Ufovideo Helsingistä 1.3.2016.:
1. Olen ottanut tuosta videosta pysäytyskuvia joita olen tutkinut Photoshopissa muuttaen valoisuutta ja kontrastia saadakseni esille paremman kuvan.
2. Olen näyttänyt näitä pysäytyskuvia monelle helsinkiläiselle eikä kukaan ole osannut tunnistaa missä päin Helsinkiä se olisi filmattu. On ilmeistä ettei tuo video ole ollenkaan Helsingistä.
3. Video ilmeisesti ei ole nimimerkki BlastA:n filmaama koska BlastA:lta löytyy yli 100 muuta ufovideota Youtubissa. Ilmeisesti BlastA vaan keräilee näitä videoita Youtubista.
4. Kuka on filmannut alkuperäisen videon ei näin ollen ole tiedossa.
5. Video löytyy myös muualta Youtubissa:
Blast A: 3.3.2016:
https://www.youtube.com/watch?v=AsCwfSdD5sY
Brasilia: 27.3.2016:
https://www.youtube.com/watch?v=DL83epvH2wI
6.Videossa mainostetaan englantilaista yritystä ( www.gocompare.com)
7.Pysäytyskuvista näkee että videon tausta näyttää hyvin oudolta.
8.On ilmeistä että kyseessä on huijaus ja kyseessä on CGI-kuva, eli tietokoneella tehty huijaus.
Helsingin ufovideo 1.3.2016-huijaus.
6
124
Vastaukset
- Ryanairinfani
Kyllä nuo näyttää lentokoneiden laskeutumisvaloilta ja vielä Ryanairin reitti helsingistä tukholmaan klo 21.00. Älä väitä selviä laskutumisvaloja huijaukseksi. olen olut monet kerrat näitä tarkistamassa lentokentän lipeillä yötäpäivää.Tai voihan nuo olla planeettoja ja kuvaaja kärsii mielenterveysongelmista.
- hhhhhhkkjkjhkj
Olipas taas asiallinen vastaus.
- kyssäri
hhhhhhkkjkjhkj kirjoitti:
Olipas taas asiallinen vastaus.
Onko Ryanair muodissa ufotutkijoiden piireissä? Lennättekö myös muiden lentoyhtiöiden koneilla?
- sdfsdfwerwerwer
Ihan aito se ufovideo on, mutta se on kuvattu Valko-Venäjällä.
Joku disinformaatioagentti vaan laittoi sen Youtubeen Helsinki nimellä harhauttaakseen muita.- iuggugy
Ja näyttöä väitteelle?
- Kympillä
mitä sille Ysille tapahtu? Itte alota vasta kymmenen jälkeen, pyhäö taikka arki... joku pooka, AmK taikka kannustimmet täällä tahi paikallisessa mainostoimistossa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959