- kakkakikkare69
oot sairas kesäkissoja ei tartte ottaa!!!!!!!!!!!!
- vieläköehtii
Vapaa kollikissa vielä mouruaa uu miau.Olen reissussa.
- Kesätuleevielä
Arvoisat Merijärven kisut tehdään se uudestaan. Tänäkin kesänä saatte kunnollista hoitoa.
- artovaaneikouri
Kattelehan kouriasi....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690