Kiitos Heralle!!
Paranin Seppo Juntusen rukouskokouksessa,Tampereenjäähallilla.Mun oli jo kauan aikaa ollut kyynärpää tosi kipeä,ei mitkään kortisonipiikitkään helpottanut,ja ajattelin jo,että tartteeko mun jäädä sairaseläkkeelle,kun oli sellainen työ,että jouduin nostelemaan lapsia jatkuvasti.Seppo Juntunen otti mun kädet käteensä ja kysyi,mitä haluaisin ,että rukoilisin ,ja kerroin vaivastani.Hän piteli samalla kyynärpäätäni,kun hän rukoili.Ja ihme tapahtui,kyynärpäässäni tuntui ensin lämmintä ja sitten kipu hävisi!
Kiitos Herralle!!!!
paranin
40
1538
Vastaukset
- meikätyttö
Kyllä Jeesus on MAHTAVA!!!!!!!!!!!!! :D
- uskollinen
Voin sen verran kertoa,että olen minäkin saanut apua Seppo Juntusen kokouksissa,minun toistuvat kamalat migreenikohtaukset lopuivat.
Ja Parannus lähti kyllä Jeesuksen veren voimasta!
Kiitos Herralle
Jeesus on sama eilen ,tänään ja nyt ja iankaikkisesti,aamen!
Jeesus sanoi opetuslapsilleen ,silloin kun Hän vielä vaikutti täällä maan päällä,että menkää kaikkeen maailmaan ja tehkää siellä niitä ihmetekoja,joita olen teille opetanut!
Eikö olekin ihanaa,että vielä tänä päivänäkin saamme nauttia Jeesuksen Kristuksen parantavasta voimasta!
Siunausta kaikille,myös niille epäilijöille,rukoillaan kaikki heidän puolestaan,että hekin saisivat tuntea Jeeesuksen rakkauden! - raimo
Sitä raamattuasi vieläkin tarkempaa,äläkä tee mitään omia versioitasi sinne.
Minä olen uskovaisesta perheestä,ja olemme perehtyneet raamatun oppimiseen.Kaikialla tulee se asia selville,että Jeesus meidän Herramme on rakastava Jumala,ja hän puhuu rakkaudesta,Jeesus puhui siittä paljon silloin kun hän täällä maan päällä oli.Lue Johanneksen Evankeli kokonaan.
Mikä raamattu sinulla on siellä esillä,ettei vai Jehovien???
Ja Jeesus sanoi ,että me ihmiset tulevat tekemään ,vieläkin isompia tekoja kuin hän on koskaan tehnyt!!!!!Jeesuksen nimessä, VAIN jEESUKSEN NIMESSÄ .JOS JOKU TEKEE NÄITÄ IHMETEKOJA MUUTOIN1! KUIN JEESUKSEN NIMESSÄ,HÄN EI OLE JUMALASTA! - äskeinen
uskollinen kirjoitti:
Voin sen verran kertoa,että olen minäkin saanut apua Seppo Juntusen kokouksissa,minun toistuvat kamalat migreenikohtaukset lopuivat.
Ja Parannus lähti kyllä Jeesuksen veren voimasta!
Kiitos Herralle
Jeesus on sama eilen ,tänään ja nyt ja iankaikkisesti,aamen!
Jeesus sanoi opetuslapsilleen ,silloin kun Hän vielä vaikutti täällä maan päällä,että menkää kaikkeen maailmaan ja tehkää siellä niitä ihmetekoja,joita olen teille opetanut!
Eikö olekin ihanaa,että vielä tänä päivänäkin saamme nauttia Jeesuksen Kristuksen parantavasta voimasta!
Siunausta kaikille,myös niille epäilijöille,rukoillaan kaikki heidän puolestaan,että hekin saisivat tuntea Jeeesuksen rakkauden!Luepas Raimo.otsikko oli tarkoitettu Raimolle
Siunausta sinulle
- raimo
samoin 40-50-luvulla Branhamin ja Hicksin kokouksessa ja kaikki näytti siltä, että Hallelujaa! Kiitos jeesus, kun pransit!...niin uskottiin, mutta ei enää, koska monet ovat sitä mieltä, että se kosketus, joka heidän läpi kulki, ei ollutkaan Jumalasta vaan saatanasta...Uudestisyntynyt...siis uskovat teologi Kurt Koch teki tukimuksen haastatellen n. 2000 siellä parantunutta ja hirvittävä totuus paljastui...!
Ajattele, nyt ei sinunkaan kätesi parantamistapauksessa ole tähän mennessä kirkastunut lainkaan se, Mitä esim. Matteus ja Pietari, todistivt, että "...hänen haavainsa kautta me olemme paratut..."
Oikea Pyhän Hengen parantamisihme tapahtuu Jeesuksen haavojen kautta...siis Pyhä Henki kirkastaa Jeesuksen haavat! Siinä on ero väärän ja oikeasn..Jumalan ja saatanan hengen toiminnan välillä!
Siis sinä kiität Herraa tästä:
Paranin Seppo Juntusen rukouskokouksessa,Tampereenjäähallilla.Mun oli jo kauan aikaa ollut kyynärpää tosi kipeä,ei mitkään kortisonipiikitkään helpottanut,ja ajattelin jo,että tartteeko mun jäädä sairaseläkkeelle,kun oli sellainen työ,että jouduin nostelemaan lapsia jatkuvasti.Seppo Juntunen otti mun kädet käteensä ja kysyi,mitä haluaisin ,että rukoilisin ,ja kerroin vaivastani.Hän piteli samalla kyynärpäätäni,kun hän rukoili.Ja ihme tapahtui,kyynärpäässäni tuntui ensin lämmintä ja sitten kipu hävisi!
Missä ovat Jeesuksen haavat...kysyn vakavissani: Missä se niin runneltu, ei enää ihmisen kaltainen Jeesus on, joka pahoinpideltiin niin muodottomaksi, ettei hänen hamoansa voinut enää katsoa...missä se jeesus, joka kantoi kipumme ja sairautemme...Jos se on Seppo Juntusella, silloin tapahtukoon niin, etten minä saa sitä koskaan...jos se ei ole Seppo Juntusella, vaan paraneminen onkin eksytystä, antakoon Herra minulle armolahjan parantaa...ja Hengessä Jeesuksen haavojen kautta...sitä olen jo tavoitellutkin! Toivottavasti kuulemme vielä toisistamme!- lapsen lailla
palasit kiittämään..eli kiitä vain onnellisena meidän suurta Parantajaamme Jeesusta ja Hänen verensä voimaa,joka yhä parantaa ja pelastaa.
Kumma,kun heti joku työntää epäilykset ja masentaa.Oikeaoppisia on edelleen,fariseuksia riittää.
Mutta usko sinä lapsen lailla ja ihmeitä tapahtuu..edelleen..ja samasta lähteestä eli Jeesuksesta.
Ja kumpa useammat kertoisivat saamastaan avusta,kiitos kun unohtuu niin helposti. Se antaa voimaa ja valaa uskoa meihin muihinkin.
Siunausta elämääsi ja matkaasi - raimo
lapsen lailla kirjoitti:
palasit kiittämään..eli kiitä vain onnellisena meidän suurta Parantajaamme Jeesusta ja Hänen verensä voimaa,joka yhä parantaa ja pelastaa.
Kumma,kun heti joku työntää epäilykset ja masentaa.Oikeaoppisia on edelleen,fariseuksia riittää.
Mutta usko sinä lapsen lailla ja ihmeitä tapahtuu..edelleen..ja samasta lähteestä eli Jeesuksesta.
Ja kumpa useammat kertoisivat saamastaan avusta,kiitos kun unohtuu niin helposti. Se antaa voimaa ja valaa uskoa meihin muihinkin.
Siunausta elämääsi ja matkaasion jälestäpäin lisätä...kiitos Jeesus veresi voimasta...kaikki kiittäminen on turhaa, jos parantaminen onkin ollut ohi Jeesuksen haavojen, ei hurmos muuta tapahtunutta miksikään...Näitkö
TV:stä viime sunnuntaina, miten Koiviston kuva liimattiin ilmoitustaululle ja alla oli kellonaika ja paikka...Jeesus varoitti tällaisesta, että kun sanotaan: katso hän on täällä...katso hän on tuolla...älkää menkö...älkää juosko perässä...alkääkä uskoko..
Kertaakaan ei ohjelmassa mainittu jeesuksen haavojen parantavaa voimaa...jäikö Paavali tai Pietari murheissaan kuolleen äärelle siksi, ettei tämä olisikaan noussut kuolleista...eivät jääneet, koska heillä oli Jumalan Henki ja usko ja he eivät leikitelleet vakavilla asioilla! - David
raimo kirjoitti:
on jälestäpäin lisätä...kiitos Jeesus veresi voimasta...kaikki kiittäminen on turhaa, jos parantaminen onkin ollut ohi Jeesuksen haavojen, ei hurmos muuta tapahtunutta miksikään...Näitkö
TV:stä viime sunnuntaina, miten Koiviston kuva liimattiin ilmoitustaululle ja alla oli kellonaika ja paikka...Jeesus varoitti tällaisesta, että kun sanotaan: katso hän on täällä...katso hän on tuolla...älkää menkö...älkää juosko perässä...alkääkä uskoko..
Kertaakaan ei ohjelmassa mainittu jeesuksen haavojen parantavaa voimaa...jäikö Paavali tai Pietari murheissaan kuolleen äärelle siksi, ettei tämä olisikaan noussut kuolleista...eivät jääneet, koska heillä oli Jumalan Henki ja usko ja he eivät leikitelleet vakavilla asioilla!paha olo sisälläsi Raimo kun tyrmäät vilpittömän ihmisen kiitosasiheen? Olen lukenut paljon sinun kirjoituksiasi Raimo ja sinusta näkyy läpi äärettömän paha olo joka sinulla on sisälläsi. Päivästä toiseen paha olosi vain näyttää kasvavan.
Rukoilen puolestasi. - raimo
David kirjoitti:
paha olo sisälläsi Raimo kun tyrmäät vilpittömän ihmisen kiitosasiheen? Olen lukenut paljon sinun kirjoituksiasi Raimo ja sinusta näkyy läpi äärettömän paha olo joka sinulla on sisälläsi. Päivästä toiseen paha olosi vain näyttää kasvavan.
Rukoilen puolestasi.sen asian puolesta, mitä oikea Jumalan tahdon mukainen parantaminen on...kuinka paha olo onkaan niillä, joille jeesus kerran sanoo, vaikka ovatkin tehneet monta voimatekoa Jeesuksen nimessä...:Menkää pois te laittomuuden tekijät...minä en tunne teitä!
Ei ole tarkoitus ketään alistaa, halveksia ja niin poispäin, vaan, jos olet lukenut esim.profetia-pasltan kirjoituksiani, paljastaa hegellisen kasvun esteet...rakkauden tuntemiseksi...Jeesuksen esimerkin mukaisesti vain kärsivä rakkaus...voittaa vainoojat...ja kaiken mahdollisen lopun ajan uskovaiselle tuoman
pilkan, vainon, väkivallan...jne...väärät opit ovat laittomuutta...tämä on Jumalan tahdon mukaista julistamista:
-laki tulee julistaa, jotta tulisi synnin tunto
-synnintunto saa aikaan parannuksen
-parannuksen tekijälle kuuluu Jeesuksen verisovitus...saa syntinsä anteeksi
-Tämän jälkeen usko vahvistuu Hengessä
-jonka hengellinen kasvu pysähtyy se kerran
kieltää uskonsa...
On tuleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole koskaan ennen ollut eikä milloinkaan tule.
Lue ilm.8. ja 9. lukujen kuvaus ydinsodasta, jossa 1/3 ihmisistä kuolee, 1/3 maata palaa, 1/3 puista ja pensaista palaa, kaikki vihanta ruoho palaa, 1/3 laivoista hukkuu, 1/3 meren elävistä kuolee...ja loput eivät tee parannusta vaan saavat suuren johtajan...antikristuksen, jonka merkin ottavat käteensä tai otsaansa...sitä tulee vastustaa ja merkistä kieltätytyä...ehdottomasti...pura David paha olosi Herraan Jeesukseen...heitä kaikki murheesi hänen päällensä...häntä haavoitettiin niin, ettei hän näyttänyt enää ihmiseltä,,,ja hän on runneltú sinunkin pahojen tekojesi tähden...unia näkevän vaimosikin tähden...rangaistus oli Jeesuksen päällä ettei teillä olisi pahaa oloa, vaan rauha...ja hänen haavainsa kautta voisitte tulla terveeksi...etsi Herraa, älä nouse hänen omaansa vastaan, koska silloin nouset Jumalaa vastaan..!
