Sukulainen olimaarilynin ystävä 60-luvun alussza< sitäkautta tutusatui Elvikseen Elvis ertoi suunitelasta el..i. .ukakuolee
Elvis elää
14
163
Vastaukset
- tosioutotosijuttu
Marilyn murhattiin Elvis ei halunnut samaa kohtaloa vaan Elvis poistui näyttämöltä
- ti0uytrtrfffgghg
Kukaan eitäysivarmana tiedä juttua mutta Elvis oli kertonut näistä jutuista suomalaiselle YK -lähettiläälle...
- Teddytuskinvalehtelee
Marilyn oli John F Kenedyn rakastajatar joka murhattiin.......... Sukulainen tunsi ihan oikeesti Elviksaen ja Marilynin
- jootiedänkuullut
Elvis kaI IHA OIKE4STI järjesti kuolemansa Marilyn tapetttiin joka oli Elviksen ystävä
- tosijuttuaoutoo
Teddyt ei muutekirjoittele roskaa vittusaatana...
- tosijuttuu
Ikinämilloinkaanvittusaatana
- mäensaakertoo
Kaikki liittyy toisiinsa. Kuuba Kennedy Marilyn Elvis
- metiedetäänjotain
tosijuttuu kirjoitti:
Ikinämilloinkaanvittusaatana
Teddy and the tigers, The Generals, Buck Jones. The Twisters, Rock-Ola, Slippers
- sikaoletröhröh
Sukulaisesi nussi sikaa vähän ennenkuin sinut sai.
- eikiuntäätäämöstä
Jumankautanaapurimaa. Suomalaiset!!!
- todellinenhiljaisuus
Kunnioitan aina naapurimaita! Mikshi uhkaat.
- Kentrutmar
Entisen poliitikon sukulaisena mä kerron että mä en kerro mitään.
- kauhea60-luku
Ystäväni venäläiset hermostui ihan todellisesti nyt. Päätän raporttini tähän.
- Cuckotrump
Elvis lähti etsimään Bluesin juuria. Soittelee banjoa alligaattoreille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745