Eräs henkilö on perustanut facee uuden Vaasan ryhmän, joka on erittäin negatiivinen sävyltään. Hän kuulemma liittää pääasiassa itse henkilöitä siihen.
Eräskin kuuli tutultaan, että hänet on liitetty siihen, erosi heti.
Ylläpitäjä itse pääasiassa linkittää ja kirjoittelee jutut, kukaan ei juuri kommentoi eikä puutu.
Olkaa varovaisia
5
144
Vastaukset
- Luvatonta
Linkittää siihen roskaryhmään kysymättä lupaa. Asiakas kertoi.
Epämääräistä sakkia, rikollisia yms. - 345676543456765
onko fakipuukissa yhtään rehellistä ryhmää...kysyn vaan...
- olipahan_nokkelaa
"Eräskin kuuli tutultaan" - Varsin luotettava lähde.
"Asiakas kertoi." - Sitten vastasit omaan aloitukseesi ja laitoit toisen erittäin luotettavan lähteen.
Pitäisikö muiden nyt lähteä mukaan tähän sinun yhden tyypin sotaan?- HävytöntäPorukkaa
Asiakas oli liitetty siihen ryhmään, vaikkei ollut mitään tekemistä sen porukan kanssa. Teki ilmiannon ja odottaa vastausta onko laillista liittää ryhmään kysymättä lupaa.
- AsiaSelvitetään
Eihän ketään pyydetty mukaan mihinkään sotaan. Vaan varoitettiin , että tuollainenkin on mahdollista, että tietämättään liitetään johonkin ryhmään. Minä en ainakaan haluaisi kuulua tietämättäni ryhmään joka on täynnä hampuuseja ja rikollisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712