- lasse2
hei ,tahtoisin saada rehelisiä vastauksia ihmisiltä jotka on parantunut joko sepon tai pirkkon rukous hetkissä,mitä on todella tapahtunut niissä ,onko siinä kirkastunut se niille ihmisille että parannus on jeesuksesta.
minusta tämä on niin vaikea aihe että toivoisin että jos joku pappi luke tätä voisi kommentoida ,tai jos joku tuntee jonkun pappin voisi vihjaista tästä kirjoituksesta että saisimme niin leveän ihmisjoukon kun mahdollista käsittelemään tätä aihetta .
koska myös krittikiä on esintynyt ,sekä sepon että pirkon toiminta vastaan olisi tämä selvitettävä juurta jaksain,itse en tunne kumpakaan ,olen vain lukenut pirkon kirjan ,,jumala koskettaa sinua,,mistä sain positivisen kuvan hänestä,tunnen olevani kun kahden tulen välissä ,se saa minut suruliseksi kun ei voi luotta enää mihinkään,olen rukoilut että tämä asia selviäisi ,ja olen lukenut raamattua seuravat kohdat tarttuivat tänään silmiini.
Jumalan Henki ja Antikristuksen henki
Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja. Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen ihmiseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta. Yksikään henki, joka kieltää Jeesuksen, ei ole Jumalasta. Sellainen henki on Antikristuksen henki, jonka te olette kuulleet olevan tulossa ja joka jo on maailmassa.
Te, lapseni, olette Jumalasta, ja te olette voittaneet nuo väärät profeetat, sillä se, joka on teissä, on suurempi kuin se, joka on maailmassa. He ovat maailmasta. Maailmasta on se, mitä he puhuvat, ja maailma kuuntelee heitä. Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, kuuntelee meitä, mutta joka ei ole Jumalasta, se ei meitä kuuntele. Tästä me tunnemme totuuden hengen ja eksytyksen hengen.
Jumala on rakkaus
Rakkaat ystävät, rakastakaamme toisiamme, sillä rakkaus on Jumalasta. Jokainen, joka rakastaa, on syntynyt Jumalasta ja tuntee Jumalan. Joka ei rakasta, ei ole oppinut tuntemaan Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus. Juuri siinä Jumalan rakkaus ilmestyi meidän keskuuteemme, että hän lähetti ainoan Poikansa maailmaan, antamaan meille elämän. Siinä on rakkaus -- ei siinä, että me olemme rakastaneet Jumalaa, vaan siinä, että hän on rakastanut meitä ja lähettänyt Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.
Rakkaat ystävät! Kun Jumala on meitä näin rakastanut, tulee meidänkin rakastaa toisiamme. Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Mutta jos me rakastamme toisiamme, Jumala pysyy meissä ja hänen rakkautensa on saavuttanut meissä päämääränsä.
Me pysymme hänessä ja hän pysyy meissä; tämän me tiedämme siitä, että hän on antanut meille Henkeään. Me olemme nähneet, että Isä on lähettänyt Poikansa maailmaan pelastajaksi, ja siitä me todistamme. Joka tunnustaa Jeesuksen Jumalan Pojaksi, hänessä Jumala pysyy, ja hän pysyy Jumalassa. Me olemme oppineet tuntemaan Jumalan rakkauden kaikkia meitä kohtaan ja uskomme siihen.
Rakkaudessa ei ole pelkoa
Jumala on rakkaus. Se, joka pysyy rakkaudessa, pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä. Jumalan rakkaus on saavuttanut meissä täyttymyksensä, kun me tuomion päivänä astumme rohkeasti esiin. Sellainen kuin Jeesus on, sellaisia olemme mekin tässä maailmassa. Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkottaa pelon. Pelossahan on jo rangaistusta; se, joka pelkää, ei ole tullut täydelliseksi rakkaudessa.
Joka rakastaa Jumalaa, rakastaa myös veljeään
Me rakastamme, koska Jumala on ensin rakastanut meitä. Jos joku sanoo rakastavansa Jumalaa mutta vihaa veljeään, hän valehtelee. Sillä se, joka ei rakasta veljeään, jonka on nähnyt, ei voi rakastaa Jumalaa, jota ei ole nähnyt. Tämän käskyn me olemmekin häneltä saaneet: joka rakastaa Jumalaa, rakastakoon myös veljeään.
minusta myös ne jotka kritisoivat tätä toimintaa ovat vastulisia rehelisesti tekemään kaikkensa eli näyttämään toteen mistä puhuvat ,mielestäni nyt ei riitä kuulopuheet ,van eläviä ihmisiä tänne kirjoittamaan asiasta heillähän ei voi olla mitän pelättävä jos he toimivat rakkaudesta veljiin ja totuuteen ,ja tunnustavat jeesuksen kristuksen ristillä kuolleen meidän syntien puolesta ,tämä on vaikea aihe ,mutta aion kääntä joka kiven jonka pystyn jotta totuus selviäisi ,haluaan rakastaa ja autta kanssaihmisiä en olla fariseus,olenko sitä jos tahdon tietää totuuden?,jumalan siunausta kaikille ,terv lasse
otteet raamatusta oli ensimäinen johaneksen kirje 4:1-21Jumala on rakkaus. Rakkaus parantaa, uudistaa ja on hyväksi. Ei kukaan muu paranna kuin yksin Jumala.
Pelko vie Jumalasta kauemmaksi. Se sairastuttaa ja kuihduttaa. Usko Jumalaan parantaa, oli välittäjänä sitten seppo tai pirkko tai leena tai kalle...
Hedelmistään te heidät tunnette.- David
Eräässä ykityistilaisuudessa eräällä mökillä viime Helmikuussa toinen jalkani piteni useita senttejä kun Seppo rukoili puolestani. Hän sanoi: Jeesuksn nimessä jalka kasva. Tunsin kuinka jalkani kasvoi. Seppo ei rukoillut saatanan nimessä, ei pirun nimessä eikä Belsbulin nimessä vaan Jeesuksen nimessä. Ketä siis tämä rukous ja tämä tapahtuma kirkasti? Jeesusta Kristusta! Halluelujaa!!! Paikalla oli monia uskovia. Uskon, että sen viikonlopun jälkeen moni oli yhä enempi antautunut Jeesukselle. Kukkan meistä ei etsinyt ihmeitä. Olimme kokoontuneet rukoilemaan yhdessä ja viettämään kristittyinä vapaa-aikaa yhdessä.
Minä tiedän, että Jeesus paransi minun jalkani. Minä myös tiedän, että Jeesus paransi minun sydänsairaan lapseni - tiedänpä vielä senkin, että Jeesus paransi vanhimmat tyttäreni silmät, mutta aina löytyy "fariseuksia" jotka haluavat ottaa iloni pois ja kertoa, että Jeesus se ei ollut. Nämä "fariseukset" tietävät aina paremmin kuin kukaan muu. He tietävät vaikkeivät ole olleet edes paikalla kun paranemisia tapahtui.
Heillä on aina epäilys jokaista saarnaajaa vastaan. He etsimällä etsivät virheitä jokaisesta Jumalan valtakunnan työntekijästä kunnes löytävät. Ja jokaisesta löytyy sillä hekin ovat vain ihmisiä. Ja kun virheitä löytyy he suureen ääneen julistavat ne näillä palstoilla. Ja mikä pahinta - he pyrkivät viemään ilon toisilta ihmisiltä - etenkin niiltä jotka iloisevat siitä mitä Jeesus Kristus on heille tehnyt.
Mistä tuntee fariseuksen? No ainakin siitä, että häneltä puuttuu ilo Herrassa.
Siunausta - lasse2
David kirjoitti:
Eräässä ykityistilaisuudessa eräällä mökillä viime Helmikuussa toinen jalkani piteni useita senttejä kun Seppo rukoili puolestani. Hän sanoi: Jeesuksn nimessä jalka kasva. Tunsin kuinka jalkani kasvoi. Seppo ei rukoillut saatanan nimessä, ei pirun nimessä eikä Belsbulin nimessä vaan Jeesuksen nimessä. Ketä siis tämä rukous ja tämä tapahtuma kirkasti? Jeesusta Kristusta! Halluelujaa!!! Paikalla oli monia uskovia. Uskon, että sen viikonlopun jälkeen moni oli yhä enempi antautunut Jeesukselle. Kukkan meistä ei etsinyt ihmeitä. Olimme kokoontuneet rukoilemaan yhdessä ja viettämään kristittyinä vapaa-aikaa yhdessä.
Minä tiedän, että Jeesus paransi minun jalkani. Minä myös tiedän, että Jeesus paransi minun sydänsairaan lapseni - tiedänpä vielä senkin, että Jeesus paransi vanhimmat tyttäreni silmät, mutta aina löytyy "fariseuksia" jotka haluavat ottaa iloni pois ja kertoa, että Jeesus se ei ollut. Nämä "fariseukset" tietävät aina paremmin kuin kukaan muu. He tietävät vaikkeivät ole olleet edes paikalla kun paranemisia tapahtui.
Heillä on aina epäilys jokaista saarnaajaa vastaan. He etsimällä etsivät virheitä jokaisesta Jumalan valtakunnan työntekijästä kunnes löytävät. Ja jokaisesta löytyy sillä hekin ovat vain ihmisiä. Ja kun virheitä löytyy he suureen ääneen julistavat ne näillä palstoilla. Ja mikä pahinta - he pyrkivät viemään ilon toisilta ihmisiltä - etenkin niiltä jotka iloisevat siitä mitä Jeesus Kristus on heille tehnyt.
Siunaustahei,oletetaan että jollakin on syöpää sairastava lapsi vanhemmat eivät ole erityisemmin,, uskon parissa viihtyneet,,lapset on kastettu ,on käyty hautaisissa ,sun muussa semmosissa tilausuksissa ,että on täytynyt lähteä kirkkoon ,eli sinne ei olla menty omasta halusta vaan kun on täytynyt.
ja nyt näille ihmisille tule katastroffi,pieni lapsi sairastuu syöpään ,ja mikän ei auta yrittävät rukoilla ,mutta oma usko ei riittä muhunkun itkuun ja kiroilimiseen elämän epäoikeudenmukaisutta ,niinpä saavat kuulla ,esim pirkko jalovaarasta , ja vievät lapsen rukous tilausuuten missä lapsen puolesta ,rukoillaan ,ja lopulta lapsi parantuu,ja vanhemmat uskovat nyt viimein ,että jeesus on parantanut lapsen.
nyt tule varsinainen kysymys, miten ihmeessä vanhemmat voi ylipätänsä tietää onko henki paha vai hyvä ,hehän menevät kirkkoon ,no siellä jos jossain pitäsi ihmiset olla uskovia,ja siinä vaihessa kun lapsi on kuolemaisillaan ,ei paljon koetella henkiä ,varsinkin jos ei ole ikään edes tajunnut ,että usko jumalaan voi olla näin vaikeaa.
suomi on täynnä tällä tavalla uskovia ihmisiä,herääkin kysymys mitä jeesus tarkoitti että tulisi uskoa lapsen lailla,eikö silloin uskota mahdottomaan eikä mitä järki sanoo,niin sanottu oppinut ja kokenut järki? - lasse2
lasse2 kirjoitti:
hei,oletetaan että jollakin on syöpää sairastava lapsi vanhemmat eivät ole erityisemmin,, uskon parissa viihtyneet,,lapset on kastettu ,on käyty hautaisissa ,sun muussa semmosissa tilausuksissa ,että on täytynyt lähteä kirkkoon ,eli sinne ei olla menty omasta halusta vaan kun on täytynyt.
ja nyt näille ihmisille tule katastroffi,pieni lapsi sairastuu syöpään ,ja mikän ei auta yrittävät rukoilla ,mutta oma usko ei riittä muhunkun itkuun ja kiroilimiseen elämän epäoikeudenmukaisutta ,niinpä saavat kuulla ,esim pirkko jalovaarasta , ja vievät lapsen rukous tilausuuten missä lapsen puolesta ,rukoillaan ,ja lopulta lapsi parantuu,ja vanhemmat uskovat nyt viimein ,että jeesus on parantanut lapsen.
nyt tule varsinainen kysymys, miten ihmeessä vanhemmat voi ylipätänsä tietää onko henki paha vai hyvä ,hehän menevät kirkkoon ,no siellä jos jossain pitäsi ihmiset olla uskovia,ja siinä vaihessa kun lapsi on kuolemaisillaan ,ei paljon koetella henkiä ,varsinkin jos ei ole ikään edes tajunnut ,että usko jumalaan voi olla näin vaikeaa.
suomi on täynnä tällä tavalla uskovia ihmisiä,herääkin kysymys mitä jeesus tarkoitti että tulisi uskoa lapsen lailla,eikö silloin uskota mahdottomaan eikä mitä järki sanoo,niin sanottu oppinut ja kokenut järki?nyt kun vanhemmat on tullu uskoon ,onko palkka siitä joutua helvettiin ,kun henkiä ei osattu koetella?
