Minkä ikäinen itse olet?
Minkä ikäinen olisi unelmakumppanisi?
13
246
Vastaukset
- vaikea.sanoa
Ikä ei kerro kaikkea.
Tuossa esim 50v nainen joka kelpaisi luultavasti lähes kaikenikäisille:
https://www.instagram.com/elizabethhurley1/- eijatkoon
saisko kuvat ilman meikkiä voi paljastua aika muumio ilman niitä? taitaa olla muutenkin leikelty naama.
- nuorimies35
Hyi mikä mummo. Kyllähän tuota kerran panis.
- paras_ikäero
Semmoinen 19v tyttö, itse olen 49v mies.
- Nella.99
Yli 50 v
Oma ikä 16 v - Samalleluokalle
Olen kohta 7v tyttö ja toivoisin itselleni vanhempaa poikaa ihan poikakaveriksi.Vaikka 8v olisi hyvä.
ps.pojat kehittyy vähä hitaammin siksi vanhempi Itse parin päivän kuluttua 31. Kumppani vois olla jotain 20 - 36 väliltä. Tosin tuntuu vähän siltä, et alle 25 on liian nuoria...
- reilu_peli
Otan mallia naisista ja heidän periaatteistaan, joten aina niin nuori kuin vaan mahdollista ja aina vaihtoon kun tulee parempaa tilalle.
- Riiiiiiiiiii
Näyttää samanikäiseltä kuin minä näytän. Yksinkertaista.
- nuorimies35
Joku 21-23v olis hyvä, ei ihan teinipissis, muttei vielä rupsahtanutkaan. Itse olen 35.
- lööööv
Oma ikä 42, unelma olis 18-21-vuotias kumppani. :P
- ei-nulikkaa
Sellanen komeasti harmaantunut herrasmies, about 50. Rutosti rahaa, aikaa ja elämänkokemusta. Itse olen parikyt vuotta nuorempi ja umpikyllästynyt ikäsiini sähläreihin.
Unelma kumppanin ikä? 32v, eli sama kuin itselläni.
Mistä ikähaarukasta uskoisin kumppanin löytyvän? 24(25) - 35(36).
Tuo 24/25 ikä tulee siitä, että tässä vaiheessa hän todennäköisesti on jo opiskelut suorittanut ja herken viettänyt aikaansa työ-elämässä. Nuoruuden riehakkaampi ja elämyshakuisempi mieliala laantunut ja todennäköisesti valmis 'asettumaan aloilleen'.
35/36 Ikä tulee siitä, että yleensä tätä iäkkäämmät naiset eivät ole innostuneita jälkikasvusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806