Aloitin työn asiakashankkijana IDEKO SUOMI oy:ssä maaliskuussa.
Nyt haluaisin tietää minkälaisia kokemuksia asiakkailla on kotiin tulevista IDEKON myyntimiehistä?
Asiasta on tosin yksi ketju http://keskustelu.suomi24.fi/t/13683967/millainen-yritys-on-ideko
Tahtoisin vielä kuulla mitä mieltä olette suunnitelupäivistä ja muusta sanahelinästä...
Mukavalla tiedotusasialla lähdin liikkeelle..
3
359
Vastaukset
- Insernööri
Myyntityö on syvältä per...stä. Nykyään ihmiset tietää mitä tahtovat/tarvitsevat ja osaavat hankkia KAIKEN ilman tyrkyttäviä myynthenkilöitä. En halua kotiini ketään enkä minkään alan aggressiivista kaupustelijaa, joka myy ylihinnalla jotain härpäkettä tai tuotetta jota ilman pärjään loistavasti hautaan asti. Tässähän on tarkoituksena vain saada firmalle rahaa ja isot provikat ahneelle myyjälle joka euron kuvat silmissä lupaa kymmenen hyvää ja sata kaunista.
Kansalaiset on niin täysin kyllästyneet esim. puhelinmyyjiin, että eivät vastaa lainkaan tuntemattomiin numeroihin. Minä olen laittanut sulun myyntipuheluihin ja en vastaa KOSKAAN tuntemattomille soittajille.
Niinhän tässä on käynyt, että myyntipuheluihin vastaavat vain seniilit eläkeläiset, joille lipevä aggressiivinen myyjä saa myytyä ihan mitä tahansa. Ei ole harvinaista, että jollekin pienellä eläkkeellä kituuttavalle vanhukselle tulee jopa kymmenen eri lehteä, kun myyjä on tingannut tilauksen. Ei vanhat ihmiset jaksa eivätkä osaa perua tilauksiaan sen 14 vrk:n sisällä tilauksen tekemisestä. Tuttuni joutui perumaan lähes 100-vuotiaan äitinsä lehtitilauksia useita kertoja.
Vuosia sitten eräs kirjakauppias oli niin sitkas, että sai minut suostumaan tilaukseen. No, kun puhelu päättyi, peruin välittömästi tyhmän suostumukseni.
Myyntifirmoja syntyy kuin sieniä sateella vaikka me kansalaiset inhoamme niitä. Miksiköhän ? Ajaako jonkun kahjon muka loistavat ideat uuden myyntitalon perustamiseen? Vai työttömyys? - Persjalka
Miksiköhän näitä puhelinmyyntifirmoja yhä perustetaan vaikka kansalaiset inhoaa?
- rewterwtgrefd
Koska kauppa se on mikä kannattaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690