Maiqquu kirjoitti:
Jumala on rakkaus. Rakkaus parantaa, uudistaa ja on hyväksi. Ei kukaan muu paranna kuin yksin Jumala.
Pelko vie Jumalasta kauemmaksi. Se sairastuttaa ja kuihduttaa. Usko Jumalaan parantaa, oli välittäjänä sitten seppo tai pirkko tai leena tai kalle...
Hedelmistään te heidät tunnette.Kun he olivat taas keskenään, opetuslapset kysyivät Jeesukselta: "Miksi me emme kyenneet ajamaan sitä henkeä pojasta?"
"Koska teillä on niin vähän uskoa", vastasi Jeesus. "Totisesti: jos teillä olisi uskoa edes sinapinsiemenen verran, te voisitte sanoa tälle vuorelle: `Siirry täältä tuonne`,ja se siirtyisi. Mikään ei olisi teille mahdotonta.
Tämä laji ei lähde muulla kuin rukouksella ja paastolla.
Siis jos joku osaa parantaa vaivan kuin vaivan, on hänellä usko, joka parantaa. Sepä herättää kysymyksen ns. uskovissa. "Herra eikö minulla ole vielä sitä sinapinsiemenenkään verran uskoa, kun en siihen pysty?" Kysykää itseltänne/Jumalalta mieluummin tätä asiaa, siitä on teille hyötyä. Ei siitä, että keskittyy toisiin ja heidän tekemistensä arvostelemiseen. Eiköstä?- raimo
David kirjoitti:
Siunaustaei se ole farisealaisuutta, että koettelee ovatko julistajat Jumalan hengessä vai eivät...Jeesus itse varoitti ihmieden tekijöistä, jotka tekevät ihmeitä Jeesuksen nimessä, mutta he ovatkin laittomuuden ja vääryyden tekijöitä. Oikea julistaja ja profeetta ja ihmeiden tekijä kirkastaa Jeesus-nimen lisäksi Jeesus-lihan..."Haavainsa kautta me olemme paratut"
...saatanakin voi tekytyä valkeuden enkeliksi--Mistä olisit tiennyt kumpi oli Jumalan teko, kun Mooses ja Aaron muuttivat sauvan käärmeeksi ja Egyptin noidat ja velhot tekivät myös samoin taioillansa...et mistään olisi sitä erottanut, mutta kun aika kului, Jumalan miesten käärmeet nielaisivat nuo valhevoimin tehdyt käärmeet"
Jeesuksen nimessä 40-60-luvulla parannetuista ei näe vielä muutamaan aikaan, onko asialla ollut saatana vai Jeesus, mutta kun vuosien saatossa pelastusvarmuus kadotetaan ja lapset alkavat tehdä itsemurhia, ryhtyvät prostituoiduiksi tai riistävät hengen itseltään,,,silloin vasta hedelmistä puu tunnetaan...
Rukoilkaa Jumalan Hengen johdatusta, onko minun mentävä kesämökille Herra! - raimo
lasse2 kirjoitti:
nyt kun vanhemmat on tullu uskoon ,onko palkka siitä joutua helvettiin ,kun henkiä ei osattu koetella?
on seurakunnalla...jokaisessa seurakunnassa tulisi olla kaikki Pyhän Hengen armolahjat, jotta sellaisia, joilla on laittomuuden ja vääryyden henki, ei päästettäisi kirkkoihin, mutta se taitaa jäärä haaveeksi lopun aikana!
- lasse2
raimo kirjoitti:
ei se ole farisealaisuutta, että koettelee ovatko julistajat Jumalan hengessä vai eivät...Jeesus itse varoitti ihmieden tekijöistä, jotka tekevät ihmeitä Jeesuksen nimessä, mutta he ovatkin laittomuuden ja vääryyden tekijöitä. Oikea julistaja ja profeetta ja ihmeiden tekijä kirkastaa Jeesus-nimen lisäksi Jeesus-lihan..."Haavainsa kautta me olemme paratut"
...saatanakin voi tekytyä valkeuden enkeliksi--Mistä olisit tiennyt kumpi oli Jumalan teko, kun Mooses ja Aaron muuttivat sauvan käärmeeksi ja Egyptin noidat ja velhot tekivät myös samoin taioillansa...et mistään olisi sitä erottanut, mutta kun aika kului, Jumalan miesten käärmeet nielaisivat nuo valhevoimin tehdyt käärmeet"
Jeesuksen nimessä 40-60-luvulla parannetuista ei näe vielä muutamaan aikaan, onko asialla ollut saatana vai Jeesus, mutta kun vuosien saatossa pelastusvarmuus kadotetaan ja lapset alkavat tehdä itsemurhia, ryhtyvät prostituoiduiksi tai riistävät hengen itseltään,,,silloin vasta hedelmistä puu tunnetaan...
Rukoilkaa Jumalan Hengen johdatusta, onko minun mentävä kesämökille Herra!tehdään nitä itsemurhia ,ja tullaan prostitutioksi ilman että vanhemmat on käyny missän heräte kokuksissa kuuntelemassa mitän pappia,ja vielä pitää muistaa että jumala tietää totuuden jokaisessa asiassa ,me emme tiedä emmkä saa uskotella muillekkaan minkä takia joku on tehnyt itsemurhan ,kun kerran ei edes omaiset monesti ymmärrä sitä ,miten voisi joku ymmrtää kaikkien itsemurhan tehneiden taustan,meillähän on täystyö pitää oma pää puhtana eikä edes sinäkään onnistuta ilman jumalan apua.mielestäni ei saa korostaa ketään henkilöä liian paljon millän lailla ,kaikki on ihmisiä se pitä muistaa ei voi juosta lain takse joka kääntessä,jos ei itse aseta itseän saman asemaan,eli toisin sanoen kun vertailaan jotakin, onko hän toiminut pahan hengen vallassa,se ei tarkoita että hän olisi aina pahan vallassa ,jos näin joutuisi, joutuisin itsekin ajattelemaan missä hyvät hedelmät ovat kun niitä ei tunnu löytyvän ei kenestäkään .
mielestäni meidän pitä auttaa ihmisiä tekemään niitä hyviä hedelmiä,ainahan me erhdymme ja teemme virheitä ,on niitäkin jotka ei muista opetuslapsien määrää ja vielä maalavat sen taulullekin,en usko että hekään ovat toisia huonompia sen takia, on van kertakaikkiaan muistettava, emme ymmärrä jumalan ajatuksia miksi hän toimi tietyllä tavalla.jumalan siunausta kaikille ,t lasse - raimo
lasse2 kirjoitti:
tehdään nitä itsemurhia ,ja tullaan prostitutioksi ilman että vanhemmat on käyny missän heräte kokuksissa kuuntelemassa mitän pappia,ja vielä pitää muistaa että jumala tietää totuuden jokaisessa asiassa ,me emme tiedä emmkä saa uskotella muillekkaan minkä takia joku on tehnyt itsemurhan ,kun kerran ei edes omaiset monesti ymmärrä sitä ,miten voisi joku ymmrtää kaikkien itsemurhan tehneiden taustan,meillähän on täystyö pitää oma pää puhtana eikä edes sinäkään onnistuta ilman jumalan apua.mielestäni ei saa korostaa ketään henkilöä liian paljon millän lailla ,kaikki on ihmisiä se pitä muistaa ei voi juosta lain takse joka kääntessä,jos ei itse aseta itseän saman asemaan,eli toisin sanoen kun vertailaan jotakin, onko hän toiminut pahan hengen vallassa,se ei tarkoita että hän olisi aina pahan vallassa ,jos näin joutuisi, joutuisin itsekin ajattelemaan missä hyvät hedelmät ovat kun niitä ei tunnu löytyvän ei kenestäkään .
mielestäni meidän pitä auttaa ihmisiä tekemään niitä hyviä hedelmiä,ainahan me erhdymme ja teemme virheitä ,on niitäkin jotka ei muista opetuslapsien määrää ja vielä maalavat sen taulullekin,en usko että hekään ovat toisia huonompia sen takia, on van kertakaikkiaan muistettava, emme ymmärrä jumalan ajatuksia miksi hän toimi tietyllä tavalla.jumalan siunausta kaikille ,t lassetaiteilija tunnustaa virheensä ja asiakas sanoo hyväksyvänsä ajatuksen, että yksi opetuslapsi on toisten takana eikä sitä tarvitse tauluun lisätä...eikö asia ole sillä selvä...siis tunnustaa, että tuli laskuvirhe...kyllä varmaan muisti, mutta silti tuli laskuvirhe...ja toisaalta sellainen taulu voisi olla hyvinkin puhutteleva, jossa Jeesuksella onkin vain 11 opetuslasta, koska kerran oli niinkin, yksi kavalsi rahan tähden mestarinsa ja vieläpä suudelmalla,...tuli synnintuntoon, tunnusti, mutta ei saanutkaan päästöä ja niin oli hänelläkin itsemurha ainoana ratkaisunaan...syyllisyyttä ei saanut mitenkään pois...tekonsa oli niin järisyttävä...kavalsi viattoman,,,Jumalan Pojan veren...Kurt kochin tutkimukset ovat tieteellinen tosiasia eli hän osoitti luotettavasti n. 2000 ihmeparantumisen kokenutta haastattelemalla, että juuri heidän jälkeläisillään oli taipuvaisuutta prostituuioon, huumeisiin, alkoholismiin ja itsemurhiin...siunaus oli mennyt ja tutkittavat itse kertoivat uskovansa, ettei asialla ollut Jumala vaan saatana!
Kannattaa rukoilla Jumalalta viisautta hengellisissä asioissa...Jeesus lähetti Pyhän Henkensä, joka johdattaa meidät kaikkeen totuuteen...jumala johdattaa niitä, jotka kulkevat rukoillen! Jeesus johdata ja anna totuus rukouksella ja kättenpäällepanemisella parantajista...annan niin selvä vastaus, että saamme rauhan....sinun rauhasi, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi! Jeesuksen nimessä Amen! - taiteellinen
raimo kirjoitti:
taiteilija tunnustaa virheensä ja asiakas sanoo hyväksyvänsä ajatuksen, että yksi opetuslapsi on toisten takana eikä sitä tarvitse tauluun lisätä...eikö asia ole sillä selvä...siis tunnustaa, että tuli laskuvirhe...kyllä varmaan muisti, mutta silti tuli laskuvirhe...ja toisaalta sellainen taulu voisi olla hyvinkin puhutteleva, jossa Jeesuksella onkin vain 11 opetuslasta, koska kerran oli niinkin, yksi kavalsi rahan tähden mestarinsa ja vieläpä suudelmalla,...tuli synnintuntoon, tunnusti, mutta ei saanutkaan päästöä ja niin oli hänelläkin itsemurha ainoana ratkaisunaan...syyllisyyttä ei saanut mitenkään pois...tekonsa oli niin järisyttävä...kavalsi viattoman,,,Jumalan Pojan veren...Kurt kochin tutkimukset ovat tieteellinen tosiasia eli hän osoitti luotettavasti n. 2000 ihmeparantumisen kokenutta haastattelemalla, että juuri heidän jälkeläisillään oli taipuvaisuutta prostituuioon, huumeisiin, alkoholismiin ja itsemurhiin...siunaus oli mennyt ja tutkittavat itse kertoivat uskovansa, ettei asialla ollut Jumala vaan saatana!
