Brendan Shanahan ja Keith Tkachuk tulossa kärppiin!! Tämä on vain huhu. Ens kaudelle kärppiin: (nämäkin ovat huhuja) Jarkko immonen ja Hannes hyvönen
Huhu
5
762
Vastaukset
Ensinnäkin, huhut ovat huhuja, yleensä täysin tuulesta temmattuja vailla mitään realistista pohjaa. Niin epäilen näidenkin nimien kanssa olevan.
Mikä sitten on mielenkiintoista? Shanahania on huhuiltu Ouluun jo jonkin aikaa ja aina nimi tuntuu esille putkahtavan. Onko kyseessä jonkun innokkaan kannattajan toiveajattelua ääneen vai olisiko sittenkin huhussa perää. Tkachuk onkin täysin uusi nimi huhuissa.
Immosen ja Hyvösen ensi kauden pestit ovat mahdollisia. Hyvösellä on omat kannattajansa Oulussa ja voi olla, että seurajohto fanien iloksi hänet värvää.
Aina kun ajatellaan ja leikitään ajatuksella ketä tulee, niin lienee syytä miettiä kenen tilalle he tulevat. Onko siis Somervuori, Sihvonen ja kenties Palsolakin tulilinjalla?- kÄrPäToNbEsT!
...vielä timo jutila
- madameRosmerta
vuojen vitsi
- Wilkki
Hyvä vitsi.
- ????
En mä muuten Immosta Kärppiin haluais mutta oishan se kiva nähä Jyp-fanien tilitystä kuinka Kärpät jälleen vei meijän miehen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806