Nyt typerä kysymys, mutta kun tosiaan nämä rahastot ovat itselleni ihan vierasta aluetta ja olen lahjana vanhemmillta sukupolvilta sellaisen saanut, niin kysymys kuuluukin, voinko nostaa rahastostani vain jonkin tietyn pienen summan tililleni käytettäväksi, vaikka 200 €? Vai pitääkö siirtää tilille koko paketti, jos haluaa siirtää sinne tilille?
Voiko rahastosta nostaa vain pienen summan rahoist
nnnnnnnnnnn123
1
391
Vastaukset
- Ok-sensi
Kyllä voi myydä juuri sen määrän rahasto-osuuksia kun haluaa. Jos esim. omistat kuvitteellisesti 1000 osuutta jossain rahastossa ja yhden osuuden hinta on esim kaksi euroa niin sinun pitäisi myydä 100 osuutta. Mutta käytännössä tietenkin pitää myydä enemmän koska rahastot tietenkin ottavat osuuden osuuksien myynnistä ja valtio vie myös palan verojen muodossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722