Kannattaa rukoilla Jumalalta viisautta hengellisissä asioissa...Jeesus lähetti Pyhän Henkensä, joka johdattaa meidät kaikkeen totuuteen...jumala johdattaa niitä, jotka kulkevat rukoillen! Jeesus johdata ja anna totuus rukouksella ja kättenpäällepanemisella parantajista...annan niin selvä vastaus, että saamme rauhan....sinun rauhasi, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi! Jeesuksen nimessä Amen!Missä taideteoksessa ei ole kuin 11 opetuslasta? Kenen tekemä taulu?
- lasse2
taiteellinen kirjoitti:
Missä taideteoksessa ei ole kuin 11 opetuslasta? Kenen tekemä taulu?
hei ,en tiedä olen päättänyt tältä erää päättä kirjoittelut .rukous palstalla.tuntuu että ei ole enää mitän annettavaa,muille avuksi.
olen kirjoitellu pitkin kesää ja syksyä,olen ottanut kantaa monen ihmisen hätään,olen tehnyt sen siksi että olen halunut autta sydämestäni,niin pitkälle kun se nyt näin verkkon kautta on mahdollista,enhän minä varmaan aina ole osanut olla pappi ja psykologi,kun en kumpakaan ole, van tavalinen tallustaja,kivisiä ja laitapuolen teitä kulkenut,onhan tuolla joku joskus kiitellytkin ja se on kannustanut jatkamaan,vaikka kiitos kuulu jeesukelle,niin silti se on lämmittänyt että on saanut olla välikappaleena.
näin olen kokenut myös pirkko jalovaaran työn,en ole löytänyt niitä huonoja hedelmiä tarpeksi van mielestäni hyviä on ollu päinvastoin enmmän,voihan olla että olen väärässä,mutta näillä tiedoilla mitä minulla on ,pirkko teke hyvää työtä, tässä erän parantuneen todistus .
Äiti veisasi Siionin virsiä ja opetti lapsille iltaruokoukset, joten usko Jumalaan oli Pirkolle selvä asia jo kodin perintönä. Jotakin kuitenkin puuttui. "En oikein ymmärtänyt Jeesuksen merkitystä." Kodissa vaikutti myös toisenlaisia voimia, taikuuttta ja ennustamista. Ensimmäisen oman lapsen syntymä oli tärkeä tapahtuma Pirkon hengellisessä kehityksessä. "Tuolloin aloin enemmän RUKOILLA ja HAPUILLA Jumalan suuntaan. Merkittävä vaihe tällä tiellä on ollut kipeä selkäni. Kun Jumala pisti minut petin pohjalle, en enää pystynyt luikahtamaan jokapäiväisiin touhuihini, vaan Hän pääsi kunnolla puhuttelemaan." Pirkon selkää on kahdesti leikattu. "Juuri tämän kipeän selkäni vuoksi minä ensimmäistä kertaa läksin rukousiltaankin Rovaniemen kirkkoon, jossa Pirkko Jalovaara rukoili puolestani. Siellä alkoi paitsi fyysisen myös henkisen elämäni eheytyminen ja puhdistuminen." (Koko teksti Rukousystävä-lehdessä n:o 5/2004)
"Jumala on antanut meille aseet tätä taistelua vastaan Sanassaan ja rukouksessa. Vain niiden avulla voimme päästä irti pahan usein niin salakavalasta otteesta." tämä erän parannetun kommentti
ymmärrän tämän todistuksen niin että tämä ihminen on rukousen johdattamana mennyt rukous tilaisuuten,ja saanut siellä konkrettisen todistuksen jumalan parantavasta voimasta,ja usko jeesuken kristukseen tullut osaksi elämää,eikö se näin kuulukkin mennä ,rukoilemme ja saamme rukousvastauksia,jos joku mene kirkkoon ,niin ainakin minä rukoilen siellä jeesuksen kristuksen nimeen.se minua ihmetetyttää jos ei ihmeitä tapahtuisi niin ei varmaan olisi kohuakaan,eikä epäiltäsi tätä pahan työksi ,mutta entäs me kaikki muut ,kuka tietää missä hengessä kukin täällä rukouspalstalla kirjoittelee,jos ei voi luottaa siihen sanaan mitä lukee,eli meillä ei ole muutakun jumalan sana raamatusta,ja rukous joka pitää johdattaa meitä,en ole löytänyt missään semmoista kirjoitusta pirkon omasta suusta että hän olisi jumala,vaan hän kehottaa joka kääntessä ihmisiä rukoilemaan enemmän,saatanko kehottaisi ihmisiä uskomaan jeesuksen kristukseen ja kaikkeen mitä se sisältää,tämä ei vaan mahdu päähäni,jos näin on en kyllä enää jaksa uskoa mihinkään,ne omat rukous vastaukset joita olen saanut tässä lyhyen uskon matkani varrella,joutuvat semmosen valoon että en enää tohdi uskoa niitäkän kun en muistanut rukoilla veren suojaa joka kääntessä ,vaan jeesusta olen hädässäni pyytänyt apuun ja kyllä sitä apua on myös tullut,en istuis tässä kirjoittamassa jos niin ei olisi.eli se kaikki mitä haluan sanoa tällä kirjoituksellani onettä ,en halua nostaa pirkko jalovaaraa miksikän jumalaksi ,luulen että meillä kaikilla on oppittavaa rukoilemisesta ,luulen että pirkko on lukenut läksynsä ja jumala on antanut armolahjoja hänelle ,siinä se.jumalan siunausta kaikille, t, lasse - ohikulkija vaan
lasse2 kirjoitti:
hei ,en tiedä olen päättänyt tältä erää päättä kirjoittelut .rukous palstalla.tuntuu että ei ole enää mitän annettavaa,muille avuksi.
olen kirjoitellu pitkin kesää ja syksyä,olen ottanut kantaa monen ihmisen hätään,olen tehnyt sen siksi että olen halunut autta sydämestäni,niin pitkälle kun se nyt näin verkkon kautta on mahdollista,enhän minä varmaan aina ole osanut olla pappi ja psykologi,kun en kumpakaan ole, van tavalinen tallustaja,kivisiä ja laitapuolen teitä kulkenut,onhan tuolla joku joskus kiitellytkin ja se on kannustanut jatkamaan,vaikka kiitos kuulu jeesukelle,niin silti se on lämmittänyt että on saanut olla välikappaleena.
näin olen kokenut myös pirkko jalovaaran työn,en ole löytänyt niitä huonoja hedelmiä tarpeksi van mielestäni hyviä on ollu päinvastoin enmmän,voihan olla että olen väärässä,mutta näillä tiedoilla mitä minulla on ,pirkko teke hyvää työtä, tässä erän parantuneen todistus .
Äiti veisasi Siionin virsiä ja opetti lapsille iltaruokoukset, joten usko Jumalaan oli Pirkolle selvä asia jo kodin perintönä. Jotakin kuitenkin puuttui. "En oikein ymmärtänyt Jeesuksen merkitystä." Kodissa vaikutti myös toisenlaisia voimia, taikuuttta ja ennustamista. Ensimmäisen oman lapsen syntymä oli tärkeä tapahtuma Pirkon hengellisessä kehityksessä. "Tuolloin aloin enemmän RUKOILLA ja HAPUILLA Jumalan suuntaan. Merkittävä vaihe tällä tiellä on ollut kipeä selkäni. Kun Jumala pisti minut petin pohjalle, en enää pystynyt luikahtamaan jokapäiväisiin touhuihini, vaan Hän pääsi kunnolla puhuttelemaan." Pirkon selkää on kahdesti leikattu. "Juuri tämän kipeän selkäni vuoksi minä ensimmäistä kertaa läksin rukousiltaankin Rovaniemen kirkkoon, jossa Pirkko Jalovaara rukoili puolestani. Siellä alkoi paitsi fyysisen myös henkisen elämäni eheytyminen ja puhdistuminen." (Koko teksti Rukousystävä-lehdessä n:o 5/2004)
"Jumala on antanut meille aseet tätä taistelua vastaan Sanassaan ja rukouksessa. Vain niiden avulla voimme päästä irti pahan usein niin salakavalasta otteesta." tämä erän parannetun kommentti
ymmärrän tämän todistuksen niin että tämä ihminen on rukousen johdattamana mennyt rukous tilaisuuten,ja saanut siellä konkrettisen todistuksen jumalan parantavasta voimasta,ja usko jeesuken kristukseen tullut osaksi elämää,eikö se näin kuulukkin mennä ,rukoilemme ja saamme rukousvastauksia,jos joku mene kirkkoon ,niin ainakin minä rukoilen siellä jeesuksen kristuksen nimeen.se minua ihmetetyttää jos ei ihmeitä tapahtuisi niin ei varmaan olisi kohuakaan,eikä epäiltäsi tätä pahan työksi ,mutta entäs me kaikki muut ,kuka tietää missä hengessä kukin täällä rukouspalstalla kirjoittelee,jos ei voi luottaa siihen sanaan mitä lukee,eli meillä ei ole muutakun jumalan sana raamatusta,ja rukous joka pitää johdattaa meitä,en ole löytänyt missään semmoista kirjoitusta pirkon omasta suusta että hän olisi jumala,vaan hän kehottaa joka kääntessä ihmisiä rukoilemaan enemmän,saatanko kehottaisi ihmisiä uskomaan jeesuksen kristukseen ja kaikkeen mitä se sisältää,tämä ei vaan mahdu päähäni,jos näin on en kyllä enää jaksa uskoa mihinkään,ne omat rukous vastaukset joita olen saanut tässä lyhyen uskon matkani varrella,joutuvat semmosen valoon että en enää tohdi uskoa niitäkän kun en muistanut rukoilla veren suojaa joka kääntessä ,vaan jeesusta olen hädässäni pyytänyt apuun ja kyllä sitä apua on myös tullut,en istuis tässä kirjoittamassa jos niin ei olisi.eli se kaikki mitä haluan sanoa tällä kirjoituksellani onettä ,en halua nostaa pirkko jalovaaraa miksikän jumalaksi ,luulen että meillä kaikilla on oppittavaa rukoilemisesta ,luulen että pirkko on lukenut läksynsä ja jumala on antanut armolahjoja hänelle ,siinä se.jumalan siunausta kaikille, t, lasseKiitos kirjoituksestasi, Lasse! Olet varmasti vilpitön ja hyvä ihminen ja ainakin minulle välittyy sinusta juuri sellainen kristillisyys, joka tuntuu oikealta. Toivottavasti jaksat vielä kirjoitella. Täällä eräs toinen suomii niin kovin sanoin kaikkia lähimmäisiään, että luulen monien kaikonneen täältä hänen takiaan.
- raimo
ohikulkija vaan kirjoitti:
Kiitos kirjoituksestasi, Lasse! Olet varmasti vilpitön ja hyvä ihminen ja ainakin minulle välittyy sinusta juuri sellainen kristillisyys, joka tuntuu oikealta. Toivottavasti jaksat vielä kirjoitella. Täällä eräs toinen suomii niin kovin sanoin kaikkia lähimmäisiään, että luulen monien kaikonneen täältä hänen takiaan.
julistan yhä sellaisen asian parissa, että kaikki opit tulee koetella ja jos ne ovat raamatun kanssa ristiriidassa, silloin niitä pitää tutkia tarkemmin... Lue Paavalin kirjeet ja
huomaat, että hän, Jumalan apostoli, suhtautuu
monella tavalla ihmisiin. Korinttolaisia hän nuhtelee tiukasti ensimmäisessä kirjeessään, vaatien jopa yhden haureuden harjoittajan hylkäämistä saatanan haltuun. Toisessa korinttolaiskirjeessä jopa pahoittelee, että on tuottanut murhetta.
Niin minäkinhaluan pahoitella, jos olen murehduttanut esim. Lassea tai muita lukijoita, mutta olen varma, että sekin murhe koituu vielä iloksi.
Paavalilla oli selvä tavoite ja esirukous, että seurakunta, pyhien yhteys, veljet ja sisaret Jeesuksessa Kristuksessa olisivat yksimieliset ja
rakastaisivat toisiaan, mutta silti hän varoittaa, kehottaa ja vastustaa kiivaastikin harhaoppisia ja käskee parannukseen.
Sekö olisi ollut väätin,,,varmaa se sai aikaan joko parannuksen tai sitten ei. Kaikkosivat pois!
