pieni huomautus/kehoite

ranta-pallo

ihan pieni varoitus että kannattaa käydä harjavallan hautuu maalla katsomassa että onko kaikki sillain kuin pitää satalinnalaiset käy hautuumaallakin hyvin silti huomaa että kesä on tulossa kun ihan sama mitä kello on nii ne liikkuu joka suunnalla ja kyttää tarkaan mitä näkyy

4

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mihintäämaailmaonmenossa

Kannattaa olla varuillaan. Nyt kun kevät on tullut, niin joka puolella liikkuu ihmisiä! Oli kello mitä tahansa, niin niitä on kaikkialla! Jotkut liikkuu pyörillä, jotkut autoilla, oon nähnyt liikkeellä kakaralaumoja, mustia, mummoja, nuoria, äitejä, romaneja, vaareja,juoppoja ja mopopoikia. Kyllä mua niin pelottaa kulkea tuolla, kun varmasti ovat pahat mielessä! Eikö näitä ihmisiä vois kieltää liikkumasta, että saisin rauhassa kulkea?

• sdfghewifp

Sun lapsellinen sarkasmis tulee vielä karisemaan ja huudat hädissäs suomalaisilta apua!

• mihintäämaailmaonmenossa
        sdfghewifp kirjoitti:

Sun lapsellinen sarkasmis tulee vielä karisemaan ja huudat hädissäs suomalaisilta apua!

No ihan varmasti! Mutten uskalla huutaa kun ei tiedö kuka tulis apuun! Parempi pysyä neljän seinän sisällä, ovi turvalukittuna koko kesä! Vedän vielä verhotkin ikkunoiden eeen, ettei naapurit voi kiikaroida mua!

• Liikkuu.epäilyttäviä

Kaksi juoppoäijää kaljakasseineen oli äsken menossa hautuumaalle. Kai ne oli kavereille viemässä ryyppyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      211
      1648
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1404
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1143
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      58
      1053
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      932
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      53
      926
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31