TohtoriTolosen vakava varoitus !!!
Tupakointi lyhentää jäljellä olevaa elinaikaasi 5-10 vuotta.
Suomessa vuosittain kuolee yli 5000 ihmistä tupakoinnin aiheuttamiin sairauksiin.Tahdotko sinä olla yksi heistä?
Lopeta tupakointi tai tupakointi lopettaa sinut.
Lopeta tupakointi !!!
5
174
Vastaukset
- TohtoriTolonen
TohtoriTolosen vakava varoitus 2.
Suomessa yli 300000 ihmista sairastaa keuhkoahtautumatautia.
Suurin syy tähän tautiin on tupakointi. - tupakkatappaa
Niin ja toi 5-10v eliniän vähennys on monilla alakanttiin. Montet tupakoitsijat kuolevat jo 45-50v vanhoina tai saavat halvauksia yms. Monelle se vaikuttaa elinikään jopa 30-40 vuotta!! Tiedän monia tupakoitsijoita, joilla perinnöllinen sairaus, johon he ovat sairastuneet 30-40v aikaisemmin kuin ne suvun jäsenet, jotka eivät ole tupakoineet
- TohtoriTolonen
Noin 2500 Suomalaista vuosittain sairastuu keuhkosyöpään.
90% näistä polttaa tupakkaa. - TohtoriTolonen
Nyt TohtoriTolosen vakava varoitus !!!
Tupakansavulle altistuminen on vaarallista.
Suomessa joka vuosi kuolee 50-300 tupakansavulle altistunutta ja sairastunutta ihmistä.Nämä eivät ole itse tupakkaa polttaneet. - Tohtori-Tolonen
Jos tupakointi ei ole vielä lopettannut sinua.
Lopeta sinä tupakointi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709