Jos sinä uskot, että olet syntinen ja itsessäsi kadotettu ihminen, mutta olet myös tehnyt parannuksen ja saanut syntisi anteeksi jeesuksen veriuhrin tähden, olet syntynyt Hengestä...olet Jumalan oma lapsi ja jos kuolet nyt uskossa, olet pelastettu.. Jos siis olet uskossa, tunnet veljellistä ja sisarellista rakkautta kaikkien uskovien kanssa...Jumala yhdistää! Näin Paavali käski koetella itseänsä, siis oletteko uskossa!
Etkö olekaan uskossa, eikö Jeesuksen veri olekaan sinulle rakas!
Vielä kysyn; missä ovat ihmeparantajien todistukset Jeesuksen haavoista? - mie
raimo kirjoitti:
julistan yhä sellaisen asian parissa, että kaikki opit tulee koetella ja jos ne ovat raamatun kanssa ristiriidassa, silloin niitä pitää tutkia tarkemmin... Lue Paavalin kirjeet ja
huomaat, että hän, Jumalan apostoli, suhtautuu
monella tavalla ihmisiin. Korinttolaisia hän nuhtelee tiukasti ensimmäisessä kirjeessään, vaatien jopa yhden haureuden harjoittajan hylkäämistä saatanan haltuun. Toisessa korinttolaiskirjeessä jopa pahoittelee, että on tuottanut murhetta.
Niin minäkinhaluan pahoitella, jos olen murehduttanut esim. Lassea tai muita lukijoita, mutta olen varma, että sekin murhe koituu vielä iloksi.
Paavalilla oli selvä tavoite ja esirukous, että seurakunta, pyhien yhteys, veljet ja sisaret Jeesuksessa Kristuksessa olisivat yksimieliset ja
rakastaisivat toisiaan, mutta silti hän varoittaa, kehottaa ja vastustaa kiivaastikin harhaoppisia ja käskee parannukseen.
Sekö olisi ollut väätin,,,varmaa se sai aikaan joko parannuksen tai sitten ei. Kaikkosivat pois!
Jos sinä uskot, että olet syntinen ja itsessäsi kadotettu ihminen, mutta olet myös tehnyt parannuksen ja saanut syntisi anteeksi jeesuksen veriuhrin tähden, olet syntynyt Hengestä...olet Jumalan oma lapsi ja jos kuolet nyt uskossa, olet pelastettu.. Jos siis olet uskossa, tunnet veljellistä ja sisarellista rakkautta kaikkien uskovien kanssa...Jumala yhdistää! Näin Paavali käski koetella itseänsä, siis oletteko uskossa!
Etkö olekaan uskossa, eikö Jeesuksen veri olekaan sinulle rakas!
Vielä kysyn; missä ovat ihmeparantajien todistukset Jeesuksen haavoista?se oot niinku käenpoika...työnnät pesästä pois muut!
- raimo
mie kirjoitti:
se oot niinku käenpoika...työnnät pesästä pois muut!
työnnän pois sen, mikä pitääkin työntää...emme voi laittaa jumalan vanhurskauden ja itsemme välille muuta, ei mitään omaa...muuten armo tahrautuu...tulee linnunjätöstä tai muuta ilkeätä, joka tahraa armon....nyt on aika raitistua Hengessä ja puhdistautua Jeesuksen veressä...Raamattu sanoo, että se yhdistää uskovat..siis uudestisyntyneet, joita myös Jumalan laosiksi kutsutaan...ei kastettujen yhteys, vaan kastettujen ja uskovien...tai uskovien ja kastettujen,,,mutta vain kerran vesikasteella kastettujen, koska se...pelastus on armosta...joka ei ota armoa vastaan uskossa jeesuksen tähden, se putoaa armotta pois pesästä...ja särkyy!
- raimo
mie kirjoitti:
se oot niinku käenpoika...työnnät pesästä pois muut!
ydin on se parantaminen, josta toinen sanoo, että se on tapahtunut ja toinen sanoo, että nyt tuleekin rukoilla onko se tapahtunut Jumalan vai saatanan voimalla...tämä on myöskin Raamatun Sanan mukaista, ettemme uskoisi mitään, koettelematta sitä ensin...Käy itse rukoustuki r.y.:n nettipalstalla ja katso miten paljon on rukouksella parannettuja...mutta kerro sitten kuinka monessa todistuksessa kirkastuu, että paraneminen tapahtui Jeesuksen haavain kautta, josta Raamattu todistaa, muu on saatanasta tai ihmisestä! Olisiko lääkäri oikea lääkäri jos antaisi potilaalle lääkettä, joka kylläkin parantaa, mutta voi silti tappaa...ja kannattasiko
potilaan lukea farmacafenniasta ensin, ettei kuolisi!!!
koetelkaa kaikki: Jeesus itse varoitti monista ihmeidentekijöistä tänä lopun aikana! - taiteellinen
raimo kirjoitti:
taiteilija tunnustaa virheensä ja asiakas sanoo hyväksyvänsä ajatuksen, että yksi opetuslapsi on toisten takana eikä sitä tarvitse tauluun lisätä...eikö asia ole sillä selvä...siis tunnustaa, että tuli laskuvirhe...kyllä varmaan muisti, mutta silti tuli laskuvirhe...ja toisaalta sellainen taulu voisi olla hyvinkin puhutteleva, jossa Jeesuksella onkin vain 11 opetuslasta, koska kerran oli niinkin, yksi kavalsi rahan tähden mestarinsa ja vieläpä suudelmalla,...tuli synnintuntoon, tunnusti, mutta ei saanutkaan päästöä ja niin oli hänelläkin itsemurha ainoana ratkaisunaan...syyllisyyttä ei saanut mitenkään pois...tekonsa oli niin järisyttävä...kavalsi viattoman,,,Jumalan Pojan veren...Kurt kochin tutkimukset ovat tieteellinen tosiasia eli hän osoitti luotettavasti n. 2000 ihmeparantumisen kokenutta haastattelemalla, että juuri heidän jälkeläisillään oli taipuvaisuutta prostituuioon, huumeisiin, alkoholismiin ja itsemurhiin...siunaus oli mennyt ja tutkittavat itse kertoivat uskovansa, ettei asialla ollut Jumala vaan saatana!
Kannattaa rukoilla Jumalalta viisautta hengellisissä asioissa...Jeesus lähetti Pyhän Henkensä, joka johdattaa meidät kaikkeen totuuteen...jumala johdattaa niitä, jotka kulkevat rukoillen! Jeesus johdata ja anna totuus rukouksella ja kättenpäällepanemisella parantajista...annan niin selvä vastaus, että saamme rauhan....sinun rauhasi, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi! Jeesuksen nimessä Amen!kun arvaan: Joku tilasi raimolta opetuslapsi-taulun ja raimo unohti yhden pois!?
- raimo
taiteellinen kirjoitti:
kun arvaan: Joku tilasi raimolta opetuslapsi-taulun ja raimo unohti yhden pois!?
...myönnän virheeni...luonnoksessa on kuitenkim 12, mutta sitten asiakkaan toivomuksesta, koska veneen pitikin mennä vasemmalle eikä oikealle..en enää hamottanut yhtä opetuslasta...silläkin on syvällinen tarkoitus...mutta ei hätää,,,sivellin pysyy vielä kädessä.., ja asia on jo sovittu!
ja varmasti Jumala näkee tämänkin virheen...ja tietää miksi sen salli tapahtuvan!
- uskollinen
Täytyi uudellen alkaa kirjoittaa,kun ei tuntunut menevän perille viestini,vai olenko liia hätäinen.
utta oka tapauksessa minäkin olen parantunut Seppo Juntusen kokouksessa,hän rukoili minun puolestani, kun mulla oli kamalia toistuvia päänsärky kohtauksia
Parannuin Jeesuksen veren voimasta.Sillä Jeesus on sama eilen tänään ja nyt ja iankaikkisesti.
Epäilijöille sen verran että Jeesushan käski opetuslapsiaan mennä kaikkeen maailmaan ja tekemään niitä parannusihmetekoja ja rukoilemaan kaikkien puolesta.Eli kyllä Jeesuksen veren voimalla vieläkin voidaan tehdä ihmetekoja,Jeesuksen nimeen
Kiitos että Jeesus elää !!!!- raimo
Jeesuksen verestä...todistiko hän Jeesuksen haavoista...Onko seppo tullut uskoon? Minulle hän sanoi n. 8 vuotta sitten, ettei tunnustanut
tuona iltana Jeesusta Kristukseksi, lihaantulleeksi! Ei Jalovaaran Pirkko eikä Juntusen Seppo koko aikana sanoneet sanaakaan Jeesuksen verestä eikä haavoista!
Oletko tiennyt niistä Branhamin ja Hicksin kokouksissa parantuneista, joita Kurt Koch tutki!
Se ei ole leikin asia, jos onkin saanut väärän hengen sisäänsä! Rukoile!
Missä kohdassa Raamattua sanotaan, että ihminen voi parantua Jeesuksen veren voimalla?
Missä sanotaan, että Jeesus olisi käskenyt mennä
kaikkeen maailmaan ja tekemään niitä parannusihmetekoja ja rukoilemaan kaikkien puolesta?
Siihenhän saatana juuri kehottaa!
Ei Jeesus noin käskenyt, vaan;
tehdä kastamalla opetuslapsia ja opettaa pitämään Jumalan käskyt...saarnaamaan parannusta syntien anteeksiantamiseksi...päästämään ihmisert synneistä...ja nämä merkit (huomaa!) seuraavat niitä, jotka uskovat: he puhuvat uusilla kielillä, jos he panevat kätensä sairasten päälle, ne tulevat terveiksi, jos he juovat jotain kuolettavaa, ei se heitä vahingoita, he nostavat käsin käärmeitä!
olet todella harhaanjohdettu jos ilman ripittäytymistä annan siunata itsesi ja vielä jonkun ihmeidentekijän kautta, joka parantaa jumalaa rukoillen, mutta Pyhä Henki ei kirkasta
Jeesuksen haavoja, joiden kautta voi parantua!
Minäkin olen parantunut kovista pääkivuista kerran rukoullessani Jumalaa Jeesuksen nimessä
ja ennen paranemista näin pienen hetken ajan verihaavoille lyödyn ja ristiinnaulitun Jeesuksen..päässäni ripsahteli ja sitten oli kuin valo olisi levinnyt kallon sisälle ja joka paikkaan! Siinä Jumalan Pyhä Henki vaikutti ja
antoi näyssä Jeesuksen haavat!
Missä Hengen todistus, että olet edes uskossa!
Älä suutu! David suuttui kerran! Kaikki tulee koetella! raimo kirjoitti:
Jeesuksen verestä...todistiko hän Jeesuksen haavoista...Onko seppo tullut uskoon? Minulle hän sanoi n. 8 vuotta sitten, ettei tunnustanut
tuona iltana Jeesusta Kristukseksi, lihaantulleeksi! Ei Jalovaaran Pirkko eikä Juntusen Seppo koko aikana sanoneet sanaakaan Jeesuksen verestä eikä haavoista!
Oletko tiennyt niistä Branhamin ja Hicksin kokouksissa parantuneista, joita Kurt Koch tutki!
Missä kohdassa Raamattua sanotaan, että ihminen voi parantua Jeesuksen veren voimalla?
kaikkeen maailmaan ja tekemään niitä parannusihmetekoja ja rukoilemaan kaikkien puolesta?
tehdä kastamalla opetuslapsia ja opettaa pitämään Jumalan käskyt...saarnaamaan parannusta syntien anteeksiantamiseksi...päästämään ihmisert synneistä...ja nämä merkit (huomaa!) seuraavat niitä, jotka uskovat: he puhuvat uusilla kielillä, jos he panevat kätensä sairasten päälle, ne tulevat terveiksi, jos he juovat jotain kuolettavaa, ei se heitä vahingoita, he nostavat käsin käärmeitä!
olet todella harhaanjohdettu jos ilman ripittäytymistä annan siunata itsesi ja vielä jonkun ihmeidentekijän kautta, joka parantaa jumalaa rukoillen, mutta Pyhä Henki ei kirkasta
Minäkin olen parantunut kovista pääkivuista kerran rukoullessani Jumalaa Jeesuksen nimessä
ja ennen paranemista näin pienen hetken ajan verihaavoille lyödyn ja ristiinnaulitun Jeesuksen..päässäni ripsahteli ja sitten oli kuin valo olisi levinnyt kallon sisälle ja joka paikkaan! Siinä Jumalan Pyhä Henki vaikutti ja
Älä suutu! David suuttui kerran! Kaikki tulee koetella!mut sun kirjotukset vois kyl pyytää poistamaan, Aijai kun tekee pahaa katsella, kun pelottelet ihmispoloja, jotka on saaneet parannuksen uskoessaan Jeesukseen. Mieti vähän mitä kirjoittelet iso mies. Jos sinun tyttäresi vaikka saisi kuolemanvakavaan sairauteensa avun pirkolta, menisitkö horjuttamaan hänen uskoaan ja pelottelemaan väärällä hengellä. Mikä ihmeen väärä henki// muu kuin pelko, ettei Jumala olekaan Yksi ja kaikki mitä on. Muu on vain Jumalan poissaoloa, sillä voi sitten olla mitä nimiä vain. Esim. materian palvonta.
