Suunnitteletko lapsen hankkimista yksin?

Harkinnan mukaan tajoan apuani terveelle asiansa hoitavalle naiselle omilla ehdoillani.
Ainoastaan luonnollisin menetelmin tulee kyseeseen ja pareista/ lesbo pareista en innostu. Tämä on tarkoitettu ainoastaan hetero sinkuille.

En luonnollisestikkaan osallistu elareihin, enkä mihinkään kasvatukseen, joten olet omillasi kun siemen on itänyt.
Itse olen sinkku, joten voimme lähtee ihan kaveripohjalta vakipano suhteeseen ja laps tulee aikanaan jos tulee, eli ei tarttis olla mitään väkisin vääntämistä, vaan vois tavata ihan sillon kun molemmille sopis, eli vähän rennommalla ajatuksella.
Tiedustelut mielellään suoraan meiliin.

7

249

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helpponakkiko

Ensin täytyy selvittää sun sukupuolitaudit, HIV, AIDS ym. Onko suvussa perinnöllisiä vikoja, mielisairautta, alkoholismia ym. Myös ulkoiset seikat otetaan huomioon, sulkapäässä 1.5m ei hyväksytä. Koulutus taso, eli löytyykö älliä. Yliopiston käynyt akateemikko. Työtön putkimies ei kelpaa.

• Luonnollisestikkin olen puhdas. Perinnöllisiä sairauksia ei tietenkään ole.
        Suvusta löytyy paljon insinööriä, opettajaa ym. Itse olen työmies. Aina on töitä riittänyt ja taitoja löytyy joka hommaan. Normaali kokoinen. Urheilullinen ja musikaalinen. En ajatellut "omaa" perhettä perustaa, joten sillä olen nyt täällä.

• varokaatätä

taas toi sama huijari mies joka teki oharit monelle naiselle lupaa paljon mut ei olekaan sitä varokaa tätä miestä naiset

• Sekoitat johonkin toiseen..En ole nimittäin luvannut asian tiimoilta vielä kenellekkään yhtään mitään. Kirjoitan ainoastaan tällä nimimerkillä.
        Paikka edelleen auki ja tarkoitus vain yksi ihminen tavata näissä merkeissä..

• 1900

hirteen tuollaiset sperman levittäjät saatana

• KokemustaOnTosta

Toi on toi HIV-tyyppi, kannattaa välttää...

• huh huh mitä paskanjauhantaa.
        Se on tämä Suomalaisten järjetön kateus kanssaihmisiä kohtaan jotain uskomatonta. Aika epätoivoista mustamaalaamista.
        Voin muuten kertoo etten ole vielä koskaan harrastanu suojaamatonta seksiä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      211
      1648
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1404
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1143
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      58
      1053
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      932
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      53
      926
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31