Pieni pesämuna on tililläni ja saatu säästettyä sinne kun olen elänyt todella niukasti ja vanhempani perintöosuus sillä pesämuna saatu kokoon.
Saanko edes eläkettä ? Olen pitkäaikaistyötön ja eläkeikä lähestyy nyt 58 vuotias.
sukanvarsiraha
nnnnnnnnnnn
2
172
Vastaukset
- Ylpeäpenneistä
Kyllä saat normaalin kansaneläkkeen perusosa ja työeläkkeen sen mukaan, mitä töitä olet tehnyt ja miten pitkään. Se pesämuna on tärkeä joka päiväisessä elämässä yllättävien tilanteiden takia ja voihan sitä säästää vaikka mihin. Minäkin yritän vähän kerrallaan säästää. Jokainen lantti on tärkeä ja possu on tullut rakkaaksi harrastukseksi.
- tuhannenalku
Minäkin säästän kun jotain jää ja nytkin ihmeekseni huomasin, että tilillä olikin jotain. Kun joka kuukausi saan pari kymppiä säästöön, se on vuoden lopulla satanen tai vähän yli. Hyvä säästö ja tuhannen alkuhan se siinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709