- Pohjoisen tyttö
raimo kirjoitti:
Älä suutu! David suuttui kerran! Kaikki tulee koetella!Eikö Jeesus sanonut jotain sinnepäin että teoistaan heidät tunnetaan... Jos joku tekee hyvää Kristuksen nimessä niin hän ei voi olla Kristusta vastaan...?
Mistä muuten tunnistaa yleensäkin nuo ennustetut väärät profeetat? - raimo
Maiqquu kirjoitti:
mut sun kirjotukset vois kyl pyytää poistamaan, Aijai kun tekee pahaa katsella, kun pelottelet ihmispoloja, jotka on saaneet parannuksen uskoessaan Jeesukseen. Mieti vähän mitä kirjoittelet iso mies. Jos sinun tyttäresi vaikka saisi kuolemanvakavaan sairauteensa avun pirkolta, menisitkö horjuttamaan hänen uskoaan ja pelottelemaan väärällä hengellä. Mikä ihmeen väärä henki// muu kuin pelko, ettei Jumala olekaan Yksi ja kaikki mitä on. Muu on vain Jumalan poissaoloa, sillä voi sitten olla mitä nimiä vain. Esim. materian palvonta.
kautta Jumalan Henki parantaa, muu rukouksella parantaminen on saatanasta tai ihmisen sielullisuutta, Tämä on Raamatullinen tosiasia...sekö sinuun tekee kipeää!
Kaikki on koeteltava, eikä saa juosta perässä, Jeesus kielsi ja varoitti juuri niistä tämän ajan parantajista, joiden kuvia liimataan katujen varsille ilmoitustauluille ja alla lukee; Ylistyskokous tiistaina klo 19.00....Olen ollut ja Jumala näytti, ettei jeesuksen haavoista vuotanut yhtään pisaraa parantavaa kosketusta...ei yhtään...ajattele Maiqquuuu...ei tippaakaan...siis kaikki olikin laittomuutta...eivät ne itsekään sitä tiedä...lopuksi taivaan portilla Jeesus sanoo heille: Menkää pois...en tunne teitä,,te laittomuuden tekijät! Tämä on raamatullinen tosiasia...sitäkö sinä et kestä...millainen uskovainen sinä olet? Löperöstä rakkaudesta jaksat jauhaa...rakkaus...rakkaus...rakkaus...tiedätkö, että Jumalan rakkaus on aina totuuden kanssa ja kaikkea valhetta ja vääryyttä vastaan...siksihän Pyhä Henki lähetettiinkin, että hän johdattaisi meidät kaikkeen totuuteen... Te tulette tuntemaan onko tämä oppi Jumalasta, jos te teette minun lähettäjäni tahdon...uskotte..
Profetoin Herran nimessä: Varo lähiaikoja, koska monenlaisia taivasnäkyjä ja seurakunnan ylöstempaamisunia aletaan kertoa...saatanalla alkaa olla kiire, kun armon aika alkaa olla loppusuoralla...huomaa kuitenkin, että missään niissä ei saarnata lakia synnintunnon herättämiseksi, vaan niiden yllä leijuu, "pyhä salapeäisyys", joka onkin epäpyhää, "pyhä taivaallinen rauha", joka onkin epäpyhää perkeleen kiireestä voittaa sieluja, kumpuavaa ja voimallisin teoin ihmissieluja sitovaa...väärää
karismaattisuutta tulee yhä lisää...parannussarnat
ovat kohta harvinaisia...Varo eksytyksiä!
mene kammioosi rukoile Jumalaa. joka on salassa..herra vastaa hiljaisuudessa..älä juokse ihmeiden tekijöiden perässä..varo varsinkin yhteiskristillisisä kiitos- ja ylistyskokouksia! - raimo
Pohjoisen tyttö kirjoitti:
Eikö Jeesus sanonut jotain sinnepäin että teoistaan heidät tunnetaan... Jos joku tekee hyvää Kristuksen nimessä niin hän ei voi olla Kristusta vastaan...?
Mistä muuten tunnistaa yleensäkin nuo ennustetut väärät profeetat?on sellainen jossa rukoillaan Jumalaa poarantamaan...ihmistä kosketellaan ja kaadetaan
ja parantamisen edellä' ei ole synnintunnustamista ja rippiä.. ja parantumisessa ei kirkastu Jeesuksen haavat, kuten Matteus ja Pietari kirjoittivat ( Matt. 8:17 1.Pt 2:24)
profetoimisissa kierretään myös Jeesuksen lihaantulemisen perusteet ja tarpeellisuus ja monenlaisilla näyillä tuuditetaan ihmiset väärään Kristus-odotukseen, siunattavaksi ja uudesti kastettavaksi.. puhujat muuttavat hiljalleen profetioitaan eli otavat valheen toisiltaan..
näyt ovat selvästi itse sepitettyjä omien Raamatun tulkintojen mukaan ja siten epäraittiita ja ohi Raamatun kirjoitetun sanan...Moni "tavallinen" ihminen ei huomaakaan...mutta tulee olla hengellinen armolahja diakrisis...erottamisen ja arvostelemisen lahja...Pyhä Henki näyttää kyllä puhujan...Kun esim koivisto puhui TV:ssä Jumala antoi yhdelle miehelle selvästi ohjeen: Katso silmiä! Samassa mies säikähti ja totesi, että sieltä katsoikin.... loput arvaat! raimo kirjoitti:
kautta Jumalan Henki parantaa, muu rukouksella parantaminen on saatanasta tai ihmisen sielullisuutta, Tämä on Raamatullinen tosiasia...sekö sinuun tekee kipeää!
Kaikki on koeteltava, eikä saa juosta perässä, Jeesus kielsi ja varoitti juuri niistä tämän ajan parantajista, joiden kuvia liimataan katujen varsille ilmoitustauluille ja alla lukee; Ylistyskokous tiistaina klo 19.00....Olen ollut ja Jumala näytti, ettei jeesuksen haavoista vuotanut yhtään pisaraa parantavaa kosketusta...ei yhtään...ajattele Maiqquuuu...ei tippaakaan...siis kaikki olikin laittomuutta...eivät ne itsekään sitä tiedä...lopuksi taivaan portilla Jeesus sanoo heille: Menkää pois...en tunne teitä,,te laittomuuden tekijät! Tämä on raamatullinen tosiasia...sitäkö sinä et kestä...millainen uskovainen sinä olet? Löperöstä rakkaudesta jaksat jauhaa...rakkaus...rakkaus...rakkaus...tiedätkö, että Jumalan rakkaus on aina totuuden kanssa ja kaikkea valhetta ja vääryyttä vastaan...siksihän Pyhä Henki lähetettiinkin, että hän johdattaisi meidät kaikkeen totuuteen... Te tulette tuntemaan onko tämä oppi Jumalasta, jos te teette minun lähettäjäni tahdon...uskotte..
Profetoin Herran nimessä: Varo lähiaikoja, koska monenlaisia taivasnäkyjä ja seurakunnan ylöstempaamisunia aletaan kertoa...saatanalla alkaa olla kiire, kun armon aika alkaa olla loppusuoralla...huomaa kuitenkin, että missään niissä ei saarnata lakia synnintunnon herättämiseksi, vaan niiden yllä leijuu, "pyhä salapeäisyys", joka onkin epäpyhää, "pyhä taivaallinen rauha", joka onkin epäpyhää perkeleen kiireestä voittaa sieluja, kumpuavaa ja voimallisin teoin ihmissieluja sitovaa...väärää
karismaattisuutta tulee yhä lisää...parannussarnat
ovat kohta harvinaisia...Varo eksytyksiä!
mene kammioosi rukoile Jumalaa. joka on salassa..herra vastaa hiljaisuudessa..älä juokse ihmeiden tekijöiden perässä..varo varsinkin yhteiskristillisisä kiitos- ja ylistyskokouksia!Ennemminkin kammiosta peräisin ovatkin ajatukseni kuin ihmeiden tekijöiltä. Hiljaisuudesta.
- Sepi
Pohjoisen tyttö kirjoitti:
Eikö Jeesus sanonut jotain sinnepäin että teoistaan heidät tunnetaan... Jos joku tekee hyvää Kristuksen nimessä niin hän ei voi olla Kristusta vastaan...?
Mistä muuten tunnistaa yleensäkin nuo ennustetut väärät profeetat?Pohjoisen tyttö,
Lue esim. seuraavat:
Valhehengistä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000006045202&view_mode=flat_threaded
Henkien koetteleminen käytännössä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000006168001 - raimo
raimo kirjoitti:
on sellainen jossa rukoillaan Jumalaa poarantamaan...ihmistä kosketellaan ja kaadetaan
ja parantamisen edellä' ei ole synnintunnustamista ja rippiä.. ja parantumisessa ei kirkastu Jeesuksen haavat, kuten Matteus ja Pietari kirjoittivat ( Matt. 8:17 1.Pt 2:24)
profetoimisissa kierretään myös Jeesuksen lihaantulemisen perusteet ja tarpeellisuus ja monenlaisilla näyillä tuuditetaan ihmiset väärään Kristus-odotukseen, siunattavaksi ja uudesti kastettavaksi.. puhujat muuttavat hiljalleen profetioitaan eli otavat valheen toisiltaan..
näyt ovat selvästi itse sepitettyjä omien Raamatun tulkintojen mukaan ja siten epäraittiita ja ohi Raamatun kirjoitetun sanan...Moni "tavallinen" ihminen ei huomaakaan...mutta tulee olla hengellinen armolahja diakrisis...erottamisen ja arvostelemisen lahja...Pyhä Henki näyttää kyllä puhujan...Kun esim koivisto puhui TV:ssä Jumala antoi yhdelle miehelle selvästi ohjeen: Katso silmiä! Samassa mies säikähti ja totesi, että sieltä katsoikin.... loput arvaat!Sinne alkupäähän viestejä,meni sinne alkuun nyt vahingossa,piti ihan sulle Raimo vastata!
Nää muuttu vähän kurjemmaks nää katsomiset,en tiedä,muuttuiko teiän tietsikalla vai mun vaan???? raimo kirjoitti:
Sinne alkupäähän viestejä,meni sinne alkuun nyt vahingossa,piti ihan sulle Raimo vastata!
Nää muuttu vähän kurjemmaks nää katsomiset,en tiedä,muuttuiko teiän tietsikalla vai mun vaan????Miksi Raimo olet niin epäilevä,etkö voi vaan yksinkertaisesti uskoa,että Jeesus Kristus elää tänäänkin,ja on täällä meidän kanssamme.
Itse olen oppinut tuntemaan Jeesuksen rakastavana ,miksi pelottelet ihmispoloisia?Ethän sinä ole Jumala,muista että myös sinä menet sinne portille joskus,oletko silloin varma asiastasi,että kaikki muut ovat olleet väärässä,ja sinä vain olet ollut oikeassa?Mietippä nyt oikein tarkkaan,äläkä tuomitse muita,se on Jumalan asia!
Jos parannetaan Jeesuksen nimessä,niin ei se missään nimessä voi olla saatanasta.Ei saatana viihdy siellä missä Jeesus on!sehän kavahtaa jo pelkästä rististä!koira3 kirjoitti:
Miksi Raimo olet niin epäilevä,etkö voi vaan yksinkertaisesti uskoa,että Jeesus Kristus elää tänäänkin,ja on täällä meidän kanssamme.
Itse olen oppinut tuntemaan Jeesuksen rakastavana ,miksi pelottelet ihmispoloisia?Ethän sinä ole Jumala,muista että myös sinä menet sinne portille joskus,oletko silloin varma asiastasi,että kaikki muut ovat olleet väärässä,ja sinä vain olet ollut oikeassa?Mietippä nyt oikein tarkkaan,äläkä tuomitse muita,se on Jumalan asia!
