59 kg Torjama
66 kg Ojala
71 kg Lipasti
75 kg Välimäki H
80 kg Suominen
85 kg Metsomäki
98 kg Hietaniemi
130 kg Lahti
SM-KISA VEIKKAUS
6
769
Vastaukset
- Oppikaa-jo
Joop, eipä paljoa veikkailuta mutta sarjat ja niissä painivat herättävät mielenkiinnon, jotkut ei näköjään uskalla painia haasteellisesti , mikä vie eteenpäin, kun taas jotkut uskaltaa kokeilla.
Kyseessä kuitenkin vain sm kisa, jos sinnekkin pitää vetää sarja väliin alespäin niin voi heti kättelyssä unohtaa menestyksen ulkomailla, kyydin voi siellä laskea aina pykälää ylöspäin sarjassa verrattuna kansalliseen marginaalilajin mestaruuteen....Suomessa.
Ehkä se on yksi syy kun marginaalilajin harrastelijat ei ulkomailla oikeen niinku pärjää, ei uskalleta haastaa edes härmässä, laihduttamiseen ei kannata satsata, se osataan muissa maissa 100 kertaa paremmin. - eiälämölöä
Sieltä vaan tuli Kekki ja voitti, nuin vain.
- narukatki
ilman hehkutuksia näytti leijjalle miten painitaan...pimennosta tulee ja hoitaa leijjan silverille..
- ToniOjala
Anteeksi vaan mutta saanko kysyä mitä olen leijaillut? Ja kekki oli parempi ei ollut jakoa myönnän sen ystävällisin terveisin
Topi. Kateelliset vaan räkyttää. Niistä ei kannata piittaa! !
- Bjerre
Allo haiwan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764