ja kiimaisia vitunkantotelineitä? Tulen sinne kesäkuun puolessa välissä vähän mittailemaan perintötiluksia ja olen muutaman yön. En jaksa koko ajan vetää käteen joten oikea vittu olisi ihan kätevä. Maksan helvetin hyvin.
Onko siellä Suonenjoella vapaita
5
369
Vastaukset
- Irmelin-teline
On tässä ainakin yksi ja jos oot kiva mies niin ei tarvii lompsaa availla, annan ihan omaksi nautinnoksi.
- kwaakki
Joo ei tällä kylällä ole kuin 105v Irmeli ja telineenä on rullaattori. Tummelipurkin kanssa liikkuu kylillä jakamassa.
- 69587
Etkö muualta saa kun tänne tulet ruinaamaan? Pysyttele mökissäs vaan!!!
- Pollupiliisi
Älä tule tänne, pysy siellä Tervossa. Vetele edelleen kouraan. Ei sulla ole rahaakaan maksuvaginaan. Kyllä persaukiset peräkammaripojat tunnetaan.
- BILL_DOLLAR
Suonenjoella ei ole aistittavissa kiimaa. Yhtään .Poikkeuksena homoseksuaalit . Mistähän aloittaja tähän ketjuun kuvittelee että Naiset ovat kiimassa ?Lähinnä Suonenjoen Naiset ovat ylipainoisia äkäisiä alkoholistinaisia .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745