Jos parannetaan Jeesuksen nimessä,niin ei se missään nimessä voi olla saatanasta.Ei saatana viihdy siellä missä Jeesus on!sehän kavahtaa jo pelkästä rististä!Mutta minä en ymmärrä? Elikä ensin mietin oikein tarkka niinkuin käskit! Milloin saa sitt varoittaa? Ja milloin on varoittaminen tuomitsemista rakas koira 3
Jos varoittaminen on tuomitsemista niin mitä nää sitt on?
Saarn. 12:12
Ja vielä: Poikani, paina varoitus mieleesi. Paljolla kirjojen tekemisellä ei ole loppua, ja alituinen tutkistelu väsyttää ruumiin.
Löytyi 12 jaetta Raamattu 1992 tekstistä.
1. Moos. 31:24 Mutta Jumala tuli aramealaisen Labanin luo yöllä unessa ja sanoi hänelle: "Varo, ettet puhu pahasti Jaakobille."
1. Moos. 31:29 Minä voisin tehdä teille paljonkin pahaa, mutta teidän isienne Jumala sanoi minulle viime yönä: 'Varo, ettet puhu pahasti Jaakobille.'
2. Moos. 10:28 Farao sanoi Moosekselle: "Mene tiehesi ja varo tulemasta enää minun silmieni eteen. Jos vielä kerran näen sinut, sinun on kuoltava!"
Job 36:21 Varo, älä taivu vääryyden tielle, vaikka se ehkä houkuttaakin enemmän kuin kärsimys.
Ps. 34:13 (34:14) niin varo kieltäsi, älä päästä huulillesi petoksen sanaa.
Sananl. 19:18 Kurita poikaasi, kun vielä on toivoa, varo sentään hengiltä hakkaamasta.
Jes. 65:5 He sanovat: "Varo itseäsi, älä koske minuun! Minä olen sinulle pyhä." Tämän kansan teot täyttävät sieraimeni vihan savulla, minun vihani liekehtii päivästä päivään.
Jer. 2:25 Varo, Israel, ettet juokse jalkojasi verille ja kurkkuasi kuivaksi! Mutta sinä vastaat: "Anna minun olla! Minä rakastan vieraita jumalia, niitä minä haluan seurata."
Jer. 13:1 Herra sanoi minulle: "Mene ostamaan itsellesi pellavavyö ja sido se vyötäisillesi. Varo kastelemasta sitä!"
Hoos. 3:3 Sanoin hänelle: "Sinun täytyy nyt kauan aikaa olla täällä ja odottaa. Varo, ettet ole uskoton ja mene muiden miesten mukaan. Kun tottelet minua, niin aikanaan minä tulen luoksesi."
Miika 7:5 Älä luota naapuriin, älä turvaa parhaaseen ystävään. Varo puhumasta mitään vaimolle, joka lepää sylissäsi.
2. Tim. 4:15 Varo sinäkin häntä, sillä hän on vastustanut kiivaasti meidän opetustamme.
Löytyi 18 jaetta Raamattu 1933/38 tekstistä.
1. Moos. 24:6 Aabraham vastasi hänelle: "Varo, ettet vie poikaani takaisin sinne.
1. Moos. 31:24 Mutta Jumala tuli aramilaisen Laabanin luo unessa yöllä ja sanoi hänelle: "Varo, ettet puhu Jaakobille hyvää etkä pahaa".
1. Moos. 31:29 Minulla olisi valta tehdä teille pahaa, mutta teidän isänne Jumala sanoi minulle viime yönä näin: 'Varo, ettet puhu Jaakobille hyvää etkä pahaa'.
2. Moos. 10:28 Ja farao sanoi hänelle: "Mene pois luotani ja varo, ettet enää tule minun kasvojeni eteen; sillä sinä päivänä, jona tulet minun kasvojeni eteen, sinä olet kuoleva".
5. Moos. 6:12 niin varo, ettet unhota Herraa, joka vei sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä.
5. Moos. 8:11 Varo, ettet unhota Herraa, sinun Jumalaasi, ja muista noudattaa hänen käskyjänsä, oikeuksiansa ja säädöksiänsä, jotka minä tänä päivänä sinulle annan.
5. Moos. 12:13 Varo, ettet uhraa polttouhrejasi missä mieleisessäsi paikassa hyvänsä.
5. Moos. 12:19 Varo, ettet jätä osattomaksi leeviläistä, niin kauan kuin sinä elät maassasi.
5. Moos. 12:30 niin varo, sittenkuin he ovat hävitetyt sinun tieltäsi, ettet kietoudu heidän pauloihinsa, heitä seuraamaan, ja ettet etsi heidän jumaliansa ja kysy: 'Miten oli näiden kansojen tapana palvella jumaliansa, että minäkin tekisin niin?'
5. Moos. 15:9 Varo, ettei sydämessäsi synny tämä paha ajatus: 'Seitsemäs vuosi, vapautusvuosi, on lähellä', ja ettet sen tähden katso karsaasti köyhää veljeäsi etkä anna hänelle mitään. Jos hän silloin huutaa sinun tähtesi Herran puoleen, niin sinä joudut syyhyn.
Tuom. 13:4 Varo siis, ettet juo viiniä ja väkijuomaa etkä syö mitään saastaista.
2. Kun. 6:9 Mutta Jumalan mies lähetti Israelin kuninkaalle sanan: "Varo, ettet mene siihen paikkaan, sillä aramilaiset ovat asettuneet sinne".
Job 36:21 Varo, ettet käänny vääryyteen, sillä se on sinulle mieluisampi kuin kärsimys.
Saarn. 5:1 Varo jalkasi, kun menet Jumalan huoneeseen. Tulo kuulemaan on parempi kuin tyhmäin teurasuhrin-anto, sillä he ovat tietämättömiä, ja niin he tekevät pahaa.
Jer. 2:25 Varo, ettet juokse jalkaasi anturattomaksi ja kurkkuasi janoiseksi. Mutta sinä sanot: 'Se on turhaa! Ei! Sillä minä rakastan vieraita ja niitä minä seuraan.'
Miika 7:5 Älkää uskoko ystävää, älkää luottako uskottuun; vaimolta, joka sylissäsi lepää, varo suusi ovet.
Ilm. 19:10 Ja minä lankesin hänen jalkojensa juureen, kumartaen rukoillakseni häntä. Mutta hän sanoi minulle: "Varo, ettet sitä tee; minä olen sinun ja sinun veljiesi kanssapalvelija, niiden, joilla on Jeesuksen todistus; kumarra ja rukoile Jumalaa. Sillä Jeesuksen todistus on profetian henki."
Ilm. 22:9 Ja hän sanoi minulle: "Varo, ettet sitä tee; minä olen sinun ja sinun veljiesi, profeettain, kanssapalvelija, ja niiden, jotka ottavat tämän kirjan sanoista vaarin; kumartaen rukoile Jumalaa".
Löytyi 1 jae Biblia 1776 tekstistä.
Saarn. 5:1 Varo jalkasi, kun menet Jumalan huoneeseen. Tulo kuulemaan on parempi kuin tyhmäin teurasuhrin-anto, sillä he ovat tietämättömiä, ja niin he tekevät pahaa.
Löytyi 7 jaetta Raamattu 1992 tekstistä.
Job 33:16 silloin Jumala avaa hänen korvansa ja varoittaa ja uhkaa
Jer. 42:15 Jos te todella aiotte näin tehdä, kuulkaa, mitä Herra Sebaot, Israelin Jumala, sanoo. Näin hän varoittaa teitä, jotka vielä olette jäljellä Juudassa: 'Jos te suuntaatte kulkunne kohti Egyptiä etsiäksenne sieltä turvapaikkaa,
Hes. 3:17 "Ihminen, minä olen pannut sinut Israelin kansalle vartijaksi. Kun kuulet suustani sanan, sinun tulee varoittaa heitä minusta.
Hes. 33:3 Kun tuo vartiomies näkee sotajoukon lähestyvän, hän puhaltaa torveen ja varoittaa kansaa.
Hes. 33:7 "Sinut, ihminen, minä olen pannut Israelin kansan vartiomieheksi. Kun kuulet suustani sanan, sinun tulee varoittaa maanmiehiäsi minusta.
Aam. 6:10 Sukulainen tulee viemään ruumista poltettavaksi ja kysyy siltä, joka on talon perällä: "Onko luonasi vielä joku?" Tämä vastaa: "Ei ketään enää." Silloin toinen varoittaa: "Ole hiljaa!" -- sillä Herran nimeä ei ole hyvä mainita.
Luuk. 16:28 Minulla on viisi veljeä -- hänen pitäisi varoittaa heitä, etteivät hekin joutuisi tähän kärsimyksen paikkaan.'
Hes. 33:3
ja jos hän näkee miekan tulevan maan kimppuun ja puhaltaa pasunaan ja varoittaa kansaa,
Löytyi 8 jaetta Raamattu 1992 tekstistä.
2. Moos. 19:12 Määrää vuoren ympärille raja ja varoita kansaa nousemasta vuorelle tai edes koskemasta sen juureen. Jokaista, joka koskettaa vuorta, rangaistakoon kuolemalla,
2. Moos. 19:21 Herra sanoi Moosekselle: "Mene alas ja varoita ihmisiä, etteivät he paremmin nähdäkseen tunkeudu rajan yli lähemmäksi Herraa, sillä silloin monet kuolisivat.
1. Sam. 8:9 Mutta suostu heidän pyyntöönsä. Varoita kuitenkin heitä vakavasti ja muistuta heitä siitä, millaiset oikeudet kuuluvat kuninkaalle, joka heitä hallitsee."
Hes. 3:18 Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä. Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut.
Hes. 3:20 "Ja jos vanhurskas kääntyy vanhurskaudestaan, jos hän tekee sellaista mikä on väärin, kun panen hänet koetukselle, sinä olet vastuussa hänestä. Ellet sinä varoita häntä, hän kuolee syntiensä tähden, eikä kukaan muista hänen vanhurskauttaan, ei hänen hyviä tekojaan. Ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut.
Hes. 33:8 Kun minä uhkaan jumalatonta kuolemalla, asetan sinut vastuuseen hänestä. Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen elämänmenostaan, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut.
1. Tim. 6:17 Varoita niitä, jotka tässä maailmassa ovat rikkaita, etteivät he ylpeilisi eivätkä panisi toivoaan epävarmaan rikkauteen, vaan Jumalaan, joka antaa kaikkea runsain mitoin nautittavaksemme.
2. Tim. 2:14 Muistuta tästä kaikkia ja varoita heitä vakavasti Jumalan nimessä, etteivät he riitelisi. Sellaisesta ei ole mitään hyötyä, vaan se koituu kuulijoiden turmioksi.
2. Moos. 19:21
Niin Herra sanoi Moosekselle: "Astu alas ja varoita kansaa tunkeutumasta lähelle Herraa, häntä nähdäkseen, sillä silloin heistä monta kaatuu.
1. Sam. 8:9
Kuule siis heidän ääntänsä. Kuitenkin varoita heitä vakavasti ja ilmoita heille, mitkä oikeudet on kuninkaalla, joka on heitä hallitseva."
Hes. 3:18
Jos minä sanon jumalattomalle: sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et häntä varoita etkä puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen jumalattomasta tiestänsä, että pelastaisit hänen henkensä, niin jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.
2. Tim. 4:2
saarnaa sanaa, astu esiin sopivalla ja sopimattomalla ajalla, nuhtele, varoita, kehoita, kaikella pitkämielisyydellä ja opetuksella.
2. Moos. 19:21
Niin sanoi Herra hänelle: astu alas ja varoita kansaa, ettei he kävisi rajan ylitse Herran tykö, häntä näkemään, ja monta heistä lankeaisi.
Löytyi 1 jae Raamattu 1933/38 tekstistä.
Hes. 33:6 Jos taas vartija näkee miekan tulevan, mutta ei puhalla pasunaan eikä kansa saa varoitusta, ja miekka tulee ja ottaa pois jonkun sielun heistä, on hän otettu pois synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin vartijan kädestä.
Löytyi 3 jaetta Raamattu 1992 tekstistä.
