heippa.tänään illalla lähdetään porukoitten kanssa sunny beachille lomalle.mutta rahaa ei nordea pankissa saanutkaan vaihdetuksi.onkohan burgasin lentokentällä mahdollisesti joku rahanvaitopaikka sunnuntai iltana auki vielä 21.00 aikaan kun kone laskeutuu sinne.että voi esim antaa hotellissa muutaman levan laukkujen kantajalle ja varmaan tulee lahdettyä ilta kävelylle ja käytyä jossain baarissa.
T.minna
rahan vaihto burgasin lentokentällä ?
gosunnybeach
2
487
Vastaukset
- 45321
Älä vaihda kentällä siellä todella huono kurssi...vaikka myöhään menettekin niin hotellilla saa vaihdettua varmasti ja jos lähdette vielä kävelemään kylille niin crown rahanvaihto pisteistä saa vaihdettua kyllä tai kukkakadun pankki automaateista saa nostettua kortilla.
Hyvää matkaa.
Itse joutuu vielä odottamaan kolme viikkoa ennenkuin sinne jo 10 kertaa lähdössä reissuun. - sary16
voiko tuolta kukkakadun pankkiautomaatista nosta pankilta vai luotolta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712