Jer. 13:17 Jos ette ota vastaan tätä varoitusta, minä itken teidän ylpeyttänne. Salassa minä itken ja valitan, kyyneleeni valuvat virtanaan, kun Herran kansa viedään vankeuteen.
Hes. 3:21 Jos sinä varoitat vanhurskasta, ettei hän tekisi syntiä, ja hän ottaa varteen varoituksesi, hän saa elää. Hän saa elää, koska noudatti varoitusta, ja myös sinä pelastat elämäsi."
Hes. 33:6 "Jos vartiomies sotajoukon lähestyessä näkee sen mutta ei puhalla torveen, eivät maan asukkaat saa varoitusta, ja vihollinen tulee ja tappaa. Joka kuolee, kuolee kyllä syntiensä tähden, mutta hänen kuolemastaan minä vaadin tilille vartiomiehen.
3. Moos. 16:2
Hän sanoi: "Sano veljellesi Aaronille, että hänen tulee kuoleman uhalla varoa astumasta muulloin kuin määräaikana pyhäkön sisäosaan väliverhon taakse, liitonarkun eteen, sillä minä ilmestyn liitonarkun kannen yläpuolella pilveen verhoutuneena.
2. Sam. 20:10
Amasa ei osannut varoa Joabin toisessa kädessä olevaa miekkaa, ja tämä pisti häntä sillä vatsaan, niin että sisälmykset valuivat maahan. Joabin ei tarvinnut iskeä häntä uudelleen, sillä hän kuoli heti. Sitten Joab ja hänen veljensä Abisai jatkoivat Seban, Bikrin pojan, takaa-ajoa.
Matt. 16:12
Silloin he ymmärsivät, ettei hän käskenyt varoa leipätaikinan hapatetta, vaan fariseusten ja saddukeusten opetusta.
Matt. 16:12
Silloin he ymmärsivät, ettei hän käskenyt kavahtamaan leivän hapatusta, vaan fariseusten ja saddukeusten oppia.
1. Tim. 1:3
Niinkuin minä Makedoniaan lähtiessäni kehoitin sinua jäämään Efesoon, käskeäksesi eräitä kavahtamaan, etteivät vieraita oppeja opettaisi
Löytyi 10 jaetta Biblia 1776 tekstistä.
1. Moos. 24:6
Abraham sanoi hänelle: kavahda sinuas, ettes vie minun poikaani sinne jällensä.
1. Moos. 31:24
Mutta Jumala oli tullut Labanin Syrialaisen tykö yöllä unessa ja sanonut hänelle: kavahda sinuas, ettes puhu Jakobille hyvää eli pahaa.
1. Moos. 31:29
Ja minulla olis kyllä voimaa tehdä teille pahaa, mutta teidän isänne Jumala sanoi menneenä yönä minulle: kavahda itses puhumasta Jakobille hyvää eli pahaa.
2. Moos. 23:5
Koskas näet vihollises aasin makaavan kuorman alla, kavahda, ettes häntä jättäisi; vaan sinun pitää kaiketi auttaman häntä.
2. Moos. 34:12
Kavahda sinuas, ettet sinä tee liittoa sen maan asuvaisten kanssa, johonkas tulet: ettei se olisi sinulle paulaksi teidän keskellänne.
5. Moos. 12:23
Vaan ainoasti kavahda, ettes verta syö; sillä veri on henki, sentähden ei sinun pidä syömän henkeä lihan kanssa.
5. Moos. 23:9
Kuin lähdet leiristäs vihollisias vastaan, kavahda itsiäs kaikkinaisesta pahuudesta.
Job 36:21
Kavahda sinuas, ja älä käännä sinuas vääryyteen, niikuin sinä surkeuden tähden ruvennut olet.
Jes. 7:4
Ja sano hänelle: kavahda ja pysy alallas, älä pelkää, älköön myös sydämes vapisko näitä kahta suitsevan kekäleen päätä, Retsinin ja Syrialaisten, ja Remalian pojan vihaa.
2. Tim. 4:15
Jota sinä kavahda; sillä hän on kovin meidän saarnojamme vastaan ollut.
Löytyi 3 jaetta Raamattu 1933/38 tekstistä.
2. Moos. 34:12 Kavahda, ettet tee liittoa sen maan asukasten kanssa, johon tulet, etteivät he tulisi teidän keskuudessanne ansaksi;
Ps. 64:4 (64:5) salaa ampuaksensa nuhteettoman. He ampuvat häntä äkisti eivätkä kavahda.
2. Tim. 4:15 Kavahda sinäkin häntä, sillä hän on kovin vastustanut meidän sanojamme.- raimo
koira3 kirjoitti:
Miksi Raimo olet niin epäilevä,etkö voi vaan yksinkertaisesti uskoa,että Jeesus Kristus elää tänäänkin,ja on täällä meidän kanssamme.
Jos parannetaan Jeesuksen nimessä,niin ei se missään nimessä voi olla saatanasta.Ei saatana viihdy siellä missä Jeesus on!sehän kavahtaa jo pelkästä rististä!että Jeesus varoitti lopun aikana esiintyvistä
Jeesuksen nimessä julistajista ja ihmeiden tekijöistä.. Matt. 7:22 antaa ymmästää, että moni ajaa nyt Jeesuksen nimessä ulos riivaajia...siis se toimii monella...mutta kerran Herra sanoo: Minä en tunne teitä, Menkää pois minun tyköäni te laitoomuuden tekijät..ja Luukas kirjoitti: te vääryyden tekijät...
Ajattele niitä tuhansia. jotka Branham ja Hicks aikoinaan paransivat Jeesuksen nimessä, mutta jotka sitten menettivät omien sanojensa mukaan kokonaan pelasturvamuutensa ja itsekin uskovat, ettei kosketus ollutkaan Jumalasta, vaan saatanasta!
Tutki seuraava teksti rukoillen, sain sen sähköpostilla syksyllä!
"Sielunkarisma" ja oudot ilmiöt
Ihmisten sielua, mieltä, manipuloivalla "karismalla" on hämmästyttävä ja lumoava vaikutus. Yksi uusimmista (monista) "ihmeistä" liittyy siihen, jotka "Toronton herätyksen" "historioitsija" Richard Riss 'in mukaan johtuvat siitä, että herätys on nyt saanut uuden ulottuvuuden ja kohonnut uudelle tasolle (Riss kokoaa aineistoa tämän herätyksen tueksi). Kysymyksessä on "kultatomun", "kultapölyn", "kultahippujen" esiintyminen kokoustilanteissa. Rissin mukaan kultahiput todistavat, että "olemme tulleet osallisiksi Hänen jumalallisesta luonnostaan". Pensacolan pastorin, Kilpatrick 'in, vaimo kutsuu tätä Pyhän Hengen aikaansaamaksi "eläväksi kultatomuksi", joka leviää ihmisten ylle. Tätä Pyhän Hengen toimintaa verrataan mehiläisen suorittamaan kukan pölytykseen. Ne, jotka ovat "pölyttyneet", voivat "pölyttää" muita.
John Arnott :in, Steve Clark :in ja monien muiden kokouksissa eripuolilla maailmaa materialisoituu kultahippuja. Nämä ''ihmeet'' liittyvät oleellisesti nk. nauruherätykseen, jonka "isäksi" mainitaan Suomessakin toimintansa aloittanut Rodney Howard Browne.
Suomessa v. 1999 lokakuun Sana-lehdessä Pirkko Jalovaara ilmoittaa omissa rukoustilanteissaan kultahippujen materialisoituvan ihmisten iholle.
"Nokian herätyksen" illoissa sanotaan ilmenneen samaa.
Benny Hinn kertoi näistä kultailmiöistä 13.9.1999 TBN Televisio-ohjelmassa. Hän selitti uskovansa taivaan ovien avautuneen ja kultaisten katujen halkeamista irtoavan kultapölyn putoilevan maan päälle.
Kokoustilanteissa kerättyjä "kultahippuja" tutkinut arvovaltaisen US Geological Surveyn tutkimuksissa hippuset osoittautuivat lähinnä kimmeltäviksi muovinpaloiksi.
Yhteys kuolleisiin
Benny Hinn kertoo usein, kuinka hän on yhteydessä kuolleisiin. Hän kertoo tavanneensa mm. Elian. Hän kommunikoi usein kuolleitten kanssa ja käy etsimässä lisää voimaa ja voitelua heidän haudoiltaan. Hän vierailee Aimee Semple McPherson :in ja Kathryn Kuhlman :in haudoilla. Hinn kertoo: "Yksi oudoimmista tapauksista sattui muutama vuosi sitten, kun vierailin Aimeen haudalla. Nyt torstaina olen TBN:n lähetyksessä. Perjantaina aion vierailla Kathryn Kuhlmanin haudalla, se on lähellä Aimeen hautaa... en koskaan unohda, mitä näin. Se oli uskomattoman dramaattista" . "Tunsin valtavan voitelun, kun olin siellä... Jumalan voima tuli ylleni... uskon voiman lähteneen Aimeen ruumiista... te, te, teidän tulisi tuntea Aimeen haudan voitelu. Se on uskomatonta. Ja Kathrynin, se on valtavaa. Olen kuullut ihmisten parantuvan, kun he ovat käyneet haudalla" (Hinnin saarnasta "Double Portion Annointing", "Kaksinkertainen voitelu", osa 3, 7.4.1991).
Pirkko Jalovaara kertoo kirjassaan "Rukous on Elämäni" vierailuista eri ortodoksisissa luostareissa. Pyhitsan luostari Virossa. Aamuliturgia kirkossa. "Oih, mikä tunnelma kirkossa! Kynttilöitä palaa joka puolella, kuoro laulaa kuin taivaassa, ortodoksikirkko hehkuu kultaa ja kauneutta." Jalovaara kuuntelee ihastuneena taivaallista laulua, jossa ylistetään Mariaa, joka on "kerubeja kunnioitettavampi ja serafeja verrattomasti jalompi..." Jalovaara kertoo, kuinka sisar Teresa siellä opetti hänelle rukouksen salaisuuksia. Sisar Teresa toistaa rukousnauhaa apuna käyttäen yksilauseista rukousta viisisataa kertaa päivässä. Sisar antaa Jalovaaralle rukousnauhan. Myöhemmin myös hän alkaa toteuttaa nunnan opetuksia. "Tulee lämmin hyvä olo, Jeesuksen Hengen hipaisu. Innostun kovasti, sydämen lämpö on syttynyt ja alan toistaa uudelleen, uudelleen samaa rukousta."
Zgorskin luostariin tekemästään vierailusta Jalovaara kertoo seuraavaa: "Kappelin peränurkassa on suuri hopeinen arkku, johon sijoitettu... luostarin johtajan ja uskonsankarin, Sergei Radonezilaisen pyhäinjäännökset". "Paljon ihmisiä käy paikalla. Ristinmerkkiä tehden he hiljaa kulkevat arkun ohitse. Kun itse menen muiden perässä arkun vierelle, hämmästyn tuntiessani suuren Jumalan läheisyyden ja lämpimän kosketuksen."
Tiedätkö mitä kyseisessä hopea-arkussa loppujen lopuksi on? Siellä on kalmaa! kysiä, hiuksia, kuihtuneita ihmisen kudoksia ja elimiä! Siis
kuolema hienosti pakattuna! mene kuule ehtoolliselle ja nauti puhdasta pyhää kudosta...se leipä, jonka siunaamme, se on Jeesuksen ruumis ja se viini, jonka siunaamme, se on jeesuksen veri,,juo se ja puhdistu epäjumalanpalveluksesta ja noituuden...vainajien palvonnasta...Saatanallinen musiikki...Mariaa ylistävä musiikki...hylkää sellainen saatanallinen, valheellinen musiikki ja ylistä Karitsaa,,Jeesusta Kristusta, lihaantulluutta ja
Golgtalla lävistettyä,,,ristiinnaulittua, joka nousi kuolleista kolmantena päivänä ja voitti kuoleman...tallasi käärmeen , nousi Isän oikealle puolelle ja nyt itse Elävässä Hengessään todistamassa voimastaan!
Mitä ortodoksien ontoissa risteissä on sisällä!
Samaa kalmaa...vainajien kysiä ja hiuksia...varmaan nahkaa...kenties luutakin!
Sellainen on vääryyttä, vaikka kuinka olisi kultainen risti ympärillä ja taas ihana musiikki soisi mukana!
Älkää eksykö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa682421En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361789- 101624
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741575Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161535Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009